Spring naar bijdragen

wat heb ik nou weer aan m'n muis hangen ??


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ha, het sneeuwt! :-)

 

(en als je er last van hebt kan je gewoon http://www.geocaching.nl/xmas/ in je adblocker zetten)

 

groeten, Marcel.

 

Perfect Marcel :) het werkt uitstekend, mijn dank is groot

 

Yeps, hier ook :blush: Helemaal vergeten dat ik adblock nog had en eindelijk rust nu :huh:

 

Hier te downloaden: https://addons.mozilla.org/firefox/1865/

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, het sneeuwt! :-)

 

(en als je er last van hebt kan je gewoon http://www.geocaching.nl/xmas/ in je adblocker zetten)

 

groeten, Marcel.

Mmmmm, krijg ineens een bijna onbedwingbare behoefte om de hele zaak in een wat andere directory te zetten, /diy of zo :wine:

 

Als de meerderheid het leuk vindt, vooral zo laten. Maar je weet pas of een minderheid of een meerderheid er prijs op stelt als er reakties komen, toch? Als nu een meerderheid het niet wil, laat je het dan ook zo?

 

Nico. :newyear:

Start een poll, zoals ik al schreef. Over 14 dagen voeren we hem uit :)

 

Nee, je hoort doorgaans alleen de mensen die 'm kwijt willen, hoewel het aantal positieve reacties hier aardig hoog is. Maar verder is het inderdaad absoluut niet democratisch. M.a.w. je zal het er mee moeten doen.

 

Maar genoeg over iets simpels als een vliegende Kerstman, ik ga verder met uitzoeken waarom de statistieken nog steeds niet lopen zoals ze moeten lopen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haal AUB die vervelende kerstman in zijn arreslee van mijn muis af !!!!

 

Kerstmis is geen feest van die kerstman, maar wel van de geboorte van Jezus Christus.

Als ik ergens een hekel aan heb is al dat commerciele (en zogenaamde leuke) gedoe rondom deze feestdag.

 

gr.

mr.Bean

 

Ik vind de echte mr. Bean grappiger...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is die voorste straal bezopen ofzo?

 

En het antwoord luidt:

 

En Rudolph dan? Die ontstond in 1939, in het brein van de schrijver Robert L. May. Rudolph was een heel ongewoon rendier, want hij had een lichtgevende rode neus. Alle andere rendieren lachten hem uit en hij mocht de slee niet trekken. Tot er een heel stormachtige, donkere kerstnacht kwam.... Toen kon Rudolph de weg verlichten en mocht hij helemaal vanvoor in de rij om de kerstman en zijn slee veilig rond de wereld te loodsen.

Johny Marks schreef er in 1949 een liedje over: Rudolph The Red-Nosed Reindeer. En weer was een legende geboren.

 

Oja, on topic: tijdelijke "komeetstaarten" vinden WIJ niet erg. De optie van vuurwerk of een vuurpijl mag ook wel na de kerst! Voor de rest sluit ik me aan bij HH :newyear:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehehe, heerlijk al die berichten.

Ik begrijp echt voor geen milimeter waarom er zoveel commentaar op een kleine kerstgadget is. Het lijkt wel alsof al deze klagers continu de indexpagina van de site open hebben staan en continu er naar zitten te kijken. Als dit zo is, dan is na Kerst een aquarium op de indexpagina plaatsen misschien een optie.

Wat valt daar (indexpagina) nu verder zo veel te zien dan? Ik kom er eigenlijk nooit. naar aanleiding van de "klachten" hier ben ik er even wezen kijken, maar echt, met alle respect, waarom zou je een een uur of zo de indexpagina steeds in beeld hebben?

 

Wil ik naar het forum, hoef ik er niet heen. Zou ik naar DHZ willen, hoef ik er niet heen, hetzelfde voor wat de goodieshop betreft. Wat valt er nog meer te vinden behalve de "Wie zijn wij" en de ozo belangrijke bank/gironummer waar donateurs hun donatie naar toe kunnen sturen?

Ik dacht dat de indexpagina gebruikt werd voor en door iemand die bij G*d niet weet wat geocaching is en "toevallig" op de indexpagina komt en van daaruit verder gaat linken.

 

Ik vind de poll wel een leuke optie. Jammer dat Ronald niet even zijn geliefde uitspraak brengt dat geocaching.nl niet democratisch is :newyear:

 

Van mij mag de indexpagina een bewegend geheel worden.

 

Misschien een leuk idee om dit ook met de cachekaarten en de statistieken gaan doen? Ik zou het bv wel geinig vinden dat alle caches op de kaart al heen en weer dansend achter de muis aan gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehehe, heerlijk al die berichten.

Ik begrijp echt voor geen milimeter waarom er zoveel commentaar op een kleine kerstgadget is.

Nee, dat snap ik dus ook niet. :newyear:

 

Trouwens, ik vind dat er de laatste paar weken wel heel veel geklaagd/gezeurd wordt over kleiningheden: de juistheid van de stats, sommige handtekeningen, bepaalde vragen, de kleuren op de kaarten, een gadget op de startpagina, de bedoeling van het kerstfeest ...

 

Kunnnen we niet een beetje proberen iedereen in zijn/haar waarde te laten zonder daar meteen een oordeel over te willen ventileren, en ons wat meer bezig houden over wat ons bindt, nl. het plezier aan het spelletje dat geocaching heet?! :wine:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie zegt dat elke opmerking kritiek is? Het zal bij een aantal mensen ook meedenken zijn. Mag dat ook niet meer?

Alles mag, Xaa. Maar het valt me gewoon op dat er de laatste paar weken wel erg veel geklaagd wordt over van alles en nog wat. Tenminste, zo komt dat op mij over.

 

Maar neem het vooral niet persoonlijk op, want het is mijn bedoeling al helemaal niet om iemand waar dan ook persoonlijk op aan te spreken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...