Twin Peaks Geplaatst 2 december 2005 Share Geplaatst 2 december 2005 (bewerkt) <{POST_SNAPBACK}> Heel mooi Musi, Niet om te zeiken, maar om te vergelijken: zou ik de letters ook cursief mogen zien? 2 december 2005 bewerkt door Twin Peaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
musi Geplaatst 2 december 2005 Share Geplaatst 2 december 2005 In principe is het mogelijk om hiervan honderden varianten te maken. Helaas zal iedereen zijn of haar voorkeur hebben. Om te voorkomen dat er inderdaad honderd verschillende verschijnen is dit voorlopig de laatste variant. Indien men echt besluit hier wat verder mee te doen is het geen probleem het logo aan de laatste wensen aan te passen. Groet musi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 2 december 2005 Share Geplaatst 2 december 2005 <{POST_SNAPBACK}> Zit er mooi uit. Wat mij betreft wordt het deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fire5 Geplaatst 2 december 2005 Share Geplaatst 2 december 2005 Mee eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 2 december 2005 Share Geplaatst 2 december 2005 (bewerkt) In principe is het mogelijk om hiervan honderden varianten te maken. Helaas zal iedereen zijn of haar voorkeur hebben. Om te voorkomen dat er inderdaad honderd verschillende verschijnen is dit voorlopig de laatste variant. Indien men echt besluit hier wat verder mee te doen is het geen probleem het logo aan de laatste wensen aan te passen. Groet musi <{POST_SNAPBACK}> Persoonlijk vind ik cursief meer in lijn met de stijl van het ontwerp, maar de meeste stemmen gelden natuurlijk. Het blijft hoe dan ook een prachtig ontwerp, wat ik zeker ga bestellen, als het er komt. 2 december 2005 bewerkt door Twin Peaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thira en candor Geplaatst 2 december 2005 Share Geplaatst 2 december 2005 In principe is het mogelijk om hiervan honderden varianten te maken. Helaas zal iedereen zijn of haar voorkeur hebben. Om te voorkomen dat er inderdaad honderd verschillende verschijnen is dit voorlopig de laatste variant. Indien men echt besluit hier wat verder mee te doen is het geen probleem het logo aan de laatste wensen aan te passen. Groet musi <{POST_SNAPBACK}> Persoonlijk vind ik cursief meer in lijn met de stijl van het ontwerp, maar de meeste stemmen gelden natuurlijk. Het blijft hoe dan ook een prachtig ontwerp, wat ik zeker ga bestellen, als het er komt. <{POST_SNAPBACK}> Wat mij betreft, niets meer aan doen. ziet er perfect uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
madmull Geplaatst 2 december 2005 Share Geplaatst 2 december 2005 Het blijft hoe dan ook een prachtig ontwerp, wat ik zeker ga bestellen, als het er komt. <{POST_SNAPBACK}> Juist en nu komt het. Moeten we een poll starten, of meer inzendingen afwachten, toestemming vragen van het bestuur of is dit wat voor prof lupardi als beheerder van de goodieshop. Ik vind het een mooie badge en zou er zeker een paar bestellen als hij in goodieshop komt. Kleur en stijl letters vind ik niet belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team 16 Geplaatst 2 december 2005 Share Geplaatst 2 december 2005 <{POST_SNAPBACK}> Helemaal goed zo, niets meer aan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 2 december 2005 Share Geplaatst 2 december 2005 Prima gedaan. Strak en simpel. Maar....... (daar komt ie weer) Als sticker en als logo op internet is hij prima maar als badge komt hij volgens mij beter uit de verf (lees katoen) als hij wordt geinverteert. Natuurlijk niet volledig maar alleen het zwart en wit zodat je witte letters op een donkere badge krijgt. Een witte badge hoe groot of klein ook valt teveel op, op je rugzak pet of wat al niet meer. Bovendien is wit besmettelijk zodat hij snel vuil zal worden. Tis maar een idee. Ger@ld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leip11 Geplaatst 2 december 2005 Share Geplaatst 2 december 2005 niks meer aan veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 3 december 2005 Share Geplaatst 3 december 2005 Ziet er heel erg gaaf uit. Wat gaat er nu verder gebeuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willyver Geplaatst 3 december 2005 Auteur Share Geplaatst 3 december 2005 Prima ontwerp van Musi en Madmull . Als het beschikbaar komt, ga ik er zeker een paar bestellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myth Geplaatst 3 december 2005 Share Geplaatst 3 december 2005 <{POST_SNAPBACK}> Precies goed zo. Eenvoudig en strak. Geen cursiefje wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 3 december 2005 Share Geplaatst 3 december 2005 <{POST_SNAPBACK}> Precies goed zo. Eenvoudig en strak. Geen cursiefje wat mij betreft. <{POST_SNAPBACK}> Misschien Nederland in iets van oranje? ...... Prima zo! Deze komt zeker op enkele shirtjes van me. lteunis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zowaar! Geplaatst 3 december 2005 Share Geplaatst 3 december 2005 k ben het met Ger@ald (DeRoodeLoper) eens dat een witte badge snel vuil wordt. Als wordt geinverteerd (zwart wordt wit en andersom) heb je ook nog eens dat de witte letters dan op de goede plaats in de Nederlandse vlag staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden