Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Team Krabbegat komt aan zijn naam omdat tijdens Vastenavend(carnaval) onze stad Bergen op Zoom Krabbegat heet. Alle inwoners zijn dan ook krabben. Alle leden van Team Krabbegat zijn dan ook ras echte krabbe.

 

Mijn eigen naam Perke gebruik ook al sinds ik actief ben op internet en is een verbastering van Peter -> Peer -> Peerke -> Perke.

bewerkt door Team Krabbegat
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de duidelijkheid heb ik gewoon de (team)naam aangehouden zoals ik ook bij .com bekend ben.

 

Hoe de teamnaam is ontstaan, daar is al een ander draadje over geweest. Gebruik de zoekfunctie :thumbup: .

 

Kan jij hem wel vinden dan? Ik heb namelijk gezocht op 'username' en 'forumnaam' voordat ik dit topic opende en niets kunnen vinden. Verder zie ik de link ook niet in je bericht staan, dus ik zou niet weten waar het dan staan zou moeten!

 

En de vraag is dus ook niet specifiek bedoeld als in de naam die je hier op het forum hebt, want ik ga er vanuit dat iedereen dezelfde naam heeft als bij .com. De vraag is dus meer hoe je aan je geocaching naam komt :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de duidelijkheid heb ik gewoon de (team)naam aangehouden zoals ik ook bij .com bekend ben.

 

Hoe de teamnaam is ontstaan, daar is al een ander draadje over geweest. Gebruik de zoekfunctie :P .

 

Kan jij hem wel vinden dan? Ik heb namelijk gezocht op 'username' en 'forumnaam' voordat ik dit topic opende en niets kunnen vinden. Verder zie ik de link ook niet in je bericht staan, dus ik zou niet weten waar het dan staan zou moeten!

 

En de vraag is dus ook niet specifiek bedoeld als in de naam die je hier op het forum hebt, want ik ga er vanuit dat iedereen dezelfde naam heeft als bij .com. De vraag is dus meer hoe je aan je geocaching naam komt :)

:thumbdown::thumbup: Dat draadje was er ooit, mar ik kan hem ook niet vinden. Er is wel eens vaker een draadje "verdwenen".

Onze teamnaam is bedacht door een collega van mij. Mijn broer is De Roode Lantaarn, mijn collega zei: mijn collega zei toen: dan bij jij zeker De Roode Loper. Ik vond de naam wel toepasselijk hoewel de roode loper nooit wordt uitgelegd ;) , maar wij lopen wel veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn naam..

 

ooit bestond ik uit een team van moeders met kinderen... team was ik, Astrid (18+) en Ju® 12 en Ma(x) 10 jaar oud.

 

Ze zijn onder eigen team naam verder gegaan, Jur = Jurpie en Max= MaxenWesley. Het is me teveel rompslomp om dit aan te passen , dus team_MaJu blijft gewoon bestaan, en bestaat meestal uit 1 persoon dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij stond dat draadje in de topic algemeen, die is toen een keer door een storing helemaal verdwenen en nog steeds niet terug gekomen.

Valt het eerder door PA3FUS aangehaalde draadje daar ook onder ?

 

Voor zover ik me kon herinneren stonden er geen dingen in die niet door de beugel konden.

 

Groetjes Ingeborg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij stond dat draadje in de topic algemeen, die is toen een keer door een storing helemaal verdwenen en nog steeds niet terug gekomen.

Valt het eerder door PA3FUS aangehaalde draadje daar ook onder ?

 

Voor zover ik me kon herinneren stonden er geen dingen in die niet door de beugel konden.

 

Groetjes Ingeborg.

Nee, er stonden geen dingen in die niet door de beugel konden. Volgens mijn geheugen, ik kan het niet zo snel terugvinden, kwam het door een storing en kon het alleen weer teruggebracht worden door het forum offline te halen. Omdat het zo'n impact had zou dit met een forum update gedaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet waar de topic stond die niet te vinden is :beerchug: Als het in Algemeen heeft gestaan, dan klopt het wat Team 16 heeft geschreven.

 

Verwijderde topics kunnen door Admins en Mods nog steeds ingezien worden en ik zie in die lijst geen topic dat ook maaar lijkt op een "hoe kom jij aan je nickname".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet waar de topic stond die niet te vinden is :beerchug: Als het in Algemeen heeft gestaan, dan klopt het wat Team 16 heeft geschreven.

 

Verwijderde topics kunnen door Admins en Mods nog steeds ingezien worden en ik zie in die lijst geen topic dat ook maaar lijkt op een "hoe kom jij aan je nickname".

 

Ik doelde op het draadje genoemd in postje nummer 9.

In dit draadje waren er meerdere zendamateurs die zich hier voorstelden die ook als geocachers actief zijn.

Zou wel leuk zijn als dit draadje weer ingezien kan worden.

Mocht het in de strijd verloren zijn gegaan dan is het gewoon jammer maar helaas, verder niet te veel tijd aan besteden.

 

Groetjes Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...