joris Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fytske Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Je afwezigheid zal bij een ieder gevoeld worden. Toch blijf je altijd een beetje hier. Bedankt voor je aanwezigheid. Familie en naasten gecondoleerd en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anne Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 De steen is sterk maar het ijzer breekt hem. Het ijzer is sterk maar het vuur smelt het. Het vuur is sterk maar het water blust het. Het water is sterk maar de zon verdampt het. De zon is sterk maar de wolk verduistert haar. De wolk is sterk maar de wind drijft hem voort. De wind is sterk maar de mens weerstaat hem. De mens is sterk maar de dood slaat hem neer. De dood is sterk maar sterker dan de dood is de liefde: Want liefde vergaat nimmer! Heel veel sterkte in deze zware tijd en zoek steun en liefde bij elkaar. ZUURTJE & ANNE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zathras and his dog Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Reintje, slechts eenmaal heb ik je mogen meemaken. Dat was tijdens de avondcache van het GME2006. Jij was de vrolijke noot in de groep. Dat zal mij altijd bijblijven. Heel veel sterkte toegewenst aan een ieder. Zathras Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Gecondoleerd. Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tejoos Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Niet belangrijk is de weg die je gaat, maar het spoor wat je achterlaat. Reintje, Wij kenden je niet persoonlijk, maar voor ons zijn de "sporen" die jij achtergelaten hebt voor de GC.NL gemeenschap onvergetelijk. Wij wensen iedereen heel veel sterkte. de Tejoos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KralenFee Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Ik heb Coen gekend als een lieve zachte man, die, als we elkaar een enkele keer op een event en tijdens een BBQ tegenkwamen, eigenlijk maar één onderwerp had, namelijk GEOCACHING. Geocaching met hoofdletters. En alles wat daarmee verbonden was. Zelfs een verschrikkelijke leek als ik wist hij te boeien als hij het weer eens over zijn "frutsels" had die hij maakte voor geocaching.nl en over de ideeën die hij allemaal nog had om geocaching.nl verder op te leuken. Coen, Ik wist dat je ernstig ziek was en uit de berichten van Kruimel had ik begrepen dat het verkeerd zou gaan, maar dat het zo snel zou gaan is schokkend. Ik wens je vriendin, familie en vrienden veel sterkte in deze moeilijke tijd. Frouwke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Haai Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Ik kan weinig meer toevoegen aan alle reacties denk ik. Famillie, vrienden, iedereen veel sterkte. ik ben er van overtuigd dat er caches in heaven zijn. Reintje is vast daar te vinden dadaist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Alles wat gezegd moest worden is gezegd op het forum. Ik heb Reintje niet persoonlijk gekend, maar heb als cachende kartograaf altijd veel plezier gehad van zijn kaartfuncties op gc.nl. Met de Google Maps als toefje op de taart. Condoleances en veel sterkte voor de familie en vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
josho1 Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 diep geschokt door dit grote verlies ik wist niet dat het zo slecht ging ik kende je alleen van briefwisseling over een van de mooiste caches ,hoogtepunt en van het vele werk voor geocaching.nl coen bedankt voor het meer dan vele werk familie en vrienden heel veel sterkte josho1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skansen Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Gecondoleerd. We zijn er stil van. Veel sterkte voor iedereen. Tonny en Marcel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoTeeth Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Hier word je even vreselijk stil van. Heel veel sterkte toegewenst aan de familie en vrienden. gerrit jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Riesjart Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Zittend op een schitterende, witkleurige wolk en met zijn GPS in handen zal hij op geocachend Nederland neerkijken. Véél te vroeg heeft hij zijn laatste stash gevonden. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
survey adjo Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 (bewerkt) In gedachten blijf je onder ons...... Veel Sterkte voor Coen's familie en aan allen die Coen, Reintje persoonlijk kenden. 7 december 2006 bewerkt door survey adjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikTheMachine Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Gecondoleerd. En veel sterkte aan al je dierbaren gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten