Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

Het vinden van een juiste teamnaam viel nog niet mee bij mijn start in 2008. Toen waren er al enkele honderdduizenden namen 'bezet'. Zo ook mijn veel gebruikte nicknnames 'Ginger' (was in mijn jonge jaren mijn 'tag'naam waar ik vele stiften op heb leeg geschreven) en de naam 'RedHead' die een erg goede vriend mij altijd gaf. Beide namen hebben uiteraard te maken met de kleur van mijn 'toenmalige' haardos. Helaas is die met het verstrijken van de jaren zover uitgedund dat de tondeuse nu mijn enige uitweg is en het 'Red' eigenlijk niet meer van toepassing is.... :lol:

In eerste instantie vond ik de naam 'Geo Leo' wel leuk maar die was uiteraard al bezet. Om de knoop op een gegeven moment door te hakken, besloot ik om voor LeoCache te gaan. Omdat deze naam óók al bezet was :crybaby: in een ander land was de stap naar de 'land toevoeging' niet zo heel groot. Vanaf dat moment ging ik dus als LeoCache.NL door het geo-leven.

 

Misschien ook leuk om er gelijk bij te vermelden was het feit dat mijn zoon Casper óók zelf een teamnaam wilde hebben en onder de naam 'Geo Cas' was begonnen. Tja, en als het ene kind een account heeft wil de ander en natuurlijk óók een. Dus mijn dochter probeerde er een te verzinnen tot ik het idee opperde om maar gewoon als 'Dochter' door het leven te gaan. En zo geschiedde... :thumbup:

 

Groet, Leo

bewerkt door LeoCache
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Onze naam is zoals van vele een samenvoeging van onze namen.

Ad van Aad

Ri van Riek

Ke van Nike onze Husky die helaas is overleden.

 

We hebben een nieuwe husky en die heet Nuka maar op onze sticker, die we in het logboek plakken, staat een foto van onze eerste husky.

Zo cached ze toch nog met ons mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slooff

 

De achternaam van mijn vriend en over een paar weken ook mijn achternaam.

Ook de kids van mijn vriend gaan af en toe mee cachen.

Vandaar dat we voor die naam hebben gekozen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk ben ik gewoon mama Vogel van FamVogel.

Echter omdat Arco en ik samen het froum lezen en we dat beide doen via de "bekijk nieuwe forum inhoud" knop, misten we vaak een topic of wat.

 

Toen dacht ik ik maak gewoon dit account aan. Dat was ooit eens een foutje met aanmelden voor gc.com en de nick bestaat daar dus ook.

Echter nooit een cache mee gedaan ::):.

 

De naam is die van mijn character in World of Warcraft. Dat is een andere hobby van ons.

 

Groetjes Mariska.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu heet ik nog 'rickwouters (gewone naam en achternaam, zonder die ' was bezet), maar op geocaching.com heet ik Mr.Murmeltier, dat komt van het duitse woord voor de alpenmarmot(van die AH kaartjes ja)en dat is dan weer mijn lievelingsdier, en ik heb ook vaak een shirt aan waar een murmeltier opstaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waren dit voorjaar weer eens in Oostenrijk... Als ik zie bij drogisten en supermarkten, wat ze daar allemaal van maken???? hahaha. van jeukbestrijding en voetverzorging tot erectieverlenging.... Het arme Murmeltiertje (althans in de reclame) is overal goed voor. Maar wij hebben ook een pluche Murmeltier thuis staan hoor, want oh wat zijn ze leuk en aaibaar!!!! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik ben helemaal nieuw hier en dit is mijn eerste post.

Mijn nickname, Kiek, is in het echte leven ook mijn bijnaam.

Mijn broer kon vroeger mijn naam(Maryken, spreek uit als Marieken)niet uitspreken en noemde mij Kieke, van lieverlee hebeen mijn ouders, vrienden,schoonfamilie en man die naam overgenomen en ga ik voor veel mensen door het leven met de naam Kiek of Kiekje.

Ik bak taarten op bestelling onder de naam Kiekjes Taarten en op fora ben ik dus bekens als Kiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kende ooit een Lizette die haar naam schreef als Li-Z.

Lekker makkelijk en kort.

Dus toen ik jaren geleden voor mijn eerste mailadres iets moest bedenken, dacht ik Jo-c, ik heet nl José.

Zo is het altijd gebleven.

Benieuwd ben ik wel eens hoe andere mensen het nu lezen, gewoon als José of met een engelse klank, Yo Cee.

 

Ik ga vaak op pad met vriendin, die op meerdere accounts de naam Doddel, een figuur uit Ollie B Bommel gebruikt.

Dochter Kirsten noemt zich op meedere fora The Kizz, nav een jeugdboek waarin een jongen graffitti spoot. een soort grafittinaam dus.

Zoon heet Daniel V D B... en heeft daar DVD brander van gemaakt, gewoon een grapje, wel lang om te noteren. moeders vond zijn normale spelletjes nick, Redblood niet echt gezellig voor het cachen dus dan moet je snel iets bedenken....

 

Ik log in de logjes in de cache met ieders naam en samen zijn we team Jo-c. Op de site vaak alleen als team Jo-c. Als moeder en intitiatiefnemr ben ik een soort aanvoerder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Mijn naam is Marian en ik werd vanaf ca mijn 20e steeds aangesproken met Mar, en dat is geleidelijk aan zo eigen geworden dat ik mezelf ook zo voorstel.

Maar alleen Mar als nickname lukt vaak niet omdat het te kort is of al gekozen.

 

Als John Denver fan is er (naast vele anderen) 1 nummer dat ik echt mooi vond dat ik daar de naam van gekozen heb: Darcy (Farrow)

Echter ondertussen heb ik mijn cachers naam aangepast naar kimopo (wat ik hier dus maar niet deed) en daarvan de uitleg hieronder.

 

Toen ik een eigen domeinnaam wilde registreren ben ik dus eens gaan denken wat ik zou kunnen doen met de namen van mijn huisdieren; alleen de voorletters kwam op niks uit want ik had 3 huisdieren (2 katten, Kitty en Pooky en 1 hondje Monty) maar van elk de eerste 2 voorletters lukte wel; even puzzelen qua volgorde en uitspraak en voila; kimopo was geboren.

 

De 15jarige Pooky is op 21 november 2006 als eerste overleden, van de 13 1/2 jarige Monty moest ik op 15 mrt 2007 afscheid nemen en mijn laatste kat Kitty heb ik, op de mooie leeftijd van 18jr en 3 mndn, op 1 november 2010 moeten laten inslapen maar door de keuze voor deze domein~ en nickname blijven zij dus zeker in mijn herinnering voortleven :rolleyes:

 

Groetjes, Mar aka kimopo

 

ps: kimopo is te zien op www.kimopo.com onder de pagina "3 viervoeters"

bewerkt door Darcy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees nu eigenlijk pas dit topic en wil mijn nickname ook wel uitleggen.

 

Toen ik 25 jaar geleden (is het al weer zolang :( ) ging samenwonen met mijn man nam ik de poes van thuis mee, omdat mijn vader te vaak van huis was. We hebben nog 6 jaar van haar mogen genieten. Op een kwade dag is ze ineens weggelopen en hebben we haar nooit meer terug gevonden. Sinds die dag is zij voor altijd in mijn geheugen gegrift. De 1e keer dat ik ergens een nickname moest opgeven moest het dus Kieky worden, maar die bestond al, mijn geboortejaar erachter en Kieky64 was geboren.

bewerkt door kieky64
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...