Spring naar bijdragen

Ontmaagdingen van caches


mr.Bean

Zou er een ranglijst moeten komen van wie de meeste ontmaagdingen op zijn naam heeft staan?  

132 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou er een ranglijst moeten komen van wie de meeste ontmaagdingen op zijn naam heeft staan?

    • Ja
      25
    • Nee
      101
    • Geen mening
      6


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb ja gestemd maar vind dat degene die het (prg)moet bouwen/ aanpassen/onderhouden een veto stem heeft.

Spelletjes evolueren. Als je zonodig wilt ont....(beetje typisch blijf ik het vinden) zet um op!!

Maak je geen zorgen. Ik denk dat Albrt en ik alleen maar met zaken bezig zijn die we zelf zien zitten. En gelukkig is er tot nu toe niemand die ons beschuldigt van machtsmisbruik. Dat is er natuurlijk ook niet, omdat het iedereen vrij staat een bijdrage te leveren binnen de kaders van de site.

 

Voor wat betreft de lijst van eerste vinders heb ik nieuws. Achter de schermen heeft iemand zich bij mij gemeld die ik best hoog heb zitten. We hebben afgesproken dat we wat gaan rommelen omdat we dat leuk vinden en wel zien wel waar dat uitkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik heb geen mening gekozen.

 

Zelf ben ik 2 of 3 keer de eerste geweest, maar dat kwam toevallig zo uit.

Verder lijkt het me lastig bij te houden, want de eerste logger op de site is niet altijd de werkelijke eerste logger in het logboekje. Lijkt me dan dat er een hoop handwerk aan te pas moet komen. Veel werk voor iets wat niet zo belangrijk is, in mijn ogen. Maar als anderen het wel belangrijk vinden gaan ze hun gang maar. Vandaar toch geen mening in plaats van een harde Nee.

 

Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je lekker rustig wil cachen, kun je sowieso beter niet een poging doen tot ontgroenen van de cache (klinkt beter dan ontmaagden). Ook de zondag is geen rustige cache-dag. Drukdrukdruk.

 

Tja, ik cache het liefst doordeweeks (vaak doordeweeks vrij en 2 van de 3 weekenden werk ik), want dan is het vaak ook rustiger. Niet alleen minder medecachers, maar vooral minder hinderlijk aanwezige nietsvermoedende lieden die een ongestoorde logging in de weg lopen.. ;)

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...