Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

ik zag dat ik het nog niet had in gevuld is ook niet erg orgineel maar hier dan toch e uit leg IN (inge) KE (kees) SA (samantha) en zo krijg je dus inkesa :blush:

bewerkt door inkesa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begon op .com met inschrijven, dus dacht geofinder is wel leuk, maar ik was niet de enige.

Dus wilde ik hem in het nederlands, maar toen ik geovinder intypte was ik er niet zo tevreden over.

Bedacht me dat het met een L ertussen wel grappig was. Daarbij moest ik gelijk aan onze dochter Demi (ons vlindertje) denken, die al vanaf haar geboorte iets met vlinders heeft.

Dus vandaar de naam Geovlinder, gelukkig was ie op .nl ook nog beschikbaar.

 

groetjes Geovlinder :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja je moet wat met een naam.

 

ik dacht dat geocaching een soort van spoorzoeken was ( toen ik er niets vanaf wist B) )

 

dus daar komt track vandaan maar alleen track is niet leuk dus al snel onstond het toevoegsel leader omdat ik volgens de familie altijd voorop loop

Track_Leader dus

 

geen sexy theorie of achterliggende gedachte :yes::blush:

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vorig jaar zijn wij getrouwd en kregen van de collega's een map waarin alles stond uitgelegt over geocaching. We hadden er al wel eens over gehoord maar nu was het toch echt de tijd om serieus er aan te gaan beginnen. onze naam verzinnen was dan ook niet moeilijk, leuk hoor zo'n nickname maar wij houden het maar gewoon simpel: F&W Verheul :blush:

 

Fred en Wendy Verheul. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is ons verhaaltje

Toen we 1,5 jaar geleden begonnen konden we eigenlijk niet leuks bedenken en hebben we besloten om maar gewoon onze voornamen te gebruiken (ja, Pea heet echt Pea, op z'n Nederlands Peejaa)

Omdat we afgelopen weekend onze 200e cache gevonden hebben vonden we het tijd om onze team naam te veranderen en na een hoop denken is het Ace Pro geworden.

Eigenlijk weer heel simpel, een anagram van Cor en Pea.

Nou nog een leuke avatar.

bewerkt door Cor & Pea
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben gewoon de lettters van onze voornamen door elkaar gehusseld totdat er iets uitkwam waar we tevreden mee waren, via S.T.E.D., D.E.S.T. etc. kwamen we op D.E.T.S. Een afkorting die nog uit te spreken is en niet voorkomt.

 

en het schaapje? Een van ons heeft een schapentik, ik wilde een treintje maar dat is door de commissie afgekeurd.

 

Ton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Mijn naam komt van mijn werk af.

 

Ben slager en dan leek dit een leuke en gevaarlijke :) Geocache naam

 

 

Dus zodoende werd het Knifemen

 

Helaas was knifeman al bezet dan maar een E ipv een A

 

groet

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Caves and Ice Ages

 

Hoi geo cachers,

Bij deze wil ik me voorstellen aan het Forum : Lynxhouse. Net een nieuwe GPS aangeschaft en nu al in de ban van het cachen.

 

Belangstelling: paleontologie, paleontologisch veldonderzoek (vandaar ook de GPS) zwerven in de mergelgrotten in ZuidLimburg en zwerven met mijn motorboot in de Zeeuwse Delta.

 

Maar waarom Lynxhouse ?

Omdat ik als amateurpaleontoloog sinds de vondst van een fossiel bot van een Lynx gefascineerd ben door dit schitterende dier. Tevens de enige grotere kat die in Europa nog in het wild voorkomt. Fossielen van Lynx zijn zóoóó zeldzaam... hooguit 3 in Nederland. Dus veel onderzoek naar de Lynx, literatuur, onderzoek in musea Basel en Lyon en Leiden, publicaties geschreven, hele mooie lynxen gezien in Dierenrijk Europa en Best Zoo, (Echt de moeite waard) daarover een website gemaakt, http://www.geocities.com/lynx_house Sindsdien heeft de Lynx een warm plaatsje in mijn huis.

 

En overal wil ik een lans breken voor de Lynx

 

groetjes

Lynxhouse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

arie is de naam die door m'n nichtjes werd gebruikt toen ze nog klein waren, met kanarie als achternaam, vandaar.

Laatst nog kwam ik daar thuis en begon het lied Arie met z'n Ferrari luid te spelen. Het fotootje moet misschien maar eens aangepast.

Op .com gebruik ik, weinig verrassend, de naam van mij en m'n vrouw.

naar analogie van B230F zou mijn nickname D5252T kunnen zijn.....

bewerkt door arie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

B230F : volvo motor....werk je bij volvo in Limburg??  :P

 

Nee gelukkig niet, die hebben binnenkort tijd genoeg om te cachen.... :cry:

 

 

arie is de naam die door m'n nichtjes werd gebruikt toen ze nog klein waren, met kanarie als achternaam, vandaar.

Laatst nog kwam ik daar thuis en begon het lied Arie met z'n Ferrari luid te spelen. Het fotootje moet misschien maar eens aangepast.

Op .com gebruik ik, weinig verrassend, de naam van mij en m'n vrouw.

naar analogie van B230F zou mijn nickname D5252T kunnen zijn.....

 

De laatste Volvo is in 1996 gemaakt, maar vooruit als die D5252T in een bouwserie 8 zit, dan kan het nog net. :D

 

 

Daarom is mijn Nickname B230F, als je er genoeg brandstof in blijft kiepen (1:7 bij 100 kmh) :D ,geven ze niet snel op :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...