Spring naar bijdragen

Nederlands GC logo


willyver

Aanbevolen berichten

Een wat late reactie wellicht!

 

Ik zit wat aan te hikken tegen "Nederland" op het logo. Kan Nederland niet vervangen worden door NL.

 

In deze .com, .* tijden is NL wat herkenbaarder dan Nederland voor de gemiddelde buitenlander. In het forum wordt ook meestal over .com en .nl gesproken als het gaat over de verschillen.

 

Ik weet dat het logo dan wat meer op het Belgische logo gaat lijken waar .BE ook prominent aanwezig is.

 

Het is maar een idee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

773bbb54-c58e-4568-841c-3ece874904bd.jpg4c172931-804d-42c5-96c4-26b815cfedb1.jpg

 

Zo, nu al een voorbeeldje van hoe het kan worden.

Dit is een ruwe versie; de echte badge wordt op een strijkbare onderlaag geborduurt waardoor de rafeltjes dan niet aanwezig zijn. Het formaat is 8 x 5 cm.

 

Ik zal nog een mailtje doen voor de bruine en de groene (kan die nog even apart geplaatst worden, dus niet in het gifje?). Ook wil ik graag horen of jullie, mede cachers en badgers, je kunnen vinden in het formaat 8x5 cm.

 

Shoot....

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

773bbb54-c58e-4568-841c-3ece874904bd.jpg4c172931-804d-42c5-96c4-26b815cfedb1.jpg

 

Zo, nu al een voorbeeldje van hoe het kan worden.

Dit is een ruwe versie; de echte badge wordt op een strijkbare onderlaag geborduurt waardoor de rafeltjes dan niet aanwezig zijn. Het formaat is 8 x 5 cm.

 

Ik zal nog een mailtje doen voor de bruine en de groene (kan die nog even apart geplaatst worden, dus niet in het gifje?). Ook wil ik graag horen of jullie, mede cachers en badgers, je kunnen vinden in het formaat 8x5 cm.

 

Shoot....

 

nu ik de echte badges zie vind ik de kleur wit nog mooier ;)

formaat 8x5 is prima ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

773bbb54-c58e-4568-841c-3ece874904bd.jpg4c172931-804d-42c5-96c4-26b815cfedb1.jpg

 

Zo, nu al een voorbeeldje van hoe het kan worden.

 

Shoot....

prachtig!!!!

 

rust er copyright op het logo en zoniet, kunnen ze dan alle 4 in groot formaat geplaatst worden. De maker heeft er iets schitterends door simpele lijnen en letters van gemaakt. Mijn welgemeende complimenten en grote dank! ;););)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

773bbb54-c58e-4568-841c-3ece874904bd.jpg4c172931-804d-42c5-96c4-26b815cfedb1.jpg

 

Zo, nu al een voorbeeldje van hoe het kan worden.

Dit is een ruwe versie; de echte badge wordt op een strijkbare onderlaag geborduurt waardoor de rafeltjes dan niet aanwezig zijn. Het formaat is 8 x 5 cm.

 

Ik zal nog een mailtje doen voor de bruine en de groene (kan die nog even apart geplaatst worden, dus niet in het gifje?). Ook wil ik graag horen of jullie, mede cachers en badgers, je kunnen vinden in het formaat 8x5 cm.

 

Shoot....

Ik vind die witte wel mooi voor op mijn badjas. ;)

Dus als jullie iemand zien rondlopen door het bos met een witte badjas en GPS'r dan ben ik dat. ;)

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

773bbb54-c58e-4568-841c-3ece874904bd.jpg4c172931-804d-42c5-96c4-26b815cfedb1.jpg

 

Zo, nu al een voorbeeldje van hoe het kan worden.

Dit is een ruwe versie; de echte badge wordt op een strijkbare onderlaag geborduurt waardoor de rafeltjes dan niet aanwezig zijn. Het formaat is 8 x 5 cm.

 

Ik zal nog een mailtje doen voor de bruine en de groene (kan die nog even apart geplaatst worden, dus niet in het gifje?). Ook wil ik graag horen of jullie, mede cachers en badgers, je kunnen vinden in het formaat 8x5 cm.

 

Shoot....

 

 

Ziet er perfect uit mooi maatje en ondanks dat ie nog niet af is teken ik vast voor 2x wit graag.

 

Gr. Saffier ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...