Spring naar bijdragen

Statistieken en DHZ


kalkendotters

Aanbevolen berichten

Volgens HH zouden de statistieken nu weer helemaal moeten werken, zoals vermeld in het "wat hangt er aan mijn muis" draadje.

Het lijkt er echter op dat ook de aanvraag via DHZ nog niet helemaal doet wat we zouden wensen.

 

Op dit moment mis ik nog de volgende caches in de lijst, die ik allemaal heb aangevraagd bij de DHZ:

Missing (27): GCNRGT GCM821 GCEA7F GC226B GCJ4NR GCT8P7 GCAC6C GCTDYA GCKHEV GCKRAD GCW1HM GCWZV0 GC1372 GCXR8Y GCJ5H5 GCYHMN GCHPZA GCTD8G GCKEAP GCMP1R GCTE6G GCT5P6 GCRP1Y GCTGD1 GCHYDK GCP4WF GCP7M9

 

Vraagje: als ik een DHZ aanvraag voor een cache worden dan alle logjes voor die cache opnieuw bekeken? zodat deze bv ook meteen gecorrigeerd is voor bv SN@g ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Uhhh.

 

Stats werken weer, bij ons nog niet. We blijven caches corrigeren. Dimitri heeft er blauwe vingers van ;-). Dit is overigens geen kritiek maar wel erg jammer. Polmske houdt nu eenmaal van statistieken. We hebben van Kalk onze lijst gekregen met ontbrekende caches.

 

Dit is de lijst:

Missing (24): GCAC6C GCTDYA GCKHEV GCT8P7 GCEAB0 GCW1HM GCM821 GC1372 GC226B GCJA1D GCWZV0 GC7D04 GCXR8Y GC6D43 GCJ4NR GCHRV5 GCYZGX GCKRAD GCRF36 GCTATG GCN0NR

GCYA9D GCYCYF GCVQZN

 

Zijn we gewoon te ongeduldig of kunnen we zelf nog iets doen.

 

Polmske.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje: als ik een DHZ aanvraag voor een cache worden dan alle logjes voor die cache opnieuw bekeken? zodat deze bv ook meteen gecorrigeerd is voor bv SN@g ?

Neen.

Jammer, dan kan ik dus geen DHZ-aanvraag-service beginnen...

 

Dan moet SN@G ze zelf maar even inkloppen:

Missing (23): GCMTAD GCPYKM GCPYKQ GCEAB0 GCHRV5 GCAC6C GCN8NJ GCN8NK GCHQRV GCNEYV GCRQCE GCVQG3 GCMQFN GCW84R GCK77B GCXQM1 GCXNX1 GCNX62 GCNY1V GCZ34C GCZK18 GCTZ3E GCZG43 Extra: (2): GCK8EE GCR0FD Datum: (6): GCHNRX GCG9J7 GCG9JE GCKFD8 GCW33A GCZ279

Missing: staat niet op .NL

Extra: staat wel op.NL maar niet op .com: zijn caches die unpublished zijn

Datum: logdatum op NL en COM niet gelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien dat corrigeren van die caches niet realtime gaat, en iedereen als een bezetene zijn caches inklopt zal er wel een redelijke wachtrij zijn aan te corrigeren caches. Als we nu eens even een dagje geen nieuwe correcties aanvragen... misschien dat het dan de kans krijgt om eens bij te komen? ;-)

 

Dus vanaf vandaag 17:00 niet meer corrigeren. Tot 17:00 morgenmiddag. Dan heeft Polmske lekker de tijd om het wel te proberen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees hier meer over hoe, wat en waarom.
Ik ben ervan overtuigd dat na jouw duidelijke uitleg, iedereen gewoon even voldoende geduld zal hebben om alles goed terecht te laten komen.

Verder vind ik het fantastisch dat je in deze moeilijke situatie (alle genoemde problemen en het wegvallen van Reintje) het zomaar oppakt. In het klein heb ik zoiets ook eens meegemaakt en voelde me toen echt alsof ik geblindoekt in het diepe was gedoken.

Hulde daarvoor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...