Spring naar bijdragen

Statistieken en DHZ


kalkendotters

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Tja, ik denk dat het voor een forum niet echt gezond is als je als forumlid maar steeds topics moet overslaan als je die niet wilt lezen.

 

Ik kan me de reactie van Sn@g zeer goed voorstellen en hooguit het enige negatieve dat ik in zijn reply zou kunnen vinden is het woordje "zeik".

Maar een topic aanduiden als "zeiktopic" komt in ieder geval wel over.

Ik ervaar het ook als een zeiktopic. De reden daarvoor is dat we steeds maar kunnen blijven melden dat we er mee bezig zijn en dat er steeds weer replys aankomen met ik mis dit en ik mis dat.

 

Natuurlijk dat het een vergaring van info is en dat Ronald kan zien dat we de goede kant op gaan. Maar of nu iedereen maar steeds moet melden wat hij persoonlijk mist of hoeveel hij als persoontje nu dicht in de buurt komt van zijn stats op gc.com.... ik betwijfel het.

 

Vooral omdat ik de afgelopen weken, na het overlijden van Coen, al een aantal van deze topics gesloten of verwijderd heb, met de mededeling dat we het wel weten en dat als er niets zinnigs te vermelden is van onze kant, ik deze topics blijf sluiten en verwijderen.

 

De redenen waarom de stats, de kaarten en nog een aantal frutsel niet goed werken is bekend gemaakt op het forum. Er is gezegd dat we er me bezig zijn. Coen had wel voor de meeste frutsels de knowhow en het duurt even om uit te zoeken waar de manco's liggen. Verder heeft gc.com net weer iets veranderd waardoor we niet de juiste info teruggestuurd krijgen.

 

Het komt over dat vele cachers wel weten wat er aan de hand is, maaaaar toch even hun eigen eitje kwijt willen, toch even het laatste woord willen hebben. We hebben eieren genoeg voor de komende paasdagen.

 

Zo'n topic als dit komt heel snel over als een topic waarin iedereen replyed met de woorden: "ik ook".

 

Geef ons wat tijd en ruimte. Aan een overspannen HH hebben we ook niets, graag even wat geduld, die jongen werkt zich verrot. Wat maakt het nu uit of de stats deze week kloppen of pas ergens halfweg 2007? De werkelijke stats, je werkelijke aantal founds, zijn te vinden op gc.com en die kloppen altijd.

 

Prettige Feestdagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat maakt het nu uit of de stats deze week kloppen of pas ergens halfweg 2007? De werkelijke stats, je werkelijke aantal founds, zijn te vinden op gc.com en die kloppen altijd.

 

 

Maar je vergeet de mensen die geilen op de stats per maand en hun naam graag op de eerste pagina zien staan en ook nog eens bovenaan de pagina.

 

Het zal mij een biet zijn wanneer ze erbij komen, ik neem aan dat HH nu alles weer een beetje op de rails heeft qua stats en nu rustig verder kan gaan met het volgende probleem.

HH mijn complimenten voor je werk en loop je zelf niet voorbij. ;)

 

Gr Twinlife :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat maakt het nu uit of de stats deze week kloppen of pas ergens halfweg 2007? De werkelijke stats, je werkelijke aantal founds, zijn te vinden op gc.com en die kloppen altijd.

 

 

Maar je vergeet de mensen die ........

Dat is nu net mijn probleem. Dat wat ik vergeten mag, onthoud ik en wat ik niet mag vergeten dat.... wat was het ook al weer?

 

Het zal mij een biet zijn wanneer ze erbij komen, ik neem aan dat HH nu alles weer een beetje op de rails heeft qua stats en nu rustig verder kan gaan met het volgende probleem.

HH mijn complimenten voor je werk en loop je zelf niet voorbij. ;)

 

Dat is ook het probleem dat ik er mee heb. De stats kloppen wel. Zelfs volledig. Daar waar de caches staan, daar waar de caches gelogd worden. Iedereen die de statsbar onderaan in zijn handttekening heeft staan ziet daar zijn werkelijk aantal gevonden caches en kijk anders op de site van gc.com daar valt af te lezen hoeveel je men gevonden heeft en anders even de laatste log bekijken. Daar staat vermeld wat je gevonden hebt.

