Spring naar bijdragen

wat heb ik nou weer aan m'n muis hangen ??


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik vind alle reacties erg vermakelijk. Er is geen moment waarop ik denk dat ik het dan toch maar moet weghalen. Opvallend ook dat over wat sneeuwvlokken en een aangepaste slee wordt gelachen en gemekkerd (hmmm, bedenk ineens dat ik ook 20 Frogs voor het karretje kan spannen :blush: ).

storende tekst verwijderd

 

Maar waarom wordt er zo weinig geklaagd over de handtekeningen en de avatars in dit forum? Zijn die wel allemaal wel zo leuk? En dat gaat na 1 januari gewoon door :)

 

Intussen zal ik nadenken of ik tussen Kerst en Nieuwjaar "ander vuurwerk" kan verzorgen. Denk dan niet aan iets groots, maar gewoon andere plaatjes ipv de kerstman :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind alle reacties erg vermakelijk. Er is geen moment waarop ik denk dat ik het dan toch maar moet weghalen. Opvallend ook dat over wat sneeuwvlokken en een aangepaste slee wordt gelachen en gemekkerd (hmmm, bedenk ineens dat ik ook 20 Frogs voor het karretje kan spannen :blush: ).

 

Maar waarom wordt er zo weinig geklaagd over de handtekeningen en de avatars in dit forum? Zijn die wel allemaal wel zo leuk? En dat gaat na 1 januari gewoon door :)

 

Intussen zal ik nadenken of ik tussen Kerst en Nieuwjaar "ander vuurwerk" kan verzorgen. Denk dan niet aan iets groots, maar gewoon andere plaatjes ipv de kerstman :huh:

 

ik zeg DOEN. en maak de kikkers maar wat groter (400x400 ofzo) (per stuk he) en met oud en nieuw een knettered (letterlijk met geluid dus) vuurwerk wat het hele scherm in gebruik heeft zodat je maar een paar letters tussen het vuurwerk door kan zien. ik zou dan wel even de REPLY en NEW TOPIC knoppen weghalen trouwens B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of zo'n sliert aan je muis nou irritant :) is of juist leuk :blush: daar heeft ieder z'n eigen mening over, maar

als de sliert gehandhaafd blijft

kan de slee met de kerstman dan niet wat groter ?

 

Hij valt nu zo in het niet bij die kikkers.... B)

 

:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haal AUB die vervelende kerstman in zijn arreslee van mijn muis af !!!!

 

Kerstmis is geen feest van die kerstman, maar wel van de geboorte van Jezus Christus.

Als ik ergens een hekel aan heb is al dat commerciele (en zogenaamde leuke) gedoe rondom deze feestdag.

 

gr.

mr.Bean

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haal AUB die vervelende kerstman in zijn arreslee van mijn muis af !!!!

 

Kerstmis is geen feest van die kerstman, maar wel van de geboorte van Jezus Christus.

Als ik ergens een hekel aan heb is al dat commerciele (en zogenaamde leuke) gedoe rondom deze feestdag.

 

gr.

mr.Bean

Wat leven we in een mooi land, dat ieder mag geloven wat hij/zij wil, dit mag uitdragen en daarom gerespecteerd mag worden. Het is geenszins de bedoelings om mensen te grieven of anderszins onheus te bejegenen.

 

Vroeger, toen ik nog jong was, bracht ik het evangelie langs de deuren en sprak ik met de mensen over het (mijn) geloof. Dit deed ik uit volle overtuiging; wel leerde ik dat elk mens zijn eigen kijk op "de zaak" heeft. Laten we dat dan maar persoonlijk geloof noemen. In de loop der tijd merkte ik voor mezelf dat we elkaar al jaren voor de gek willen houden; iedereen pleit voor zijn gelijk. Hoe harder er geroepen wordt, des te meer geweld komt er om de hoek. Soms fysiek, maar vaker psychisch. Nadat ik mijn Christelijke geloof weer naast me had neergelegd, kreeg ik toch wel eens te horen dat ik "in de hel zal komen"; een nogal fundamentele veroordeling, vind ik.

 

Kerst daarentegen is geenszins een feest rond de geboorte van Jezus Christus, in die zin dat de Here ons gevraagd heeft zijn geboorte te herdenken. De Bijbel vermeld nergens de plicht tot herdenking en viering van Zijn geboorte, kruisiging, dood, opstanding en Hemelvaart. Honderden jaren later heeft men ooit eens bedacht dat dit moest. Wij vieren zijn geboorte op 25 december, terwijl het eigenlijk wel klip en klaar is dat die datum fout is. Ene Constantijn de Grote heeft vanuit zijn Romeinse achtergrond (Romeinen kenden polytheisme) de monotheistische christenen verenigd met de polytheistische grondbeginselen van de romeinen. De romeinen vierden het lengen der dagen (21 december, de langste nacht) en combineerden dit met de geboorte van Christus; 2 vliegen in klap. Magistrale zet van die man. Enfin, meer daar over lees je hier.

 

Wat betreft die kerstman met zijn kikkers; het is een aardigheidje. Ik had er ook een vliegende kerststal van kunnen maken met als gevolg dat ik protestants nederland over mij heen kreeg. Of misschien Mohammed met een gevolg aan apostelen. of Boeddha in een transcedente meditatie, etc etc. Nee, ik heb gekozen voor wat in de westerse wereld relatief kleurloos is vwb religie. Ik geloof niet in Sinterklaas (alleen als het me uitkomst op 5/12 :) ) en zeker niet in een malloot die in een slee met vliegende rendieren vliegt. Ik zie het als wat leuks.

 

Als iemand zich wegens religieuze achtergrond stoort aan het extraatje, dan bied ik mijn oprechte excuus aan, met daarbij een beroep op respect en verdraagzaamheid. Diegene die er waarde aan hechten wens ik vredige Kerstdagen.

 

Even een gewetensvraag: Bean, heb je een kerstboom staan thuis?! (teasertje hoor... :blush: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaaa Gaaf, meer meer meer meer.

Meer sneeuw, kerstmannentjes en sleetrek kikkers, en als er dan genoeg sneeuw op het cherm is gevallen verschijnen en sneeuwpoppen en sneeuw caches, voetsporen van kikkers in de sneeuw eh of draai ik nu een beetje door?

Ach wees blij dat Ik geen site progger ben dan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind alle reacties erg vermakelijk. Er is geen moment waarop ik denk dat ik het dan toch maar moet weghalen. Opvallend ook dat over wat sneeuwvlokken en een aangepaste slee wordt gelachen en gemekkerd (hmmm, bedenk ineens dat ik ook 20 Frogs voor het karretje kan spannen :blush: ).

 

Mwoah, sneeuwvlokjes, avatars en andere bewegende dingen vind ik allemaal prima, zolang het zich maar niet vasthoudt aan mijn muispijltje. Dat vind ik gewoon storend over komen. Gewoon eerlijk mijn mening. Als de meerderheid het leuk vindt, vooral zo laten. Maar je weet pas of een minderheid of een meerderheid er prijs op stelt als er reakties komen, toch? Als nu een meerderheid het niet wil, laat je het dan ook zo?

 

Nico. :)

bewerkt door Nico Bartels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...