Spring naar bijdragen

zakjes Canabis in mn cache


roeliboeli

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als je zakje eruit hebt gehaald, heb je dan wel iets van dezelfde waarde teruggelegd ? :thumbdown: Maar raar hoor dat je tegenwoordig al dat soort "goodies" in caches terugvindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het was wel te ruiken. toen ik het zakje open maakte rook je het meteen. maar in de cache rook je verder niets. misschien was het wel canabis maar niet van zo'n hoge kwaliteit.

roel :)

Zelfs een leeg zakje blijft na jaren nog stinken :) Hier in huis is een kamer, ooit gebruikt als tienerkamer, waar zo'n zakje in een kast ligt. Al 10 jaar leeg. Als je het deurtje van de kast lostrekt, dan ruik je het meteen.

Zo nu en dan trek ik het kastdeurtje ff los om wat herinneringen aan "de kinderen" op te halen. Deze herinneringen zeggen me (positief/negatief) "iets" meer dan de oude doos met tekeningen en andere schoolspulletjes die bijna iedereen bewaard (heeft).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het eens met Peetee. Dit soort dingen horen niet in een cache thuis. Net als etenswaar, en overige zaken waar 'geur' aan zit (bv. zeep).

 

Dieren kunnen nl. misleid worden door deze geuren.

 

Daarnaast is het argument over 'kind- en normvriendelijk' al genoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stel dat de inhoud voor wat grammetjes betreft net iets teveel is en je als dealer wordt gezien?

 

Daarvoor moet je al gauw een flinke cache-kist hebben. Een zak wiet van meer dan 30 gram (de grens) is nogal volumineus. Toppen wegen niet zoveel, dus 30 gram klinkt als een beetje, maar je kunt er toch heel wat jointjes uit wegblowen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...