Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De uitleg van wegwijspiet is ook simpel.

 

Hield altijd al van wandelen en van computeren. In een computerblad las ik een artikel over geocachen en het pakte mij gelijk maar het leek me ook wel moeilijk. Dus het artikel maar eens bewaart toch liet het me niet los ben gaan kijken hoe ik een account aan kon maken want wil je cachen dan heb je een naam nodig.

 

En dan wordt je plots naar je teamnaam gevraagd het was die dag 5 december dus de hele dag al pietjes gezien met mijn kinderen en plots was daar mijn naam wegwijspiet zoekt vind en laat mensen zoeken en vinden :crybaby:;)

 

Daarna goede uitleg gehad van de Lowland family en toen begon voor mij deze Hobby.

 

Groet

Piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als nickname heb ik voor Bamboe gekozen.

Aangezien ik wel creatief ben met mijn handen maar niet in het verzinnen van nickname's ( en er al héééél veel nickname's bestonden ) heb ik gekozen voor mijn favoriete tuinplant ( waar onze hele tuin vol mee staat )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn forum naam is simpel, gewoon mijn voornaam en een deel

van mijn achternaam, dit om te proberen overal de zelfde username te hebben.

Maar voor het loggen op .com heb ik Zeppos gekozen. Jeugdsentiment,

ik genoot altijd van de belgische jeugdserie Kapitein Zeppos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit paar maanden in Indonesie geweest en daarvan een aantal wken gedoken bij Gekodiving op Bali!

Eigenlijk is sinds die tijd mijn nickname voor veel internet gedoe Gekodiver.

 

ps de Geko is een soort salamander dei (echt waar) heel hard GEKO roept als de duisternis invalt en hij/zij op muggen jacht gaat! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alweer een jaar of drie gebruiken wij hier in huis naar volle tevredenheid Mozilla Firefox als webbrowser. Daarnaast wil ik nog wel eens een bug melden en meedoen als Betatester van een nieuwe versie. Als stukje eerbetoon werd het al snel Team Firefox, met zo af en toe in de logjes de afgeleide benamingen Firefox, Vuurvos, de Vuurvosjes, Foxvrouw, jongste- en oudste Vuurvosje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk is mijne heel simpel namelijk: Francis Haring

 

En onze team naam als De Zeeuwen, nog simpeler... 3 zeeuwen die van cachen houden en alle 3 in zeeland wonen... Daarbij kwam ook dat wij als team garant willen staan voor leuke uitdagende caches in zeeland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, tismilucas... Ooit eens gestart op een forum voor smartphone's en pda's. Als Zeeuws-Vlaming geboren maar alweer een 25 jaar in Limburg wonende, toch mijn eigen dialect niet vergeten. Dus 'tis-mi-Lucas' betekent gewoonweg 'met Lucas' (mijn voornaam)

bewerkt door Tismilucas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij was het vrij simpel, mijn eigen naam is Herbert, tijdens een vakantie in australie vond mijn daar wonende oom dat geHerbert maar lastig en maakte er Herbie van.

Omdat cachen toch altijd wel spannend en een avontuur is ( val ik dit keer weer in een sloot, kom ik weer eens doornstruiken tegen, issie weer niet te vinden, zou het nou wel of niet gaan regenen ), is het samenvoegen van die woorden niet meer zo moeilijk: Herbert's avontuurtjes klinkt in ieder geval belabberder dan Herbiesadventures. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...