Spring naar bijdragen

wat heb ik nou weer aan m'n muis hangen ??


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

Nog niet eens zo heel lang geleden werd er door een ietwat chagrijnig persoon een draadje dicht gegooid over "maniakale" gebruikers. Ik vraag me af wat zijn beweegredenen zijn dit draadje wel open te houden.

Dat lijkt me duidelijk :xmas:, op één of andere manier moet je toch het status "maniakale" gebruiker krijgen :rolleyes:. Oeps, ook weer off-topic

 

Maarre als de kerst voorbij is, krijgen we dan weer wat anders aan onze muis? Vind 't eigenlijk dan wel leuk geweest...

bewerkt door Nightfire
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Prima dat de muisaanwijzer aangepast is aan de tijd van het jaar :rolleyes: . Blij dat de beheerders van de site dit voor ons overhebben. Het is maar de startpagina :lol: en de op overige pagina's heb je de oude muisaanwijzer weer terug. Laten we met z'n allen alles met de positieve cachebril bekijken.

Niet teveel achter de computer maar met de GPS in de hand naar buiten voor de volgende GC....

 

Beheerders van Geocaching.nl: ga zo door en bedankt voor alles wat julie met deze site doen. :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen die kikkers met slee en inhoud van mijn muis gehaald worden. De sneeuw mag wat mij betreft wel blijven :D .

 

Eens!

 

't Was leuk, maar nu wil de kerstman zo langzamerhand wel weer eens loskomen van mijn muis en terug naar huis (naar zijn rendieren). :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Volgens mij word het tijd om hetgeen er achter mijn muis aanholt even in de schuur te zetten

om er volgend jaar weer uit gehaald te worden.

 

We lopen nu geloof ik een beetje achter of wel heeeeeeeel erg vooruit???

 

Ik hoop dat ze nu op stal gaan.

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...