Spring naar bijdragen

zakjes Canabis in mn cache


roeliboeli

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De rest van de cache's zijn zonder messen,aanstekers,slipjes,reclame,snoep,vis,en drugs ! :no:

Dus als jij die caches vind dan zitten die snoepjes er nog in? Als ik bij dezelfde caches kom, dan ligt er alleen nog maar een leeg papiertje in waar ooit een snoepje in heeft gezeten.

 

@All: ik zit me net af te vragen wat er gebeurd zou zijn als Roel tijdens zijn cachecontrole ook nog eens aangehouen zou zijn door een boswachter of door de pliesie, die met alle geweld even willen weten wat die vent daar in het bos doet met een verborgen munitiekist....

 

Hoe l*l je je daar uit? Dat heeft iemand er maar zo ingestopt is de algemene reden die een drugskoerier opgeeft als hij wordt aangehouden. Stel dat de inhoud voor wat grammetjes betreft net iets teveel is en je als dealer wordt gezien?

 

Ik denk dat het een leuk wietzakkie is met wat gras erin. Zelfs als er ooit wiet in het zakje heeft gezeten, kun je dat na jaren nog ruiken. ;)

 

Misschien was het de enige manier, in een vlaag van verstandsverbijstering, van deze cacher om van zijn drugs(probleem) af te komen. Cannabis is in tegenstelling tot wat men veelal denkt, wel verslavend. Vooral de (te goede) Nederlandse kwaliteit. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een cache controle van mijn cache: WK cache Hooglviet vond ik achter aan het logboek een zakje cancabis (teminste dat stond er op) in mn cache. :thumbdown::thumbdown: Naar mijn idee hoort dit hiet niet thuis maar nu is mijn vraag gebeurd dit vaker dat er dat soort dingen gebeuren of overkomt alleen mee dit weer :blush:

 

Ik ben helemaal met je eens dit soort zaken niet in een cache thuishoort. En dan niet zozeer enkel omdat het illegaal zou zijn, maar omdat m.i. de inhoud van de caches best aan een bepaalde norm mag voldoen.

Welke norm? Het lijkt me niet verkeer vooral rekening te houden met het feit dat caches door veel kinderen worden bezocht. Zaken als sigaretten, eten, wapens, tampons, condooms e.d. horen alleen daarom al gewoon niet in een cache thuis.

 

Ik verwijder zaken die volgens mij ongewenst zijn dus ook meteen als ik ze in een cache tegenkom.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog maar eens de guidelines aanhalen:

Use your common sense in most cases. Explosives, fireworks, ammo, lighters, knives (including pocket knives and multi-tools), drugs, alcohol or other illicit material shouldn't be placed in a cache. As always respect the local laws. Geocaching is a family activity and cache contents should be suitable for all ages.

Ik vraag me sterk af of er ook ophef over gemaakt zou zijn als het hier een flesje of blikje bier betrof...

 

Trouwens wel een flinke goodie, want een een klein zakje is al snel 5 euro :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me sterk af of er ook ophef over gemaakt zou zijn als het hier een flesje of blikje bier betrof...

Ophef? Ach, ik zie niet veel ophef. Ik zie meer hilariteit. Het lijkt langzamerhand uit te breiden naar alle discusies die er al gevoerd zijn over de inhoud van caches en dan met name wat er niet in hoort.

 

Ik denk dat met een flesje bier je dezelfde ophef zou (moeten) hebben. Een flesje bier in een cache is "gevaarlijker" dan een plastic zakje met wat stinkende shit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet de inhoud van een cache eigenlijk kindvriendelijk zijn?

 

- om maar weer eens een heikele discussie met een hele oude koe uit een gedempte put te halen -

 

Zilvervloot.

 

Kindvriendelijk hoeft niet maar kindvijandig mag in elk geval niet. Drugs en alcohol en wapens etc zijn dat in ieder geval wel. Spelende kinderen kunnen zo'n kistje zo maar per ongeluk vinden en dan? Dan heb je pas echte ophef...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"ooojeeee" daar gaan we weer? De discussie wat er wel of niet in een cache zou mogen graag in de al oude bestaande topics voeren. "We" gaan nu langzamerhand wel aardig ver in de "spinoff".

 

Topic ging over Cannabis in de cache.

 

En ik zie het wel of niet in een cache dumpen van wiet niet iets als wel of niet kindvriendelijk.

 

Als er dus geen kans zou zijn dat kinderen de cache spelenderwijs vinden, of als er geen kinderen meer zouden mee gaan met het cachen, dan zou wiet rustig toegestaan zijn in een cache? Alsof volwassenen imuum zijn voor dit soort goodies. (Zonder nu de moraalridder te willen uithangen :thumbdown:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zie ik het ook, als kinderen niet per ongeluk de cache zouden kunnen vinden dan kan zoiets "betrekkelijk" onschuldigs als een zakje wiet, best.

 

Het is zelfs wel verfrissend om eens iets volwassens tussen dat stuiterbal/armbandjes/happymeal/glitterpen spul te vinden.

 

Uitgezonderd in caches die speciaal voor kinderen zijn, is mijnsinziens, er best een lijst met artikelen te verzinnen die in een cache kunnen maar die door de begeleidende volwassenen wellicht enige uitleg vergen aan de meegekomen kinderen.

 

Met een beetje brainstormen kom ik op dingen als: Ongebruikte panty's, flessenopeners, lege Zippo aanstekers, pokerspeelkaarten, bijbel/koran, CD's van Prokofiev/de Carpenters, telefoonkaarten, blikje kaviaar, doosje ongebruikte condooms, informatieboekje over de gevolgen van drankmisbruik, uitnodiging voor een danceparty, cocktailrecepten, etc,etc,

 

Deze dingen kunnen, net als het wiet, hier in nederland best.

 

Zilvervloot.

 

- Alleen het informatieboekje heb ik nog niet in een cache aangetroffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben wel eens mini flesje met wodka eruit gehaald :cry:

 

Maar volgens die kids was dat voor Oome J als hij op vistie komt :eek:

Dat vinden de kids dus niet erg Oome J weer blij :o

 

Jolanda net nog een mega bak gezien met *troep*

verVolgens houden de kids is dan het gesprek onderweg naar huis* waaarom zijn die andere kinderen zo gemeen dat ze domme,kapotten dingen in een cahe's stoppen?!?! :blush:

 

Geef ons maar micro's dan hoeven wij er niks in testoppen*en dan kost het jou Mama ook minder geld*

 

*ook deze bak heben wij WEER op gefleurd*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk moet een cache kindvriendelijk zijn.

 

Voor hun is de lol vaak de inhoud. Voor de ouders meer de weg ernaar toe.

 

Neee als het maar NIET kapot,reclame,eetswaar,drank,snoep of troep is!!!

 

Het hoeft GEEN speelgoed of kindercache tezijn!!!

Maar ook GEEN afvalbak

 

Mijn kids vinden kompasje,zaklampje,zakmesjes,rekenmachine,fluitje,ballon ook het einde :eek:

 

Jolanda

 

 

 

 

Bij een cache-inspectie trof ik een kannakraskaart aan van een locale coffieshop.

Drie dezelfde is prijs! Ik dus direct krassen en daarna wist ik wat ik allemaal niet gewonnen had: een T-shirt, een waterpijp, een zakje nederwiet, een blokje Nepal en een joint. :o

 

Wat wel?!? :P:cry:

Jolanda :blush:

bewerkt door debendevanvier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...