Zero CooL Geplaatst 10 november 2004 Share Geplaatst 10 november 2004 Ja ook mijn interesse is gewekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 10 november 2004 Share Geplaatst 10 november 2004 Voor 99 mag je mij ook noteren. lteunis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mc gregor Geplaatst 11 november 2004 Share Geplaatst 11 november 2004 ik heb pas 9 man/vrouw getelt we missen er nog 16 volgens mij geen geld dan kan de mol in de klem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jhjacobs Geplaatst 11 november 2004 Share Geplaatst 11 november 2004 Voor 99 Euro alle topografische kaarten van NL: ik doe mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suffie Geplaatst 11 november 2004 Share Geplaatst 11 november 2004 Ja, voor rond € 100,00 doe ik ook mee! Suffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DearHunter Geplaatst 11 november 2004 Share Geplaatst 11 november 2004 Dat zijn dan 11 Peetee, al weer wat nieuws over dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 11 november 2004 Auteur Share Geplaatst 11 november 2004 Peetee, al weer wat nieuws over dit? Nee, nog geen nieuws. Zoals je weet gaf de eigenaar van gpsplaza aan dat er zeker over de prijs te praten is als 25 personen of meer belangstelling hebben. Ik denk daarom dat we dat aantal eerst moeten zien te bereiken voor we verder praten. Als je iemand iets vraagt moet je m.i. ook iets interessants te bieden hebben. Kortom, wat mij betreft: graag eerst nog wat geinteresseerden erbij, dan gaan we verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 11 november 2004 Share Geplaatst 11 november 2004 Ik had gedacht dat er wel meer animo zou zijn. Maar goed, wat niet is kan komen. Kruimeldief Om het idealisme te kunnen waarborgen, moet men de realiteit onder ogen durven zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skries Geplaatst 12 november 2004 Share Geplaatst 12 november 2004 Voor rond de 100 euri heb ik ook wel interesse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GPSiegurd Geplaatst 12 november 2004 Share Geplaatst 12 november 2004 Is het niet mogelijk om dit via een nieuwsbrief te melden ofzo, of op de mainpage van .nl Ik zit niet zoveel op het forum en las dit toevallig. Als ik het niet had gelezen en op een event te horen kwam dat jullie het voor 99,- euro hadden gekocht dan zou ik erg gaan balen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 12 november 2004 Auteur Share Geplaatst 12 november 2004 Nog even voor de duidelijkheid (voor die enkeling die dat misschien niet door heeft): Er is dus door niemand gezegd (niet door mij/niet door de verkoper!) dat we het pakket voor € 99 kunnen kopen als we 25 gegadigden hebben. Ík heb in mijn mail aan gpsplaza het bedrag van € 99 genoemd, en ook ík heb het aantal van 25 geinteresseerden genoemd. De eigenaar/verkoper op gpsplaza gaf enkel aan dat er bij voldoende belangstelling in ieder geval te praten valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GPSiegurd Geplaatst 12 november 2004 Share Geplaatst 12 november 2004 Nog even voor de duidelijkheid (voor die enkeling die dat misschien niet door heeft): Er is dus door niemand gezegd (niet door mij/niet door de verkoper!) dat we het pakket voor € 99 kunnen kopen als we 25 gegadigden hebben. Ík heb in mijn mail aan gpsplaza het bedrag van € 99 genoemd, en ook ík heb het aantal van 25 geinteresseerden genoemd. De eigenaar/verkoper op gpsplaza gaf enkel aan dat er bij voldoende belangstelling in ieder geval te praten valt. Nee dat snapt die enkeling ook. Maar wat ik ermee bedoel is dat je zowiezo 25 mensen nodig hebt om weer te kunnen praten over korting. Je kunt toch ergens melden dat er een mogelijkheid bestaat dat je de kaarten voor een lage prijs kunt krijgen als je genoeg mensen hebt?! En niet alleen op het forum!!! Ik kan mij voorstellen dat er meer mensen die kaarten willen hebben en ik denk niet dat iedereen weet wat de titel van deze Topic betekend: Kaboutertjes binnenkort bovengronds? Ik wist pas kort geleden wat Kaboutertjes zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 12 november 2004 Share Geplaatst 12 november 2004 Ik kan mij voorstellen dat er meer mensen die kaarten willen hebben en ik denk niet dat iedereen weet wat de titel van deze Topic betekend: Kaboutertjes binnenkort bovengronds? Ik wist pas kort geleden wat Kaboutertjes zijn Dat is inderdaad niet handig. Ik zal de titel aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LesMarten Geplaatst 12 november 2004 Share Geplaatst 12 november 2004 Als ik het goed begrijp dan is deze software niet geschikt om kaarten in een GPS te laden? Zoals de Topomap Belgium ? Komt daar dan weer een apart programmaatje voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 12 november 2004 Share Geplaatst 12 november 2004 De kans dat op korte termijn er een NL Topo voor in Garmin GPS'en komt is niet zo heel groot... helaas. Ik heb daar namelijk veel meer behoefte aan dan aan 1:50k topo rasterkaarten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden