Spring naar bijdragen

Digitale kaarten van Nederland beschikbaar


Peetee

Aanbevolen berichten

Over niet al te lange tijd komen er kaarten van NL beschikbaar voor zowel Garmin (alle gpssen die kaartruimte hebben) als Magellan (alle gpssen die kaartruimte hebben).

 

Ik praat ook wel eens in de wandelgangen, maar van echte voortgang lijkt nog geen sprake. Sailtron is wel bezig met de Topografische Dienst, maar verder is nog weinig bekend... ;)

 

Maar ik hoop dat je gelijk hebt! Voor een prijs van (rond de) honderd euro koop ik die Garmin Topo NL als de inhoud een beetje fatsoenlijk is (lees: lijkt op de Topo D of B voor Garmin). :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nee, helaas nog niets gehoord van de leverancier ... :thumbup:

 

Ik denk dat ie gewoon geen interesse heeft.. jammer.

Ik ga er maar van uit dat ie niet zover onder de prijs wil, ondanks de belangstelling. Voor de officiele prijs vind ik het gewoon te duur. Dan verdient ie niets aan mij.. :beerchug:

 

Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, helaas nog niets gehoord van de leverancier ... :dribble:

 

Ik denk dat ie gewoon geen interesse heeft.. jammer.

Ik ga er maar van uit dat ie niet zover onder de prijs wil, ondanks de belangstelling. Voor de officiele prijs vind ik het gewoon te duur. Dan verdient ie niets aan mij.. :beerchug:

 

Nico

 

Als ik heel eerlijk ben: ik denk hetzelfde als jij, Nico. De officiële prijs is ook mij veel te hoog. Zeker als je bedenkt dat je dezelfde kaarten (maar dan op papier) bij de ANWB koopt voor € 49,95.

 

Nou ja, als de man geen belangstelling heeft, dan maar niet! We hebben het geprobeerd. Niet geschoten is in ieder geval mis. :thumbup:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, als de man geen belangstelling heeft, dan maar niet! We hebben het geprobeerd. Niet geschoten is in ieder geval mis. 

 

Zo is het toevallig ook nog eens een keer, in ieder geval PeeTee, bedankt voor alle moeite.

 

Maaaaaaaar, wat niet is kan nog komen.........

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief laughter_3_tr.gifAls je wilt winnen, moet je niet verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop nog steeds dat er binnenkort een Garmin NL Topo uitkomt voor een normaal bedrag (lees: 100 euro of minder) en van goede kwaliteit (zoals de duitse topo bijvoorbeeld). Die gaat er bij mij dan zeker komen. Iets voor op de PC is niet zo nodig... daar is al in voorzien. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij welke types Garmin kun je eigenlijk kaarten op het scherm weergeven.

Het past niet helemaal in dit draadje, maar hier vind je de modellen die je zoekt. Kijk onder het kopje 'Gps Mapping'.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Peetee

 

Is er al nieuws?

 

 

Ja euh da's alles wat ik (en misschien andere?), zich afvragen?

 

:beerchug:

 

 

Nee, helaas nog niets gehoord van de leverancier ... :dribble:

 

 

Jammer jammer. Misschien komt de leverancier straks wel met een mooie kerstaanbieding :thumbup:

 

Het was in ieder geval het proberen waard, want niet geschoten is nooit raak, want als je niet schiet kun je ook niet missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Beste Geocachers,

 

heb met zeer veel belangstelling dit forum item gelezen. Tot op heden reageert de leverancier niet. Maar zoals reeds opgemerkt wat niet is kan nog komen. Ik sluit me gewoon aan bij de belangstellenden en je mag mij erbij tellen. Je zult zien begin 2005 komt hij met de reactie, hoop ik.

 

@rend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Geocachers,

 

heb met zeer veel belangstelling dit forum item gelezen. Tot op heden reageert de leverancier niet. Maar zoals reeds opgemerkt wat niet is kan nog komen. Ik sluit me gewoon aan bij de belangstellenden en je mag mij erbij tellen. Je zult zien begin 2005 komt hij met de reactie, hoop ik.

 

@rend

 

OK, ik plaats je ergens in het lijstje. Volgens mij ben je nummer 35 :thumbup:

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peetee

DearHunter

mc gregor

Geopatra

Team GPSearching

Kruimeldief

doolaard

Zero CooL

lteunis

jhjacobs

suffie

Skries

the hiking muppets

Goofy

Jowi

GeoDoc

Nico Bartels

Albondigas

dolphinleap

hanzie

Thex

Biertjuh

Pieter Walker

Geobobine

Vechtdal

Iepman

Walibi

Reintje de Vos

Nickx

doortje

Superboppe (JGeo)

Stefanne 3

Pentagram

Kapper

@rend

 

Even het topic rondgestruint, 35 deelnemers, die interesse hebben voor de prijs van 99 euro. Jongens/Meisjes :thumbup:

van die +2500 bezoekers moet er toch makkelijk 25 personen zijn die

ook geintresseerd zijn :crybaby:

 

 

** Ben zo vrij geweest het lijstje even te updaten. Totaal aantal deelnemers tot nu toe voor 99 euro: 35 stuks.

 

GRTZ

 

Kruimel **

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Blijkbaar is dit initiatief een stille dood gestorven....of komt er na 3 maanden van stilte nog een vervolg op dit verhaal?

 

Het zou leuk zijn als het lukt...maar na 3 maanden is dat niet heel waarschijnlijk

 

Jammer.....

 

Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...