Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

mijn nickname is de naam van mijn kat.

hoe komt die dan aan die naam?... omdat ze met haar grote uitstekende hoektanden wel iets had (had ja, haar tanden zijn inmiddels bijna allemaal verwijderd) van dracula en omdat ik zelf nogal verzot ben op asterix en obelix werd dat toen draculix. toen ik mijn eerste log mocht schrijven vond ik het wel leuk om deze naam te gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij, deGraaffers, zijn gewoon een man en een vrouw, zoon van bijna 13 en dochter van bijna 10, en we heten de Graaff (met twee effen). Toen we de naam aan het invoeren waren, is het eigenlijk te snel degraaffers geworden.

Later hebben we nog veel meer leuke namen bedacht, een daarvan hebben we al gebruikt voor onze eerste travelbug: de Geograaff. Deze is trouwens al eens door een echte geograaf gevonden.

 

Hoe simpel kan het zijn?

groetjes, Katja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen we de naam aan het invoeren waren, is het eigenlijk te snel degraaffers geworden.

Later hebben we nog veel meer leuke namen bedacht, ....de Geograaff.

 

Spijt van je nickname? Je kunt altijd deze laten wijzigen. :D

 

Waar mijn nickname vandaaan komt? Wie was de meester van King Arthur? Een verwijzing naar degene die op de achtergrond een ander beter laat presteren. Mijn beroep is "schoolmeester :thumbup:" en ik hoop als een Merlijn mijn leerlingen beter te laten presteren. Overigens gold dit natuurlijk ook voor mijn eigen kinderen :thumbup: .(nu 30 en 28 jr oud)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen we ons registreerden moest er snel een nickname komen en wat doe je dan.

Mijn zoon en ik heten beide Theo. Het meervoud van Theo was volgens ons Tejoos.

Misschien was dat niet helemaal juist maar de nickname voldoet. Dus is het goed!

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Toen we in de zomer van 2005 met geocaching begonnen, waren we nog niet geregistreerd.

Van een ander team hoorden we dat zij hun achternaam gebruikte als teamnaam.

Het idee was toen snel geboren om een verbastering van onze achternaam, van Santen, als nickname te gebruiken :thumbup:

En een avatar was toen ook snel gemaakt; aangezien we met z'n vieren zijn, bestaat die uit 4 Fazanten. De oorsprong van de kleuren laten zich raden.

bewerkt door Fazanten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hiker = Ringeling

 

hiker, omdat wandelen de grootste hobby is, waarbij geocaching een verrekt leuke combinatie vormt, vooral als je op hele mooie, bijzondere plekjes komt. :thumbup:

 

Ringeling, omdat je als het ware een belletje achter laat van 'we zijn even langs geweest' en de naam is te gebruiken in het Nederlands, Engels en Duits. Ook handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar onze Nickname vandaan komt?

Simpel, onze achternaam is Bruines, heel vroeger op school noemden ze mij ( Hennie) altijd "Bruin", omdat er nog 3 Hennie's in de klas zaten.

Dat is eigenlijk niet meer veranderd tot het moment dat ik bij het zelfde bedrijf als mijn vader ging werken, daar noemden iedereen mijn vader "Bruin" en mij dus " Bruintje" (of kleine Bruin).

De naam Bruintje gebruik ik hier, en met Cachen zijn we met z'n 2 en Hennie & Stephanie dus De Bruintjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze nickname bestond al voordat we ooit van geocachen gehoord hadden. We gebruikten hem namelijk al als teamnaam voor (volleybal/familie)toernooitjes. Voor het geocachen vonden we deze naam ook wel toepasselijk. Want zelfs met een GPS ben je toch af en toe het spoor bijster.... Omdat van Beijsterveldt onze achternaam is, wordt beijster met de E ertussen geschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Pookey Team bestaat uit een dame en een heer.

Nu alweer bijna 4 jaar samen. We zijn dan ook amper zonder elkaar.

Vanwege de stripheld: Garfield, waar we smakelijk om kunnen lachen, en dan metname: zijn knuffeltje: Pookey (uitspraak: poekie) kwamen we aan deze naam.

Maar dan met 1 grote opmerking:

we noemen elkaar als koosnaam alleen maar Pookey. Het is te erg voor woorden, we walgen er zelf ook vaak van, maar tis een gewoonte geworden, en liggen er vaak van in een deuk.

 

Zodoende Het Pookey Team

 

Bestaande uit de vrouwelijke helft: BonBon Biene (Sabine die erg graag chocolade eet)

En bestaande uit de mannelijke helft: DS Travel (Dennis, die altijd met reizen bezig is (letterlijk, vaak ook figuurlijk)

:dribble::blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Mijn naam is heel eenvoudig.. een samenraapsel van de namen van mijn kinderen.. max en jur... MaJu dus... en om mezelf er ook maar bij te vermelden ben ik het voorvoegsel Team geworden.

 

:dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...