Spring naar bijdragen

wat heb ik nou weer aan m'n muis hangen ??


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

Het is goed bedoeld maar super irritant. Dus wat mij betreft graag weg met de rendieren.

Hier sluit ik me volledig bij aan. En dan meteen die handtekening van duch-locotus. Wat de mensen al niet doen om op te vallen :eek:

Ruud ;)1619 Johan van Oldenbarnevelt onthoofd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is goed bedoeld maar super irritant. Dus wat mij betreft graag weg met de rendieren.

Gebruik FF. Schakel Javascript uit en ze zijn weg. Lastig is dan wel dat je eerst JS moet inschakelen als je wilt posten :eek:

 

Waarom de sneeuw het trouwens niet doet, zie ik niet. Ik heb het ook op ruud4d.geocacher.nl staan en daar doet ie het goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gebruik FF. Schakel Javascript uit en ze zijn weg. Lastig is dan wel dat je eerst JS moet inschakelen als je wilt posten ;)

Wat je zegt is dat je een dubbele handeling moet verrichten om een bericht te plaatsen. Lijkt mij vrij onzinnig ;)

Ruud :eek:1619 Johan van Oldenbarnevelt onthoofd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is goed bedoeld maar super irritant. Dus wat mij betreft graag weg met de rendieren.

Gebruik FF. Schakel Javascript uit en ze zijn weg. Lastig is dan wel dat je eerst JS moet inschakelen als je wilt posten :eek:

 

Waarom de sneeuw het trouwens niet doet, zie ik niet. Ik heb het ook op ruud4d.geocacher.nl staan en daar doet ie het goed.

Omdat ik ouwe meuk heb gevonden uit 2004 ;)

Moet ik nog aanpassen ;)

 

Het is goed bedoeld maar super irritant. Dus wat mij betreft graag weg met de rendieren.

Hier sluit ik me volledig bij aan. En dan meteen die handtekening van duch-locotus. Wat de mensen al niet doen om op te vallen :eek:

Ruud ;)1619 Johan van Oldenbarnevelt onthoofd

Wordt weer tijd dat je door je vrouw tot de orde wordt geroepen. Je raaskalt weer een eind in de rondte...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is goed bedoeld maar super irritant. Dus wat mij betreft graag weg met de rendieren.

Gebruik FF. Schakel Javascript uit en ze zijn weg. Lastig is dan wel dat je eerst JS moet inschakelen als je wilt posten ;)

 

Waarom de sneeuw het trouwens niet doet, zie ik niet. Ik heb het ook op ruud4d.geocacher.nl staan en daar doet ie het goed.

 

Op de geosite werkt het de sneeuw en de rendieren is wel leuk. Op de site van Ruurd zie ik alleen maar hokjes met kruisjes erin . . . . :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de geosite werkt het de sneeuw en de rendieren is wel leuk. Op de site van Ruurd zie ik alleen maar hokjes met kruisjes erin . . . . :eek:

 

Ook wij zien op de site van Ruurd alleen maar hokjes met kruisjes vallen en achter de muis aan hollen.

 

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gebruik FF. Schakel Javascript uit en ze zijn weg. Lastig is dan wel dat je eerst JS moet inschakelen als je wilt posten :eek:

Wat je zegt is dat je een dubbele handeling moet verrichten om een bericht te plaatsen. Lijkt mij vrij onzinnig ;)

Ruud :eek:1619 Johan van Oldenbarnevelt onthoofd

Yep, heel erg onzinnig. Daarom doe ik het ook niet en laat ik het ook gewoon aanstaan.

 

Waarom de sneeuw het trouwens niet doet, zie ik niet. Ik heb het ook op ruud4d.geocacher.nl staan en daar doet ie het goed.

Op de site van Ruurd zie ik alleen maar hokjes met kruisjes erin . . . .

 

 

Op de site van Ruurd zie ik alleen maar hokjes met kruisjes erin . . . .

 

Ook wij zien op de site van Ruurd alleen maar hokjes met kruisjes vallen en achter de muis aan hollen.

 

;)

Dan weet ik dat jullie met IE surfen. Ik heb het net zelf ook geprobeerd met IE en kreeg hetzelfde. FF heeft geen problemen. Maar omdat het daarom bij de meeste mensen niet werkt dan, heb ik het eraf gehaald.

 

En mijn naam is overigens geen Ruurd. Ruurd is de glazenwasser van Wilxlii Carrotte in Hogere Wiskunde. Mijn naam is Ruud. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...