Spring naar bijdragen

Digitale kaarten van Nederland beschikbaar


Peetee

Aanbevolen berichten

dat kost € 459,- nu voor € 99,-  kan haast niet in deze tijd of zijn  het goede afgelijde

Het verschil is natuurlijk groot. Maar het uitgangspunt is feitelijk € 418,-- is, als je voor de combi software + stafkaarten (excl. waterkaarten) kiest.

 

Maar: Hoe meer deelnemers, hoe interessanter het voorstel wordt.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het voorstel aan gpsplaza gaat inderdaad over € 99 voor het hele pakket (software+kaarten).

 

Maar hoe kom jij aan die € 369,-? Ik zie dat niet op de bewuste webpage.

Hoe ik aan dat bedrag kom? Gewoon doorklikken op de link die jij als eerste hier in deze topic hebt geplaatst. MobilePlza is Handheldshop:

 

Zie screenshot. URL blijft jammer genoeg gelijk:

 

snap02170.jpg

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er zo leuk aan die kaarten. Als ik het goed begrijp heb ik een gedetaileerde kaart waar het waypoint op staat en kan ik mijn weg daarnaar toe kiezen, zodat ik niet meer onverwacht tegen een water aanloop of zoiets.

Maar is dat juist ook niet een beetje de charme van het cachen. Ik weet, het is dubbelzinnig wat ik nu zeg, want ook wij gebruiken Tommie om naar het startcoördinaat te gaan.

 

Het leuke voor ons is die onzekerheid, dat als je weer een waypoint heb, welke weg je dan moet nemen, vooral als beide wegen niet de richting van het pijltje hebben. Maar met die kaarten loop je dus altijd goed, nooit meer de twijfel en de spanning of dit de goede weg is. Nooit meer verkeerd lopen.

Alhoewel ik zelf behoorlijk loop te kwijlen bij al die mooie snufjes, een perfecte wereld lijkt mij toch en beetje saai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederland is groter dan Belgie. Dus meer oppervlak, dus meer kaart, dus meer geld.

Maar ook weer niet zoveel groter. We hebben het over een verschil van 5x.

 

Overigens zag ik op die site dat je ook een kwadrant kunt aanschaffen van Nld.

Dit zijn alleen kaarten, en kosten 89,- per stuk. Alle 4 komt dan op 356,-

Toch weer een stukkie lager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er zo leuk aan die kaarten.

Je kunt ze gebruiken voor het maken van mooie en leuke Multi-Caches :dribble:

En op deze kaarten staan meer dingen aangegeven, zoals wandelpaden e.d.

Je komt dan inderdaad minder opstakels tegen, al valt dat in de praktijk erg tegen.

 

Bij de oplossing van Zwart-Wit stond er een mooie weg op mijn kaartje van zowel de dwergjes als Mapsource, maar het bleek al vele jaren gedegradeerd te zijn tot fietspad. Wel een fijne wandeling gehad overigens ;)

 

En met al het openbreken dat ze hier in Nederland doen, zal je altijd voor verrassingen blijven staan :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, ja, ik heb de bewuste pagina gevonden. Bedankt!

 

Dat maakt het verschil dus nog een stuk kleiner. Zo kom je zelfs zónder handjeklap al dichter tot elkaar.  :dribble:

Nah, wat weer raar. Ik had geen verandering in de url ;) Maar altijd goed dat een ander ook ziet wat ik zie.

 

 

In plaats van 25 belangstellenden, mag je toch eigenlijk wel verwachten dat dit een factor 10 hoger zal of kan liggen. Vraag me af wat dan de prijs zou kunnen worden.

 

Alhoewel ik helemaal niets snap van deze prijsverlaging. Word ik me daar zo maar weer achterdochtig.

 

Als nu iedereen dit koopt en betaald, hoeven we ook met die kleine venties op stap.....

 

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief :rolleyes:Als er niets aan Teflon plakt, hoe plakt Teflon dan aan een pan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor rond de Eur 100 ben ik ook wel geinteresseerd in het pakket. Het is welliswaar geen 1 : 25000 zoals de 'gewone' topokaarten maar toch. De gewone prijs is simpelweg te hoog voor iemand met gezond verstand, dan liever maar op stap met het ANWB boek. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...