Spring naar bijdragen

Ontmaagdingen van caches


mr.Bean

Zou er een ranglijst moeten komen van wie de meeste ontmaagdingen op zijn naam heeft staan?  

132 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou er een ranglijst moeten komen van wie de meeste ontmaagdingen op zijn naam heeft staan?

    • Ja
      25
    • Nee
      101
    • Geen mening
      6


Aanbevolen berichten

Veel geocachers zitten er op te azen om een cache te ontmaagden en maken er een sport van.

 

In de huidige statistieken kan je niet boven water halen wie nou de meeste ontmaagdingen op zijn naam heeft staan, maar zouden we dat willen weten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb "Ja" gestemd.

Niet eens zo zeer omdat ik "ontmaagden" zelf nou zo belangrijk vind (ik vind het wel mooi meegenomen, maar het is geen grote drijfveer).

Wel omdat het spelletje kennelijk zo gespeeld wordt. En als de spelers het belangrijk (leuk) vinden: doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb "nee" gestemd

 

Anders is er nog meer te zeuren voor die gene die zich er aanstoot aan geven

 

En omdat ik wel weet welke ik ontmaagd heb en andere die met mij het spelletje met me mee spelen het ook weten dat ze te laat zijn. :cry:

 

Verder doen de stats mij weinig het gaat mij er om dat ik plezier heb met wat ik doe en wat de andere er van denken zegt meer over hun zelf dan over mij.

 

Zij die onschuldig zijn werpen de eerste steen.

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben ook nee gestemd. Net zoals Barney zegt, weet een ieder dat voor zichzelf. Wij vinden het niet interessant, maar het is leuk meegenomen.

 

Onze bedoeling van het cachen is om lekker buiten bezig te zijn :P . Niet dag en nacht kijken of er nog wat nieuws (in de buurt) is en dan er dan naar toe "scheuren" :blush: .

 

Als er een nieuw cache in de buurt is wordt die wel met een bezoek vereerd uiteraard, maar als dat nu als nummer 1 of als nummer 23 is, dat maakt ons niet uit :cry: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Ja gestemd.

Die Belgen hebben het ook!

Waarom hier niet!

 

#### Edit Moderator: Berichtje iets aangepast. Er zijn mensen die zich hier aan storen. We hebben het over een spel en niet over zulke verschrikkelijke zaken. ####

 

 

Ik heb nee gestemd. Zie het nut van dergelijke competitiedrang niet, en aangezien er in GPX-files ook regelmatig nog niet vrijgegeven caches zitten, zou het inderdaad valsspelen in de hand werken.

 

Als je overal de eerste mee moet zijn, dan ga je maar experimentele medicijnen testen :cry:

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel leuk om bij te houden, maar ik ben bang dat we dan nog fanatieker worden.

Nu ga ik wel eens in de nacht oppad, mits het een open gesteld terrijn is.

Dus geen nachtelijke sluiting, zoals bij SBB gebied.

Als het een sport word wie de meeste "ontmaagdingen" heeft ben ik bang dat deze regels overschreden worden.

Dus ik stem "neutraal", groeten van Geoknarf.

bewerkt door Geoknarf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik onthoud me van stemming, het is een spelletje. De strijd tussen bepaalde hunters om de maagden vind ik zeer vermakenlijk, en van tijd tot tijd pak ik er ook graag eentje mee.

Gezien mijn stelling name in het draadje wat volgens mij de aanleiding voor deze pol is ga ik dit idee dus niet steunen omdat het zoals al meerdere vonden het kan aanzetten regels zoals in veel gebieden gelden te overtreden.

 

Kammeraad de softe het al min of meer schreef, zij die zich in deze strijd mengen weten toch wel waneer ze gewonnen hebben....of verloren :cry: .

 

Locutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...