Spring naar bijdragen

zakjes Canabis in mn cache


roeliboeli

Aanbevolen berichten

Na een cache controle van mijn cache: WK cache Hooglviet vond ik achter aan het logboek een zakje cancabis (teminste dat stond er op) in mn cache. :):) Naar mijn idee hoort dit hiet niet thuis maar nu is mijn vraag gebeurd dit vaker dat er dat soort dingen gebeuren of overkomt alleen mee dit weer :D

 

Roel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Na een cache controle van mijn cache: WK cache Hooglviet vond ik achter aan het logboek een zakje cancabis (teminste dat stond er op) in mn cache. :):) Naar mijn idee hoort dit hiet niet thuis maar nu is mijn vraag gebeurd dit vaker dat er dat soort dingen gebeuren of overkomt alleen mee dit weer :D

 

Roel :)

 

Ach, er zijn ergere dingen hoor. En ik weet zeker dat er cachers zullen zijn die er blij mee zijn!

 

En de discussie over wat er wel of niet thuis hoort in een cachedoos is er net zo een als de discussie over micro's: eindeloos , en overeenstemming is net zo moeilijk - zo niet moeilijker - als het conflict in het Midden Oosten.

Om maar eens wat nieuws op het forum te gooien.

 

Lekker laten zitten!

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een cache controle van mijn cache: WK cache Hooglviet vond ik achter aan het logboek een zakje cancabis (teminste dat stond er op) in mn cache. Naar mijn idee hoort dit hiet niet thuis maar nu is mijn vraag gebeurd dit vaker dat er dat soort dingen gebeuren of overkomt alleen mee dit weer :)

 

Roel :)

Is cancabis Haags voor canabis of zo? :D

En rustig aan man. Gebruik anders wat. :D

 

----> Trouwens wel slordig om er geen vloedjes en aansteker bij te doen. :)

bewerkt door Quaerens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

----> Trouwens wel slordig om er geen vloedjes en aansteker bij te doen. :eek:

Vloei en vuur? Misschien was het wel voor een hashcake bestemd, dan heb je geen vloei of vuur nodig.

 

Enneh, tis ook geen canabis maar cannabis :lol:

 

Als ik eerlijk mag zijn..... het is wel een echt typisch Nederlandse goodie (toch?)

 

Wel jammer, in de cache gaat de kwaliteit er op achteruit. Het trekt altijd vocht aan.

 

Ik "hoor" Roel wel over dat het er op staat, maar ik hoor niet dat hij het op 100 meter afstand al kon ruiken.

 

Goeie shit stinkt een uur in de (tegen)wind, ook als het niet brandt. ;)

 

try before you buy :no:

 

cannabis.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching.com guidelines:

 

"Cache Contents

 

Use your common sense in most cases. Explosives, fireworks, ammo, lighters, knives (including pocket knives and multi-tools), drugs, alcohol or other illicit material shouldn't be placed in a cache. As always respect the local laws. Geocaching is a family activity and cache contents should be suitable for all ages. "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching.com guidelines:

 

"Cache Contents

 

Use your common sense in most cases. Explosives, fireworks, ammo, lighters, knives (including pocket knives and multi-tools), drugs, alcohol or other illicit material shouldn't be placed in a cache. As always respect the local laws. Geocaching is a family activity and cache contents should be suitable for all ages. "

 

..or other illicit material..

 

In Amerika is alle drugs verboden dus daar is het "illicit material", hier niet. Maar als je een cache kind vriendelijk wil houden is het wel een slecht idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Amerika is alle drugs verboden dus daar is het "illicit material", hier niet.

 

Volgens mij wordt softdrugs in Nederland gedoogd. En is het volgens de wet strafbaar. Ik ben er mee eens dat deze zooi niet in een cache thuis hoort. Misschien heeft de jeugd hem gevonden en dit erin gestopt.

Als het mijn cache betrof, had ik die zooi weggegooid.

 

Dit vond ik op het internet over cannabis:

Cannabis

 

· invoer/ uitvoer · 4 jaar en/of € 45.000

 

 

 

 

· teelt, verkoop,

 

vervoer, vervaardiging · 2 jaar en/of € 11.250

 

 

 

 

· bedrijfs-/ beroepsmatige

 

teelt, verkoop, vervoer,

 

· vervaardiging · 4 jaar en/of € 45.000

 

 

 

 

· bezit van meer dan

 

30 gram · 2 jaar en/of € 11.250

 

 

 

 

· verkoop, vervaardiging,

 

bezit tot 30 gram · 1 maand en/of € 2.250

bewerkt door TheFamily
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...