Spring naar bijdragen

Nederlands GC logo


willyver

Aanbevolen berichten

" Als sticker en als logo op internet is hij prima maar als badge komt hij volgens mij beter uit de verf (lees katoen) als hij wordt geinverteert.

Natuurlijk niet volledig maar alleen het zwart en wit zodat je witte letters op een donkere badge krijgt.

Een witte badge hoe groot of klein ook valt teveel op, op je rugzak pet of wat al niet meer. Bovendien is wit besmettelijk zodat hij snel vuil zal worden.

Tis maar een idee"

 

 

Helemaal met De RoodeLoper eens!

 

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

" Als sticker en als logo op internet is hij prima maar als badge komt hij volgens mij beter uit de verf (lees katoen) als hij wordt geinverteert.

Natuurlijk niet volledig maar alleen het zwart en wit zodat je witte letters op een donkere badge krijgt.

Een witte badge hoe groot of klein ook valt teveel op, op je rugzak pet of wat al niet meer. Bovendien is wit besmettelijk zodat hij snel vuil zal worden.

Tis maar een idee"

 

 

Helemaal met De RoodeLoper eens!

 

Fire5

Nou, om erachter te komen hoe ie er dan uitziet, zou je Musi moeten proberen te vermurmen om toch nog een keer achter de pc te gaan zitten en een voorbeeld te maken.

Eigenlijk ben ik ook wel heel benieuwd. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er niet iemand onder ons die een borduurmachine heeft (of iemand kent)? Je kunt een digitale foto of plaatje namelijk zo automatisch laten borduren. Een echte foto van die badge op het forum en voila, daar komen de bestellingen.

Oja, de witte spreekt toch het meeste. Afmetingen 8x5 cm (lijkt me groot genoeg)en een mooi randje eromheen.

Ach, weet je wat....ik zal zelf even mailen, eens kijken wat het opleverd. In het ergste geval zit ik met een éénmalig sample op mijn tas :beerchug:.

 

Deze zal ik opsturen.

GEO-NL2.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat jullie enthousiast zijn over het logo.

Het is altijd grappig om te lezen dat ieder individu weer andere gedachten bij zo'n logo heeft. Zelf dacht ik juist dat een badge moest opvallen omdat je juist iedereen wil laten zien waar jij onderdeel van maakt, maar schijnbaar vinden andere dat net weer anders. Omdat eenvoud de kracht van het logo is, kan je het in alle kleuren van de regenboog gieten. Voor diegene die een onopvallende uitvoering willen nog maar een voorbeeldje toegevoegd.

 

Groet musi

 

GEO-NL4.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mailtje verstuurd met een witte en een zwarte afbeelding naar een borduurbedrijfje. Heb er duidelijk bij vermeld dat er nog een verkiezing komt voor de uiteindelijke afbeelding. Prijsopgaaf voor één sample en 100-500 stuks.

Nu maar afwachten....... :beerchug:

 

Euh, die bruine is ook erg mooi.

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bruine ziet er ook zeer fraai uit.

Maar mijn echte voorkeur gaat uit naar de witte versie.

En wat geeft het als die sneller vuil wordt of dat dat deze

meer opvalt. Dat is toch heel de bedoeling van zo'n badge,

opvallen, anders kan je net zo goed een printje in zak steken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk vind ik de zwarte en bruine versie erg mooi.

Een erg groot nadeel van wit is namelijk dat het er na een dagje cache niet meer uit ziet , dan is het ook zwart geworden....

Bovendien vind ik het 's nachts te opvallend.

Bij de zwarte komen de felle kleuren mooi uit en bij de bruine is het geheel mooier vind ik.

 

Ik ga dus voor zwart en bruin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...