Spring naar bijdragen

Nederlands GC logo


willyver

Aanbevolen berichten

Je kunt je afvragen of je het geocaching logo wilt promoten...

Ik zou graag het spelletje willen promoten. Daar is het standaard geocachinglogo een prima hulpmiddel voor, aangevuld met The Frog. Mooi of niet, daar kan je wel over twisten.

Natuurlijk. Waarvoor zou men anders die doorzichtige stickers nemen voor op de auto en de petjes met logo? En straks weer de fleece muts met reflecterend logo.

Ik heb zelfs de frog op de top van de antenne, maar dat is niet echt een succes als je boven de 120 km/h komt :rolleyes:

Laat staan de o zo moeilijk verkrijgbare T-shirts en sweaters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

....of dat je wilt aangeven dat je geocachen in het algemeen leuk vindt.

 

Dit was de hele zin. Ook gaf ik aan dat er al badges zijn met het geocaching logo. Misschien is een ander ontwerp ook wel eens origineler dan het "traditionele" logo met .NL eronder.

Begrijp me niet verkeerd; alle goodies komen tot nu toe uit Amerika en zijn voorzien van Geocaching.com logo, prima. Maar als we dan toch een typische Nederlandse badge willen gaan verzinnen/ontwerpen en mogelijk via de goodieshop gaan verkopen (waar is de reactie van collega Y. Lupardi :crybaby: ), dan kan het ontwerp toch wat vrijer dan het bestaande 4 kleuren logo? Nogmaals zo'n ontwerpje van GPSearching ziet er al leuk uit. Ga zo door.... :rolleyes:

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het gebruik van het originele gc.com logo zijn regels over wat je kan veranderen eraan.

We hebben al een gewone gc.com/gc.nl patch en onze stickers.

Een totaal ander ontwerp zou dus de voorkeur verdienen. Om te beginnen afstand doen van de kleurencombinatie en de verdeling in 4 velden.

En over dat alternatieve 'vrije' logo van die G met een kruis erin: daarover is al elders lang geleden in dit forum gepraat. (nee dus).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Wij, Musi en Madmull hebben een poging gedaan voor het creeren van een nieuw logo met het volgende als resultaat:

 

d7a9be6e-2723-4cf3-8e0e-67eb3ecb1517.jpg

 

Bij een batch geldt; hoe minder kleuren des te makkelijker is het productieproces en de kosten blijven ook lager.

Tekst in het nederlands gehouden om we een nederlandse vereniging zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij, Musi en Madmull hebben een poging gedaan voor het creeren van een nieuw logo met het volgende als resultaat:

 

d7a9be6e-2723-4cf3-8e0e-67eb3ecb1517.jpg

 

Bij een batch geldt; hoe minder kleuren des te makkelijker is het productieproces en de kosten blijven ook lager.

Tekst in het nederlands gehouden om we een nederlandse vereniging zijn.

 

Wat mij betreft het origineelste en beste ontwerp tot nu toe. Prachtig! :eek: Als dit 'm zou worden teken ik er onmiddellijk op in. Toch: weinig kleuren o.k. maar zou de omtrek van het land, die eigenlijk uit drie penseelstreken bestaat, niet rood-wit-blauw mogen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij, Musi en Madmull hebben een poging gedaan voor het creeren van een nieuw logo met het volgende als resultaat:

 

--- image verwijderd voor de leesbaarheid ---

 

Bij een batch geldt; hoe minder kleuren des te makkelijker is het productieproces en de kosten blijven ook lager.

Tekst in het nederlands gehouden om we een nederlandse vereniging zijn.

Complimenten! Ziet er mooi uit. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan sans-serif fonts boven serif fonts, maar dat mag de pret niet drukken :D

Hoe leesbaar blijft het logo als je 'm heel ver verkleint?

 

En om nog wat te zeiken te hebben: er is geen nederlandse vereniging van geocachers :eek: maar de boodschap is duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is dit iets voor een badge en een logo

 

nederland.jpg

 

Dat is, wat betreft Nederland, voor een badge nog te gecompliceerd!

 

Even nagevraagd bij de scoutshop dit bovenstaande badge is te realiseren bij de shop, maar hoe meer hoe goedkoper. maar dan kom je met het probleem van het verkopen van de badge en dat mag niet van .com dus het sipele logo van de log hiervoor is ook goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...