Spring naar bijdragen

Digitale kaarten van Nederland beschikbaar


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ja, dat klopt. In een van de laatste mails wilde de betrokken handelaar wilde weten of e.e.a. haalbaar was. Ik heb hem toen een voorstel gedaan, waarbij ik hem aangaf om e.e.a. zelf op te willen pakken: geld verzamelen op een bankrekening, vervolgens bestellen, en tot slot verspreiden (evt. in samenwerking met .nl) onder de belangstellenden. Maar na dit voorstel heb ik niks meer gehoord.

 

Ik denk dat hij er toch geen brood in zag. En doorzeuren, daar voel ik eigenlijk ook niet zo veel voor. Het is voor mij een kwestie van: graag of niet.

 

Bovendien: ik heb begrepen dat we binnen afzienbare tijd de Garmin topokaarten kunnen verwachten. Als dat materiaal in een 1:25.000 schaal komt is dat waarschijnlijk beter en aantrekkelijker dan de 1:50.000 kaarten die hier werden aangeboden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovendien: ik heb begrepen dat we binnen afzienbare tijd de Garmin topokaarten kunnen verwachten. Als dat materiaal in een 1:25.000 schaal komt is dat waarschijnlijk beter en aantrekkelijker dan de 1:50.000 kaarten die hier werden aangeboden.

Soms is een "pech" later geen pech.

Laat Garmin maar komen met die kaarten. Heb het geld toch al gereserverd :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over deze topo-kaarten (en hun prijs) zei Hawkeyes eerder in dit draadje:

 

Over niet al te lange tijd komen er kaarten van NL beschikbaar voor zowel Garmin (alle gpssen die kaartruimte hebben) als Magellan (alle gpssen die kaartruimte hebben).

 

Het is op dit moment nog ff wachten tot alles rond is maar dat ze er aan komen is zeker.

Welke termijn, ja daar zijn de wandelgangen niet duidelijk in :thumbup:, prijs is ook niet bekend het was wel de bedoeling (toen het traject een hele tijd geleden begon) om de prijs onder de €. 100,= te houden (of dat allemaal gaat lukken is natuurlijk nog maar de vraag)

 

Ik wacht daar dus met smart op.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...