Spring naar bijdragen

Statistieken en DHZ


kalkendotters

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goed ik zal niet zeuren over missende of kloppende statestieken, heb namelijk het vermoeden dat dat wel weer klopt en anders heb ik er weinig last van...

 

Toevallig zag ik net het volgende... Als je bij de recente logs een "disabled" ziet staan en je gaat er met je muis bovenhangen dan verschijnt er een mooi balkje met de tekst "enabled" andersom precies hetzelfde hang je met je muis boven het pictogram van het groene vinkje, dan zie je de tekst "disabled" Niet dat het storen is, maar het is slechts een schoonheidsfoutje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ga ik ff zeiken...

Ben ik echt de enige die merkt dat de " oude " kaarten weer werken :blink::P .

Zoom fuctie doet het weer bij mijn niet gevonden caches, en geen rare foutmeldingen meer :) .

 

Ronald, als jij het op je geweten hebt.... top man, maak er weer met veel plezier gebruik van.

 

D.L.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou bedankt hoor! :) Bij mij werkt alles weer en staat de teller weer gelijk... Alleen Int.space station van welleer wil er niet op (GCC349) maar als dat alles is! Laat dan maar.... Thnx voor al het werk!!!!! :blink:

 

Ja dat is gek, dat is ook de enige die bij mij ontbreekt :P

Zou hier een verklaring voor zijn?

 

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou bedankt hoor! :) Bij mij werkt alles weer en staat de teller weer gelijk... Alleen Int.space station van welleer wil er niet op (GCC349) maar als dat alles is! Laat dan maar.... Thnx voor al het werk!!!!! :blink:

 

Ja dat is gek, dat is ook de enige die bij mij ontbreekt :P

Zou hier een verklaring voor zijn?

 

Hans

 

Geen idee, Hans. Maar je kunt ophouden om hem via de DHZ te loggen dat heb ik inmiddels al zo vaak gedaan dat dit echt niet werkt. Misschien dat iemand anders ons kan helpen? en anders maar niet. Is ook niet zo belangrijk hé!

groet terug, Ronald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de volgende caches heb ik nog problemen om die goed in de database te krijgen. Het kan nog weken, wellicht maanden, duren voor dit geheel goed komt omdat ik afhankelijk ben van tooling van Coen die ik momenteel niet tot mijn beschikking heb :blink:

  • GCC349
  • GCHMP9
  • GCJGVR
  • GCJH9V
  • GCK22G
  • GCKJ8M
  • GCN065
  • GCNXE4
  • GCQ2BY
  • GCQY1C

 

Het heeft dus geen zin om deze caches via "Corrigeer Log" te verwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is ook iets vreemds aan de hand met GCJF0A (De Vuilnisberg). Deze hebben we 31/12/06 gelogd en is gewoon aktief, maar is zowel in de 'found' als de 'not found' kaart niet zichtbaar. Onze gc.nl en gc.com aantallen komen wel netjes overeen.

Is dit misschien eenzelfde soort probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is ook iets vreemds aan de hand met GCJF0A (De Vuilnisberg). Deze hebben we 31/12/06 gelogd en is gewoon aktief, maar is zowel in de 'found' als de 'not found' kaart niet zichtbaar. Onze gc.nl en gc.com aantallen komen wel netjes overeen.

Is dit misschien eenzelfde soort probleem?

Nee, dat is een ander probleem. Hetzelfde schijnt ook met De Bedevaartcache te zijn.

Als ik iets meer tijd heb, duik ik er wel in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is ook iets vreemds aan de hand met GCJF0A (De Vuilnisberg). Deze hebben we 31/12/06 gelogd en is gewoon aktief, maar is zowel in de 'found' als de 'not found' kaart niet zichtbaar. Onze gc.nl en gc.com aantallen komen wel netjes overeen.

Is dit misschien eenzelfde soort probleem?

Die ligt bij het vuilnis :blink: .

Nee hoor, die is netjes hersteld door Ger@ld

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...