Spring naar bijdragen

Nederlands GC logo


willyver

Aanbevolen berichten

het lijkt mij zo te horen dat je beter verschillende soorten kan maken zwarte witte en bruine mischien. iedereen heeft zijn eigen smaak

 

Dan kan je net zo goed iedereen zijn eigen logotje laten borduren in de lokale borduurwinkel :beerchug::P:lol1::lol1:

 

waar door iedereen wel veel kosten moet maken. gewoon 1 badge is duidelijk, dan kan je er bijvoorbeeld 3000 laten maken en dan zijn ze 0,50 cent.

 

Die zwarte achtergrond, met het rood met witte logo is het mooist, wordt niet snel vuil en de kleuren komen goed tot zijn recht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

het lijkt mij zo te horen dat je beter verschillende soorten kan maken zwarte witte en bruine mischien. iedereen heeft zijn eigen smaak

 

Dan kan je net zo goed iedereen zijn eigen logotje laten borduren in de lokale borduurwinkel :P:lol1::lol1::lol1:

 

waar door iedereen wel veel kosten moet maken. gewoon 1 badge is duidelijk, dan kan je er bijvoorbeeld 3000 laten maken en dan zijn ze 0,50 cent.

 

Die zwarte achtergrond, met het rood met witte logo is het mooist, wordt niet snel vuil en de kleuren komen goed tot zijn recht.

 

Juist dat bedoel ik. een het zelfde logo. ik ben trouwens ook voor de zwarte achtergrond. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die zwarte achtergrond, met het rood met witte logo is het mooist, wordt niet snel vuil en de kleuren komen goed tot zijn recht.

 

IS hij het mooist, of VIND JIJ hem het mooist...?

 

Mods,

 

Misschien wordt het tijd voor een echte poll tussen de zwarte, de witte en de beige...?

 

Daar zit natuurlijk een verschil. Wat ik mooi vind (zwart dus) kan een ander weer oerlelijk vinden.

Een pol zou misschien wel een optie zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als buitenlander :

 

Door een logo kunnen we jullie er nu uithalen :thumbsup: !

 

Maar wat ik in het ontwerp zag was allereerst niet de vorm van jullie land maar wel een heel ander symbool waaronder jullie gekend zijn ( misschien stereotyp ) :

de molen, heel gestileerd.

De dubbele bodem vind ik nu wel erg uniek. De molen suggestie kan je misschien nog verterken door het kruis boven Geocaching te zetten.

Concurrentie voor het Belgische GCB-manneke :naughty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...