Spring naar bijdragen

Ontmaagdingen van caches


mr.Bean

Zou er een ranglijst moeten komen van wie de meeste ontmaagdingen op zijn naam heeft staan?  

132 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou er een ranglijst moeten komen van wie de meeste ontmaagdingen op zijn naam heeft staan?

    • Ja
      25
    • Nee
      101
    • Geen mening
      6


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Even los van wat ik vind van de race om ontmaagden heb ik wel een vraagje:

 

Stel het gaat er komen, wie gaat dat dan hoe technisch realiseren. Als er 3 hunters zijn die op de eerste dag een cache aandoen, wie is dan de ontmaagder?

 

Natuurlijk de eerste die in het logboekje schrijft.

Maar daar wringt natuurlijk we de schoen omdat dat niet persee der eerste log in de Geocaching database hoeft te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb "ja" gestemd.

 

Als mensen er een sport van maken is het wel leuk als de stand daarvan een beetje te volgen is. Natuurlijk is het leuk om als eerste in een nieuw logboekje te staan, al zou ik er nooit voor gaan racen maar ieder zijn plezier zou ik zeggen. Het gaat toch tenslotte om de lol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quote Reintje de vos

 

Even los van wat ik vind van de race om ontmaagden heb ik wel een vraagje:

 

Stel het gaat er komen, wie gaat dat dan hoe technisch realiseren. Als er 3 hunters zijn die op de eerste dag een cache aandoen, wie is dan de ontmaagder?

 

end //

 

 

 

De eerste natuurlijk :cry:

bewerkt door Team Minouschka
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, en gelijk alle ranglijsten opdoeken. Heeft niets met het geocachen op zich te maken ;)

 

Kruimel

 

Ben ik niet heleemal mee eens, dat het niets met geocachen heeft! Geocachen kent drie soort cachers:

 

1. De cacher die het doet omdat hij van lange wandelingen geniet en lekker op z'n gemak de route loopt. :P

 

2. De cacher die het doet voor het competitieve: niets lange caches maar lang leven de micro's :cry:

 

3. De cacher die het geocachen als een totaal plaatje ziet en dus genieten door heerlijke lange wandelingen doen maar ook competitief door meerdere caches per dag te doen of snel voor die ene ontgroening. ;)

 

Ik heb nee gestemd, zie onder en ga acoord met de wijze woorden van Kameraad de Softe (zie onder)...

 

Ik heb "nee" gestemd

 

Anders is er nog meer te zeuren voor die gene die zich er aanstoot aan geven

 

En omdat ik wel weet welke ik ontmaagd heb en andere die met mij het spelletje met me mee spelen het ook weten dat ze te laat zijn. :blush:

 

Verder doen de stats mij weinig het gaat mij er om dat ik plezier heb met wat ik doe en wat de andere er van denken zegt meer over hun zelf dan over mij.

 

Zij die onschuldig zijn werpen de eerste steen.

 

Barny

 

Daarbij is er ook niets spannends aan met zo'n Gele Bussie monster in de buurt!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Nee gestemd. :thumbup:

 

De reden hiervoor is deze:

Het is leuk om een cache te ontmaagden, maar het zou leuker zijn om in of bij de cache een soort oorkonde te plaatsen en als men dan als eerste mag/kan loggen dan neemt men de oorkonde mee. :crybaby:

Je zou het kunnen zien als een soort verzamel object.

Dat als je cachers tegen komt zou je kunnen vragen/vergelijken hoeveel soorten oorkonde's je al gescoord hebt en dan is het ook niet moeilijk om te achterhalen wie er als eerste een cache heeft be/gezocht. :eek:

Men zou bijvoorbeeld een print of foto van de cache in kunnen sealen.

 

Groetjes Keske27(Kees)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee! Meer competitie betekent nog meer domme doosjes in de berm om gemakzuchtige prullenrapers en maagdenrovers te plezieren.

 

Fijn!... zo'n uitgesproken mening..., maar het zou nog fijner zijn je daar wat minder kwetsend over uit te laten! Dat vindt ik persoonlijk dan weer wat te makkelijk.