Dat wij hier even wat problemen hebben met het op de juiste manier vergaren van de benodigde info om de stats die wij laten zien weer volledig synchroon te krijgen met de werkelijkheid, dat kost gewoon tijd.

Veel van de scripts en frutsels die er voor nodig zijn, zijn gemaakt of doorontwikkeld door Coen. En wel in de stijl en Handschrift van Coen. En dat nu die frutsels omgebouwd moeten worden, net nu we met geen mogelijkheid meer terug kunnen vallen op Coen, ja, daar is Ronald als een gek mee bezig.

 

Wat mij betreft pakt hij het de feestdagen gewoon weer op.

 

Eliza installeren

Waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht. Dat zou een hoop werk en irritaties schelen. Eliza is daar voor uitgevonden. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duidelijk verhaal, ons hoor je voorlopig niet meer.

Laat gerust wat horen; vraag maar raak! Verwacht alleen geen antwoord binnen 24 uur :D

 

Hoe meer je zelf probeert uit te zoeken, des te sneller ben ik door de vragen heen.

 

 

Sorry hoor maar ik dacht hier mee te helpen :eek:

 

Hulde aan HH dat hij het zo snel weer voor elkaar heeft :);):crybaby:

 

groeten Polmske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HH :) Vorige week -13, gisteren -9 en nu is alles er weer.

 

Alles komt goed. Bedankt!!

 

Niet om te zeuren maar om even te laten weten hoe het er hier voor staat, de ranking interesseert ons toch niet want de "buitenlanders" worden toch niet meegeteld. Niet dat wij er zoveel gedaan hebben (slechts 1) maar er zijn natuurlijk wel nederlandse cachers aan de grens die er wel veel uit België en Duitsland hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HH :) Vorige week -13, gisteren -9 en nu is alles er weer.

 

Alles komt goed. Bedankt!!

 

Niet om te zeuren maar om even te laten weten hoe het er hier voor staat, de ranking interesseert ons toch niet want de "buitenlanders" worden toch niet meegeteld. Niet dat wij er zoveel gedaan hebben (slechts 1) maar er zijn natuurlijk wel nederlandse cachers aan de grens die er wel veel uit België en Duitsland hebben.

 

 

niet dat de stas me boeien heb er net even naar gekeken vanwege deze opmerking maar de buitenlanders tellen wel mee hoor. alle caches die ik afgelopen zomer heb gevonden in Franktijk staan er keurig tussen en worden keurig meegetelt. okay ik mis 1 hit in totaal maar goed... LEKKER BOEIEND

Link naar opmerking
Deel via andere websites

niet dat de stas me boeien heb er net even naar gekeken vanwege deze opmerking maar de buitenlanders tellen wel mee hoor. alle caches die ik afgelopen zomer heb gevonden in Frankrijk staan er keurig tussen en worden keurig meegetelt. okay ik mis 1 hit in totaal maar goed... LEKKER BOEIEND

 

 

Sorry, ik bedoelde voor de stand "nederlandse geocaching statistieken" , al doe je er een stel, volgens mij ga je dan in de ranking niet omhoog.

 

Toch,...succes voor degene die het wel leuk vinden, ik hoop dat het voor hen snel opgelost is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het schijnt nu (bijna) opgelost te zijn. Maar op een of andere manier blijf toch nog enkele logjes missen, waaronder de RD Benchmarks. Om nu de hele lijst weer te gaan vergelijken vindt ik iets te veel van het goede.

Daarom deze vraag: Is er een of andere manier om dit te 'automatiseren'?

 

BTW. Prettige kerstdagen

 

 

Toevoeging:

 

RD Benchmarks komt ook in de .com statistieken niet meer voor. Daar hoeft dus geen moeite voor gedaan te worden. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...