Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

Ik heb uit mijn scrabbledoos 9 blokjes gepakt en geprobeerd er een naam van te maken. De eerste keer ging niet goed, geen klinkers. De tweede keer wel en ik zag een aantal mogelijkheden. Landerigo, Groeiland, Loginader, Old Regina enzovoort. Het is dus Odlaniger geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Aangezien ik zo mijn periodes heb dat ik, als het even kan, geen gewone boterham met kaas nuttig als lunch maar deze even tussen de tosti-ijzers leg. Werd ik al snel tostimonster genoemd. Dus toen we gingen cachen en een naam nodig hadden was tostimonster een leuke optie. Nu vond ik het alleen niet zo leuk omdat ik tostimonster ben, maar ja Jeroen, de andere helft, die wil ook wel eens mee. Dus vond ik het niet aardig om alleen Tostimonster te zijn.

 

Zo is het dus Team Tostimonster geworden. Ik het tosimonster en Jeroen mijn team. Ik voor het oplossen, plannen, uitwerken, regelen, lezen, printen,gps, route enz..... en mijn team voor het gezellig meegaan, opvolgen van mijn instructies en het vinden van de cache!

 

Lolkje/tostimonster

 

P.s. en dan word de auto/cachemobiel al snel tosti-ijzer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan Gamdot...

Tijdens mijn nuttelose nachtelijke uurtjes op het werk moest ik een account aanmaken voor een online spelletje.

VeDa, wat we normaal gebruiken en staat voor Veronique en Daniel (Daan) was al vergeven. Alle andere opties die ik probeerde ook. Zo kwam ik, uit pure frustatie op game en dote (de computer punt) gamdot. Je moet toch wat om je in te kunnen loggen... :blink:

Dat Team, staat dus voor Veronique, ikke en ons zoontje Oscar... One happy caching familie. Waar ondergetekende de meeste tijd heeft tegnwoordig om zulke verhalen op een forum te plaatsen.... :thumbup:

 

Greetzzz,

 

Daan

bewerkt door gamdot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...