Spring naar bijdragen

Statistieken en DHZ


kalkendotters

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als ik bij de de STAT's kijk is er niets meer toegevoegd na 26 november, tevens is ook niets meer zichtbaar op de gevonden cache-kaart en daar verdwijnen ook caches die in het verleden gelogd zijn en die niet gearchiveerd zijn. Ik hoop dat het gauw weer goed gaat werken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We weten niet of het hier hoort... Maar... Sinds onze statistieken weer in orde zijn werkt een en ander niet meer... We gebruiken de oude kaarten. Maar als wij op onze niet gevonden kaart willen inzoomen krijgen we de volgende error:

 

" Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 19922944 bytes) in /www/htdocs/geocachi/temporary/tf622995.php on line 10883"

 

We hebben geen idee wat het is, maar het is wel vervelend, want we kunnen niet op onze kaarten kijken.

Wie kan ons helpen?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We weten niet of het hier hoort... Maar... Sinds onze statistieken weer in orde zijn werkt een en ander niet meer... We gebruiken de oude kaarten. Maar als wij op onze niet gevonden kaart willen inzoomen krijgen we de volgende error:

 

" Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 19922944 bytes) in /www/htdocs/geocachi/temporary/tf622995.php on line 10883"

 

We hebben geen idee wat het is, maar het is wel vervelend, want we kunnen niet op onze kaarten kijken.

Wie kan ons helpen?!

Als je bij dit forumtopic kijkt, zie je wat er al eerder over geschreven is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees hier meer over hoe, wat en waarom.

 

Ook ik ben dol op statistieken!

Maar om er nou zo'n drama van te maken dat er een aantal logs missen in je overzicht.....

Er is al meerdere keren gezegd dat alles op den duur weer goed komt, heb nou ook eens even wat geduld!

De uitleg die hierboven gegeven wordt is dacht ik duidelijk.

Ik weet wat het is om een website te onderhouden, weet ook dat iedereen meteen over je heen valt als het eens een keertje niet helemaal klopt.

Mensen realiseer je nu eens even dat alles hier door vrijwilligers gedaan wordt, die waarschijnlijk liever zelf ook door het bos lopen op zoek naar een cache, dan hier te gaan zitten puinruimen!

Sitebeheerders, sterkte in alles en bedankt voor alles.

Gr. RvU

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach er klopt wel meer niet aan die statestieken. volgens geodór pagina heb ik 0 caches gevonden en geen geo dor's uitgereikt terwijl ik er 110 gevonden heb en er een uitgereikt heb aan koningin wilhelmina bos.... lijkt me dus dat er genoeg te doen valt voor onze webbuilders :)

 

iets waar ik helaas geen kaas van gegeten heb laat staan dat ik commentaar ga leveren op het geleverde werk van de vrijwilligers. per slot van rekening staan de beste stuurlui altijd aan de wal :wine:

 

edit: dit was mijn eigen schuld :newyear:

bewerkt door gpscaching.nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caches die de Waterlanders en ik de Waterlander vorige week gelogd hebben zijn niet bekent bij gc.nl maar ook niet eens bij gc.com!!??

 

Afgelopen vrijdag hebben wij een dagje vrij genomen om in Groningen Caches te zoeken, was fantastisch niet alleen Caches zoeken maar ook het hotel in Delfzijl was fijn.

 

En nu zie ik dat de oude Caches van vorige week nog steeds niet bekent zijn, ik wacht dus nog maar met nieuwe Caches loggen, ook de TB wacht ik maar mee, tot alles echt in orde is. Het wordt anders te onoverzichtelijk voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caches die de Waterlanders en ik de Waterlander vorige week gelogd hebben zijn niet bekent bij gc.nl maar ook niet eens bij gc.com!!??

 

Afgelopen vrijdag hebben wij een dagje vrij genomen om in Groningen Caches te zoeken, was fantastisch niet alleen Caches zoeken maar ook het hotel in Delfzijl was fijn.

 

En nu zie ik dat de oude Caches van vorige week nog steeds niet bekent zijn, ik wacht dus nog maar met nieuwe Caches loggen, ook de TB wacht ik maar mee, tot alles echt in orde is. Het wordt anders te onoverzichtelijk voor mij.

 

Het loggen van een cache doe je op geocaching.com. Zo ook met een TB. Het loggen van caches en TB's heeft niets te maken met geocaching.nl en haar statistieken die niet helemaal meer kloppend zijn.

 

Je echte statistieken zijn direct na een log wel up to date. Je echte statistieken vind je op geocaching.com.

De statistieken die geocaching.nl laat zien zijn gedownloade gegevens van geocaching.com. Helaas zit er een mailfunction error in deze download en degene die er "alles" van wist, is helaas niet meer onder ons.

 

Ik zou inmiddels gevonden caches gewoon loggen op geocaching.com. Daar zijn de stats wel OK. Verder vind ik het wel zo netjes richting de eigenaar van de TB. Immers zolang je de TB niet als gevonden logt, denkt de eigenaar, en iedereen die de cachepagina bezoekt, dat de TB nog steeds in de cache ligt waar je het gevonden hebt. Zo schep je alleen nog maar meer verwarring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig is dat in de stat's mijn caches zijn bijgewerkt tot aan de 17e, maar dat in de kaart gevonden caches alleen nog 2 gevonden caches zichtbaar zijn. Gewoon nog effe geduld hebben dus.

 

Oeps, dit is mijn vaders account op dit forum, vond het zo raar.

bewerkt door 19canis41
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...