Spring naar bijdragen

wat heb ik nou weer aan m'n muis hangen ??


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Simpel, had ik geen zin in. Bovendien zijn er volgens mij geen problemen meer; hooguit loop je wat achter met je statistieken en dat kan je zelf oplossen met 'corrigeer log'.

 

Geen zin in???? He ik betaal niet voor niets aan jullie :blush::xmas::D

 

Maar ehhhh ff dom vraagje, dat betekend dat ik alles bij langs moet gaan om te zien welke ik mis tussen .nl en .com of kan dat ook nog op een andere manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen zin in???? He ik betaal niet voor niets aan jullie

Aan jullie??! Ik zie niks :blush:

 

Nee, zonder dollen. Natuurlijk doe ik mijn stinkende best om de zaak aan het draaien te houden, en nu Reintje er niet meer is, komt er iets meer werk op mijn bordje. Gelukkig mag ik terugvallen op Albrt :xmas:

Desondanks loopt alles weer en nog steeds tot nu toe. Maar daarom vind ik het nog wel leuk om eens wat anders te doen, dus nu met The Frog en de slee...

 

Maar ehhhh ff dom vraagje,

Ik verwacht niet eens anders, sterker, je zou me teleurstellen als jij iets zinnigs zou weten te vragen :D

 

dat betekend dat ik alles bij langs moet gaan om te zien welke ik mis tussen .nl en .com of kan dat ook nog op een andere manier.

Daar denk ik momenteel diep over na, of ik iets kan maken waarmee je snel de verschillen kan uitdiepen. Want deze vraag krijg ik bijna dagelijks, althans, de vraag of ik "even de discrepantie tussen gc.nl en gc.com kan rechttrekken".

 

Simpel, had ik geen zin in. Bovendien zijn er volgens mij geen problemen meer; hooguit loop je wat achter met je statistieken en dat kan je zelf oplossen met 'corrigeer log'.

 

Hmm, dat wilde ik weer eens proberen, maar helaas:

 

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 19922944 bytes) in /www/htdocs/geocachi/temporary/tf795035.php on line 10881

!@#^!&@#^*!, weer bellen met de ISP!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind hem hardstikke leuk en voor de klagers onder ons: het duurt maar tot de kerst. :)

Ja maar, v.w.b. de sneeuwvlokjes: de winter isn og niet voorbij. In ieder geval al vast een voorstel voor de herfst van 2007, vallende blaadjes. :blush:

Die optie is er zeker heb ik gezien. :ph34r: Maar waarom geen vallende eikeltjes? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...