Spring naar bijdragen

Digitale kaarten van Nederland beschikbaar


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Sluit me bij de vorige schrijver aan, zet doortje ook maar op de lijst.

 

En dat is dan nummer 30 :eek:

 

Nou maar duimen dat het wat uithaalt allemaal ... ;)

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joepie, Geest mag hem voor € 99,00 ook op haar verlanglijstje zetten van Aarde ;) .

 

Noteer Pentagram dus ook maar op het steeds langer wordende lijstje. Als het lijstje maar lang genoeg wordt , komen we hopenlijk ook dichter in de buurt van die prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt gelukkig toch allemaal wat mee! Het hele pakket blijkt hier te koop voor € 459,--, maar je kunt het ook in stukjes kopen.

 

Best wel een stevige prijs voor het volledige pakket, maar gelukkig lang niet die duizenden euro's van weleer. B)

 

Rare jongens, als je het als pakket koopt kost het 459,- en als je het los koopt dan kost het "maar" 418,- . Fijn die pakketaanbieding :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kans dat op korte termijn er een NL Topo voor in Garmin GPS'en komt is niet zo heel groot... helaas. Ik heb daar namelijk veel meer behoefte aan dan aan 1:50k topo rasterkaarten...

 

 

Over niet al te lange tijd komen er kaarten van NL beschikbaar voor zowel Garmin (alle gpssen die kaartruimte hebben) als Magellan (alle gpssen die kaartruimte hebben).

 

Het is op dit moment nog ff wachten tot alles rond is maar dat ze er aan komen is zeker.

Welke termijn, ja daar zijn de wandelgangen niet duidelijk in ;), prijs is ook niet bekend het was wel de bedoeling (toen het traject een hele tijd geleden begon) om de prijs onder de €. 100,= te houden (of dat allemaal gaat lukken is natuurlijk nog maar de vraag)

 

Ik wacht daar dus met smart op.....

bewerkt door Hawkeyes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...