Spring naar bijdragen

Nederlands GC logo


willyver

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

GEO-NL3.gif

 

In principe is het mogelijk om hiervan honderden varianten te maken.

Helaas zal iedereen zijn of haar voorkeur hebben.

Om te voorkomen dat er inderdaad honderd verschillende verschijnen is dit voorlopig de laatste variant. Indien men echt besluit hier wat verder mee te doen is het geen probleem het logo aan de laatste wensen aan te passen.

 

Groet musi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GEO-NL3.gif

 

In principe is het mogelijk om hiervan honderden varianten te maken.

Helaas zal iedereen zijn of haar voorkeur hebben.

Om te voorkomen dat er inderdaad honderd verschillende verschijnen is dit voorlopig de laatste variant. Indien men echt besluit hier wat verder mee te doen is het geen probleem het logo aan de laatste wensen aan te passen.

 

Groet musi

 

 

Persoonlijk vind ik cursief meer in lijn met de stijl van het ontwerp, maar de meeste stemmen gelden natuurlijk.

 

Het blijft hoe dan ook een prachtig ontwerp, wat ik zeker ga bestellen, als het er komt.

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

GEO-NL3.gif

 

In principe is het mogelijk om hiervan honderden varianten te maken.

Helaas zal iedereen zijn of haar voorkeur hebben.

Om te voorkomen dat er inderdaad honderd verschillende verschijnen is dit voorlopig de laatste variant. Indien men echt besluit hier wat verder mee te doen is het geen probleem het logo aan de laatste wensen aan te passen.

 

Groet musi

 

 

Persoonlijk vind ik cursief meer in lijn met de stijl van het ontwerp, maar de meeste stemmen gelden natuurlijk.

 

Het blijft hoe dan ook een prachtig ontwerp, wat ik zeker ga bestellen, als het er komt.

 

 

 

Wat mij betreft, niets meer aan doen.

ziet er perfect uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het blijft hoe dan ook een prachtig ontwerp, wat ik zeker ga bestellen, als het er komt.

 

Juist en nu komt het. Moeten we een poll starten, of meer inzendingen afwachten, toestemming vragen van het bestuur of is dit wat voor prof lupardi als beheerder van de goodieshop.

Ik vind het een mooie badge en zou er zeker een paar bestellen als hij in goodieshop komt. :beerchug:

Kleur en stijl letters vind ik niet belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:beerchug: Prima gedaan. Strak en simpel.

Maar....... (daar komt ie weer)

 

 

Als sticker en als logo op internet is hij prima maar als badge komt hij volgens mij beter uit de verf (lees katoen) als hij wordt geinverteert.

Natuurlijk niet volledig maar alleen het zwart en wit zodat je witte letters op een donkere badge krijgt.

Een witte badge hoe groot of klein ook valt teveel op, op je rugzak pet of wat al niet meer. Bovendien is wit besmettelijk zodat hij snel vuil zal worden.

Tis maar een idee.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...