 

Er bestaan nou eenmaal "soorten" geocachers en die moet je in hun waarde laten.

Heel veel mensen beleven er plezier aan en evenzoveel mensen doen hun best om anderen te plezieren, door het plaatsen van die "domme doosjes"!

 

Veel van die "domme doosjes" liggen ook in geweldige stukjes Nederland, waar ik en met mij veel anderen misschien anders niet zo snel komen.

 

Ik mag dan regelmatig ook zo'n "gemakzuchtige prullenraper" zijn: de triomfantelijke blikken in de ogen van mijn kinderen als ze weer zo'n "dom doosje" hebben gevonden, maakt me toch steeds weer blij.

 

Of je nu een IQ van 140 of 80 hebt: het is plezier voor iedereen. Haal eruit wat je wilt en laat de rest liggen.

 

Daar hoef je niet denigrerend over te doen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee! Meer competitie betekent nog meer domme doosjes in de berm om gemakzuchtige prullenrapers en maagdenrovers te plezieren.

 

Fijn!... zo'n uitgesproken mening..., maar het zou nog fijner zijn je daar wat minder kwetsend over uit te laten! Dat vindt ik persoonlijk dan weer wat te makkelijk.

 

Er bestaan nou eenmaal "soorten" geocachers en die moet je in hun waarde laten.

Heel veel mensen beleven er plezier aan en evenzoveel mensen doen hun best om anderen te plezieren, door het plaatsen van die "domme doosjes"!

 

Veel van die "domme doosjes" liggen ook in geweldige stukjes Nederland, waar ik en met mij veel anderen misschien anders niet zo snel komen.

 

Ik mag dan regelmatig ook zo'n "gemakzuchtige prullenraper" zijn: de triomfantelijke blikken in de ogen van mijn kinderen als ze weer zo'n "dom doosje" hebben gevonden, maakt me toch steeds weer blij.

 

Of je nu een IQ van 140 of 80 hebt: het is plezier voor iedereen. Haal eruit wat je wilt en laat de rest liggen.

 

Daar hoef je niet denigrerend over te doen!!

 

Je voelt je ook snel op je doosje getrapt :thumbup:

Als er 1 in de buurt komt dan wil ik best wel ff racen.

 

Gr Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij vinden het totaal niet interressant om ergens als eerste te zijn. Deze sport gaat niet om het winnen, het gaat om het vinden van caches, op al dan niet mooie of bijzondere plekken.

Mocht er al iemand zijn die graag een maagd wil: er zijn caches genoeg die meer dan een week maagdelijk blijven, helaas voor hun liggen die niet in het Westland :crybaby:

Marja :thumbup:laat iedereen doen wat ie leuk vind, het is maar een spelletje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee! Meer competitie betekent nog meer domme doosjes in de berm om gemakzuchtige prullenrapers en maagdenrovers te plezieren.

 

Fijn!... zo'n uitgesproken mening..., maar het zou nog fijner zijn je daar wat minder kwetsend over uit te laten! Dat vindt ik persoonlijk dan weer wat te makkelijk.

 

Er bestaan nou eenmaal "soorten" geocachers en die moet je in hun waarde laten.

Heel veel mensen beleven er plezier aan en evenzoveel mensen doen hun best om anderen te plezieren, door het plaatsen van die "domme doosjes"!

 

Veel van die "domme doosjes" liggen ook in geweldige stukjes Nederland, waar ik en met mij veel anderen misschien anders niet zo snel komen.

 

Ik mag dan regelmatig ook zo'n "gemakzuchtige prullenraper" zijn: de triomfantelijke blikken in de ogen van mijn kinderen als ze weer zo'n "dom doosje" hebben gevonden, maakt me toch steeds weer blij.

 

Of je nu een IQ van 140 of 80 hebt: het is plezier voor iedereen. Haal eruit wat je wilt en laat de rest liggen.

 

Daar hoef je niet denigrerend over te doen!!

 

 

Durf het bijna niet te vragen, ben je nu voor of tegen? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...