Spring naar bijdragen

wat heb ik nou weer aan m'n muis hangen ??


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

Eerder gaf ik aan dat de kerstman qua grootte ondergeschikt is geworden aan de kikkers en dat het beter zou zijn als hij wat groter weergegeven zou worden maar inmiddels besef ik dat het de kikker is wat ons bindt en niet de kerstman. Laat het dus maar zoals het is....

 

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Meedenken mag, kritiek hebben mag (mits gefundeerd) en ook ik heb niemand persoonlijk willen aanspreken. ik heb het over commentaar/klagers. Klagen is voor mij nu niet direct synoniem aan meedenken. :)De een vind het leuk, de ander vind het niet leuk en weer een ander kan het niets schelen. Dat is met alles zo, maar er is een lichtpuntje aan de horizon en dat is dat na kerst het vast en zeker wel weer "normaal' wordt.

 

Mijn vraag blijft staan, waarin ik me afvraag wie er nu echt zo lang op de indexpagina zit te kijken dat die kleine gadget zo stoort en daarbij de vraag, als men al zo lang naar de indexpagina zit te kijken, waarom? Gewoon een oprechte nieuwsgierigheid.

Het zal ook wel weer te maken hebben met de een vind het leuk en de ander niet. Maar volgens mij is het niet zo boeiend om er te blijven hangen. Er verandert geen steek of je moet een autorefresh gebruiken. En dan zie je alleen nog de laatste postings op het forum. Daarvoor kun je dan volgens mij beter op het forum zelf gaan zitten of RSS gebruiken.

 

Maar goed, waarschijnlijk vertoon ik daarin afwijkend gedrag.

 

Wat de aquarium en het forum versieren betreft, dat is natuurlijk alleen maar teasen, even een kooltje op het vuur gooien.

 

TTobi, hou je gemak... gooi geen kooltjes op het vuur :beerchug:

 

"Ik heb een geweldige hond: half pitbull half labrador. Misschien bijt hij ooit mijn been af, maar hij brengt het ook onmiddellijk terug."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meedenken mag, kritiek hebben mag (mits gefundeerd) en ook ik heb niemand persoonlijk willen aanspreken. ik heb het over commentaar/klagers. Klagen is voor mij nu niet direct synoniem aan meedenken. :)De een vind het leuk, de ander vind het niet leuk en weer een ander kan het niets schelen. Dat is met alles zo, maar er is een lichtpuntje aan de horizon en dat is dat na kerst het vast en zeker wel weer "normaal' wordt.

 

Mijn vraag blijft staan, waarin ik me afvraag wie er nu echt zo lang op de indexpagina zit te kijken dat die kleine gadget zo stoort en daarbij de vraag, als men al zo lang naar de indexpagina zit te kijken, waarom? Gewoon een oprechte nieuwsgierigheid.

Het zal ook wel weer te maken hebben met de een vind het leuk en de ander niet. Maar volgens mij is het niet zo boeiend om er te blijven hangen. Er verandert geen steek of je moet een autorefresh gebruiken. En dan zie je alleen nog de laatste postings op het forum. Daarvoor kun je dan volgens mij beter op het forum zelf gaan zitten of RSS gebruiken.

 

Maar goed, waarschijnlijk vertoon ik daarin afwijkend gedrag.

 

Wat de aquarium en het forum versieren betreft, dat is natuurlijk alleen maar teasen, even een kooltje op het vuur gooien.

 

TTobi, hou je gemak... gooi geen kooltjes op het vuur :thumbup:

 

"Ik heb een geweldige hond: half pitbull half labrador. Misschien bijt hij ooit mijn been af, maar hij brengt het ook onmiddellijk terug."

 

sinds gisteren heb ik UUUUUUUUUUREN naar de index pagina zitten kijken. Ik kan intens genieten van sneeuw. Baal er alleen verschrikkelijk van dat het scherm niet langzaam maar zeker vol raakt van onderaf. misschien is daar ook nog een leuk Dhtml-scriptje voor te vinden ? :beerchug:

 

Sommige zaken worden zo ernstig dat zij rijp voor een grapje zijn.

bewerkt door gpscaching.nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

...en daarbij de vraag, als men al zo lang naar de indexpagina zit te kijken, waarom? Gewoon een oprechte nieuwsgierigheid.

...

Lijkt me duidelijk.

 

Lekker genieten van de sneeuw (zijn ze in de Alpen jaloers op), kijken naar die sierlijke achtervolging en maar één klik verwijderd van de nieuwste caches.

 

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kerstmis is geen feest van die kerstman, maar wel van de geboorte van Jezus Christus.

hierin ben ik het met Bean eens.

dat is dan ook de reden dat wij niet met de kerst surprise cache meedoen, maar wel altijd met de sint surprise cache.

 

maar, tja, ik vond die sneeuw en die rendieren wel grappig, eigenlijk. (leuker dan die gekke geocaxche kikkers)

gewoon een randgeintje. ik til er niet zwaar aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kerstmis is geen feest van die kerstman, maar wel van de geboorte van Jezus Christus.

hierin ben ik het met Bean eens.

dat is dan ook de reden dat wij niet met de kerst surprise cache meedoen.

