Spring naar bijdragen

Ontmaagdingen van caches


mr.Bean

Zou er een ranglijst moeten komen van wie de meeste ontmaagdingen op zijn naam heeft staan?  

132 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou er een ranglijst moeten komen van wie de meeste ontmaagdingen op zijn naam heeft staan?

    • Ja
      25
    • Nee
      101
    • Geen mening
      6


Aanbevolen berichten

Of je nu een IQ van 140 of 80 hebt: het is plezier voor iedereen.

Terijl ik mijn mening geef schiet me een mopje te binnen, niet echt vrouwvriendelijk en errugggg :thumbup: en als de moderator het wil verwijderen: mijn toestemming heeft ie ;) in het kort:

 

Een man komt bij de dokter:

Dokter ik heb last van mijn IQ, het is boven de 190 en de mensen begrijpen mij niet. Kunt U daar iets aan doen?

Dokter: Ja tuurlijk, daar zijn medicijnen voor. Die zorgen ervoor dat uw IQ zakt, tot rond de 140, daar zult U wel tevreden mee zijn.

Man komt na een week terug.

Dokter kan het nog iets lager, soms snapt men mij nog steeds niet.

Dokter: Ja zeker, hier heb je nog wat medicijnen, maar zorg ervoor dat het niet onder de 80 komt.

Man: Waarom niet?

Dokter: Dan ga je menstrueren.

 

Marja (sorry) :crybaby::eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Durf het bijna niet te vragen, ben je nu voor of tegen? :thumbup:

 

 

Ik heb "nee" gestemd,

enerzijds vindt ik het idee van Keske27 wel charmant, maar ik ben het met jou eens, dat er dan wellicht regels overtreden, of onnodige risico's genomen gaan worden, alleen maar omwille van de statistieken.

 

Dat kan nooit de bedoeling van geocachen zijn geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een man komt bij de dokter:

Dokter ik heb last van mijn IQ, het is boven de 190 en de mensen begrijpen mij niet. Kunt U daar iets aan doen?

Dokter: Ja tuurlijk, daar zijn medicijnen voor. Die zorgen ervoor dat uw IQ zakt, tot rond de 140, daar zult U wel tevreden mee zijn.

Man komt na een week terug.

Dokter kan het nog iets lager, soms snapt men mij nog steeds niet.

Dokter: Ja zeker, hier heb je nog wat medicijnen, maar zorg ervoor dat het niet onder de 80 komt.

Man: Waarom niet?

Dokter: Dan ga je menstrueren.

 

Marja (sorry)

 

 

Marja toch !!! :crybaby::thumbup:

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk heb ik niet gestemd.

 

Toch wil ik er U even op wijzen dat statistieken er maar zijn voor een harde kern van cachers. De stats der ontmaagders worden in België slechts opgevolgd door een handvol cachers, hardliners die echt strijden om de eerste plaatsen...

 

De algemene statistieken daarentegen hebben een ruimere opvolgingsgraad.

Wat wij allen als meer educatief ervaren zijn de lijsten van de laatste maand en laatste drie maanden. Hierin zie je wie echt actief was en is. Ook de 'langst niet gelogde' en de 'meest gelogde' caches zijn een wetenswaardigheidje.

 

Statistieken maken het echter veel competitiever. En zoals sommigen misschien wel terecht opmerken, komt dit niet altijd ten goede aan de kwaliteit der caches. Er worden inderdaad meer oppikkers gelegd dan mooie multi's. Oppikkers worden immers zoveel meer gelogd al ware het alleen maar om een plaatsje te kunnen stijgen.

Je ziet ook duidelijk dat de mooie wandelingen door sommigen niet meer gelopen worden. Het is tijdrovend, op die halve dag kan je een raid uitvoeren en misschien wel een tiental oppikkers binnenrijven. Ook dat kan je allemaal statistisch gaan bewijzen...

 

Statistieken: een tweesnijdend zwaard!

bewerkt door Sint-Joris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel ik zo'n ranglijst niets vind, wil ik wel aanbieden aan diegene die de lijst gaat bijhouden wekelijks een update van de caches te leveren.

Op dit moment gaat het om 2024 caches in Nederland, 844 in Belgie, 76 in Luxemburg.

 

Een mooi begin lijkt mij een overzicht van de ontmaagders van de 1512 caches die op dit moment actief zijn in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mooi begin lijkt mij een overzicht van de ontmaagders van de 1512 caches die op dit moment actief zijn in Nederland.

 

Nou dat word een hels karwei voor diegene die het wil en kan bijhouden. :eek:

 

Persoonlijk hoeft het van mij niet heb dus ook op nee gestemd.

Aangezien wij hier in het noorden niet zoveel maagden hebben :blink: blijven wij toch altijd achter voor de geocachers die in het midden en westen wonen net als met de statistieken.

