Spring naar bijdragen

Statistieken en DHZ


kalkendotters

Aanbevolen berichten

Omdat er 1 ontbreekt (dat had je zelf ook al aangegeven geloof ik), en 1 waarvan de datum niet goed is. Misschien omdat je die ergens een keer hebt aangepast, en dat niet is meegenomen in de gegevens van gc.nl.

Dat dacht ik al bedankt :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
ReizenReizen

Ik heb er 1 teveel (is eens wat anders dan 1 te kort) :blush:

1 log staat twee keer vermeld terwijl hij echt maar 1 keer is gelogd.

 

Waar heb je er 1 teveel? In de regel is het zo dat als je een cache voor mijn part 10x logd als gevonden, het ook 10 found its oplevert bij gc.com en het meestal maar 1 bij gc.nl bleef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er 1 teveel (is eens wat anders dan 1 te kort) :blush:

1 log staat twee keer vermeld terwijl hij echt maar 1 keer is gelogd.

Kijk even naar de datums van de dubbele log. Meld daarna welke log weg moet en mail dat naar DHZ. Komt het voor elkaar.

Via de support desk een bericht gestuurd.

Had dit stukje (supportdesk) trouwens nog niet eerder gezien.

Ziet er netjes uit.

De dubbele log is op 1 datum.

 

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfs de kaarten zijn aangepast (niet door mij wink.gif ) waardoor ook letterboxes en earthcaches op de kaarten voorkomen.

 

Misschien beetje OT, maar ik kon in dat gesloten draadje niet reageren. Ik zie die niet bij mij op de kaart verschijnen (staat wel in legenda). Ligt dat aan de site/browser of moet ik nog iets doen om ze tevoorschijn te roepen? Ik gebruik FF 2 en de Google Maps-versie van de kaart.

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het enigste wat bij mij opvalt bij mijn statistieken is dat ik al een cache zou hebben gelopen in Juni 2007. Dit is een cache die ik afgelopen zomer in Frankrijk heb gelopen. Dus zal het euvel ook wel bij onze Franse broeders liggen.

Zie onderstaande gegevens.

 

Statistieken voor hannes1969

 

Algemeen

Totaal gevonden: 433

Eerste found: 2005-03-15

Laatste found: 2007-07-11

Founds per kalenderdag:

(dagen tot laatste log) 0.51

Actieve dagen: 116

Founds per actieve dag: 3.733

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het enigste wat bij mij opvalt bij mijn statistieken is dat ik al een cache zou hebben gelopen in Juni 2007. Dit is een cache die ik afgelopen zomer in Frankrijk heb gelopen. Dus zal het euvel ook wel bij onze Franse broeders liggen.

Zie onderstaande gegevens.

 

Iets wat een 'Corrigeer logs' zo opgelost heeft :-) Heb ik maar even voor je gedaan

 

 

Reddende (B)engel van de BBB en GC.NL :lol1:

 

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het enigste wat bij mij opvalt bij mijn statistieken is dat ik al een cache zou hebben gelopen in Juni 2007. Dit is een cache die ik afgelopen zomer in Frankrijk heb gelopen. Dus zal het euvel ook wel bij onze Franse broeders liggen.

Zie onderstaande gegevens.

 

Iets wat een 'Corrigeer logs' zo opgelost heeft :-) Heb ik maar even voor je gedaan

Niet noodzakelijkerwijs. Het was mij ook al opgevallen maar opnieuw logs inlezen gaf nog steeds 2007. Ik ben er niet achter waar het door komt. Staat/stond nog op mijn lijstje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het enigste wat bij mij opvalt bij mijn statistieken is dat ik al een cache zou hebben gelopen in Juni 2007. Dit is een cache die ik afgelopen zomer in Frankrijk heb gelopen. Dus zal het euvel ook wel bij onze Franse broeders liggen.

Zie onderstaande gegevens.

 

Iets wat een 'Corrigeer logs' zo opgelost heeft :-) Heb ik maar even voor je gedaan

Niet noodzakelijkerwijs. Het was mij ook al opgevallen maar opnieuw logs inlezen gaf nog steeds 2007. Ik ben er niet achter waar het door komt. Staat/stond nog op mijn lijstje.

 

In mijn geval heeft het wel geholpen. Bedankt ;)

Ik dacht dat DHZ alleen werkte als er nog stipppen op de kaart staan die moeten verdwijnen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...