Tja, en dan te bedenken dat er, wel of geen geboorte van Jezus Christus, er 1000den mensen zijn die beide dagen gewoon moeten werken. Of ze nu willen of niet, zoals ondergetekende.

 

"Ik hou van de maand mei. De belastingformulieren zijn op de post. De kachel kan weer uit. De tuin is nu van mij en niet meer van de winter, en de kerstdrukte is nog zeven maanden weg."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kerstmis is geen feest van die kerstman, maar wel van de geboorte van Jezus Christus.

Als ik ergens een hekel aan heb is al dat commerciele (en zogenaamde leuke) gedoe rondom deze feestdag.

 

gr.

mr.Bean

Wat leven we in een mooi land, dat ieder mag geloven wat hij/zij wil, dit mag uitdragen en daarom gerespecteerd mag worden. Het is geenszins de bedoelings om mensen te grieven of anderszins onheus te bejegenen.

 

Kerst daarentegen is geenszins een feest rond de geboorte van Jezus Christus, in die zin dat de Here ons gevraagd heeft zijn geboorte te herdenken. De Bijbel vermeld nergens de plicht tot herdenking en viering van Zijn geboorte, kruisiging, dood, opstanding en Hemelvaart. Honderden jaren later heeft men ooit eens bedacht dat dit moest. Wij vieren zijn geboorte op 25 december, terwijl het eigenlijk wel klip en klaar is dat die datum fout is.

 

Even een gewetensvraag: Bean, heb je een kerstboom staan thuis?! (teasertje hoor... :thumbup: ) :beerchug:

 

Kerst is voor ons dus wel echt het feest van de kerstman en heeft niks met geloof te maken, gelukkig ieder zijn mening.

 

Gezellig samen: de kerstboom optuigen, kerstkaartjes schrijven, versiering voor de rest van het huis knutselen, lekker eten, ga zo maar door. Kerst begint al hier al als de Sint weg is.

 

Maar Bean: dan ook geen kadootjes met kerst? Of mag dat wel, de wijzen uit het oosten namen immers ook kadootjes mee. :thumbup:

 

groetjes Geovlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<Gedeelte wat mogelijk problemen kan geven verwijderd>

Dan is er ook nog eens een hoop geld mee te verdienen, dus het is nu 2 maanden kerst in de winkel en 3 weken daarbuiten. Daar word ik zelf niet vrolijk van.

Die kikkers vind ik wel leuk, maar had je die er niet op de avond van 24 december op kunnen zetten om ze er meteen na de kerst weer af te halen?

 

 

Ik hou van de maand april. De nieuwe caches zitten in het vat. Carnaval is voorbij. De fiets kan weer uit de berging. De heide is nu nog voor mij en niet van duizenden plussers. En de "feestdagen" zijn nog ruim een half jaar weg.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, en dan te bedenken dat er, wel of geen geboorte van Jezus Christus, er 1000den mensen zijn die beide dagen gewoon moeten werken. Of ze nu willen of niet, zoals ondergetekende.

 

"Ik hou van de maand mei. De belastingformulieren zijn op de post. De kachel kan weer uit. De tuin is nu van mij en niet meer van de winter, en de kerstdrukte is nog zeven maanden weg."

 

hear hear

hier nog een. en alleen maar om mensen die zonodig buiten de deur moeten eten en het thuis niet gezellig genoeg kunnen maken een plezier te doen.

 

"Ik ben gaan inzien dat het geloof een organisme is dat groeit met de tijd. Blijft het stabiel, dan sterft het. Wil het voortleven, dan moet het kunnen veranderen."

bewerkt door gpscaching.nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mede gezien de opmerking van Sn@g, waarmee ik het eens ben, lijkt het me zinvoller om, indien nodig, weer verder te gaan "zeuren" over de slee die op de indexpagina aan de muis zit te hangen, zodat we weer terug op ontopic komen.

 

Geloof en politiek zijn meestal aanledingen voor oorlogen en ander ellende. Mede daardoor zijn deze onderwerpen meestal taboe op diverse fora, waaronder ook het forum van geocaching.nl

 

Bij deze, graag ontopic anders is het topic closed

 

Kruimeldief

 

"Voor een vis is een aquarium lang niet zo erg als een kooi voor een vogel."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begint aardig :rolleyes: te raken dit draadje.

Nog niet eens zo heel lang geleden werd er door een ietwat chagrijnig persoon een draadje dicht gegooid over "maniakale" gebruikers. Ik vraag me af wat zijn beweegredenen zijn dit draadje wel open te houden.

 

Nu weer even ON TOPIC

 

De kersman op de arreslee heeft nog steeds een volle zak, terwijl hij bij de meeste mensen langs geweest is en zijn zak geleegd heeft.

Wat mij betreft mag hij weer verdwijnen en anders een kerstman met lege zak in de slee :lol:

Ruud :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...