Maar daar zijn draadjes genoeg over te vinden op dit forum.

 

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel ik zo'n ranglijst niets vind, wil ik wel aanbieden aan diegene die de lijst gaat bijhouden wekelijks een update van de caches te leveren.

Op dit moment gaat het om 2024 caches in Nederland, 844 in Belgie, 76 in Luxemburg.

 

Een mooi begin lijkt mij een overzicht van de ontmaagders van de 1512 caches die op dit moment actief zijn in Nederland.

Geweldig!Voor wie het niet intereseert, die kijkt dan gewoon niet! :beerchug:

Het is net zoals met Microcaches, wie microcaches niet leuk vind laat ze ook liggen!

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel ik zo'n ranglijst niets vind, wil ik wel aanbieden aan diegene die de lijst gaat bijhouden wekelijks een update van de caches te leveren.

Op dit moment gaat het om 2024 caches in Nederland, 844 in Belgie, 76 in Luxemburg.

 

Een mooi begin lijkt mij een overzicht van de ontmaagders van de 1512 caches die op dit moment actief zijn in Nederland.

Ik kan me vergissen maar ik zie dit als een ontmoedigingsbeleid :blink:

 

 

Geweldig! Voor wie het niet intereseert, die kijkt dan gewoon niet!
Tjonge wat ben je weer kort door de bocht JDB. :eek:
Ach, gisteren weer in Groningen geweest........
Had je weer een bijscholing nodig. :beerchug:

Wij gaan nu wel weer ver off-topic, straks komt die kruimel weer ingrijpen en zet het draadje weer naar zijn hand. ;)

Daar kon je nog wel eens gelijk in hebben. De daad bij het woord voegend, komop jongens even spelen ok maar nu weer bij de les graag ;)

 

 

**on-topic aan**

Van mij mag het overzichtje komen hoor en zou er wel op gaan kijken.

 

Een goede manouvre om weer richting de topic te buigen. Complimenten

 

Kruimel

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 'nee' gestemd.

Zo'n statistiek voegt in mijn ogen niets toe aan het geocachen.

Uit eigen ervaring ken ik het cache-ontmaagden.

Het maakte een oer-instinct in mij wakker, waarvan ik niet wist dat ik het had.

Het was een goed gevoel, spannend en nieuwsgierig tegelijk.

Het gaat hier speciaal over de cache 'Ackerdijkse Plassen' van pa en ma Beer.

Ik heb er wel meer ontmaagd, maar deze spande de kroon.

De kick zit hem voor mij dus in het ontmaagden zelf, niet in het aantal ontmaagdingen.

 

Ik kan het niet laten hier mijn ontmaagdingslog te plaatsen...

August 27, 2003 by Willxii Carrotte

Wat een prachtige locatie voor een cache en wat is ie mooi weggewerkt in zijn verstopplekje. Alle complimenten, Pa Beer ! Maar laat ik bij het begin beginnen. Na een zware dag cachen gisteren in Overijssel wat later opgestaan en argeloos even de geocache-site bekeken . En wat zien ik? Een nieuwe cache! Nog wel in een mij zeer bekend gebied niet ver van hier! En nog geen logs! Dat doet het adrenaline- en testosterongehalte in mij opstijgen tot ongekende hoogten . Er moet ontmaagd worden en wel meteen! De cache-coördinaten snel ingebracht in Lumière. Beatrix kan thuisblijven, want ik kan de weg wel dromen en los is de beer (ik dus). Toch onderweg twijfels of de Michael Boogerd onder de geocachers (Eric van het Pine Team) of wellicht die dekselse Watjes mij te vlug af zijn . Bij de parkeerplaats twee auto's. Oei?! Bij nadere inspectie blijkt in één van de auto's een paringsritueel plaats te vinden (ook ontmaagding?). Gelukkig, van die twee heb ik geen last. Zij blij, ik blij. Dan op weg naar de cache over het schelpenpaadje. Nog een behoorlijk stukje, maar ik ben niet te houden. Al vanaf 100m ruik ik als doorgewinterde geocacher (niet mijn eigen woorden) DE PLEK. Toch wel even behoorlijk zoeken, want waar ik hem vermoed, daar ligt ie niet. Heb toch wel even de hint nodig. Met trillende vingers de gloednieuwe box geopend. Als eerste het logboek uit de tot de rand gevulde box gegrist en opgelucht geconstateerd, dat ik de eerste ben ! Alle spanning valt van me af op dit gelukzalige moment. Dan pas kan ik genieten van de prachtige omgeving alhier, waar ik al vaak geweest ben. Rustig gelogd en een Flystone-auto geruild voor een LED-lampje. Op de gehele terugweg naar Delft blijft het tevreden gevoel in mij. Geocachen kan hard zijn, maar soms ook heel mooi... .

Dank, dank, dank, Berenfamilie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...