Spring naar bijdragen

Digitale kaarten van Nederland beschikbaar


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Peetee, al weer wat nieuws over dit?

Nee, nog geen nieuws. Zoals je weet gaf de eigenaar van gpsplaza aan dat er zeker over de prijs te praten is als 25 personen of meer belangstelling hebben.

 

Ik denk daarom dat we dat aantal eerst moeten zien te bereiken voor we verder praten. Als je iemand iets vraagt moet je m.i. ook iets interessants te bieden hebben.

 

Kortom, wat mij betreft: graag eerst nog wat geinteresseerden erbij, dan gaan we verder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het niet mogelijk om dit via een nieuwsbrief te melden ofzo, of op de mainpage van .nl

 

Ik zit niet zoveel op het forum en las dit toevallig. Als ik het niet had gelezen en op een event te horen kwam dat jullie het voor 99,- euro hadden gekocht dan zou ik erg gaan balen... :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even voor de duidelijkheid (voor die enkeling die dat misschien niet door heeft):

 

Er is dus door niemand gezegd (niet door mij/niet door de verkoper!) dat we het pakket voor € 99 kunnen kopen als we 25 gegadigden hebben.

 

Ík heb in mijn mail aan gpsplaza het bedrag van € 99 genoemd, en ook ík heb het aantal van 25 geinteresseerden genoemd.

 

De eigenaar/verkoper op gpsplaza gaf enkel aan dat er bij voldoende belangstelling in ieder geval te praten valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even voor de duidelijkheid (voor die enkeling die dat misschien niet door heeft):

 

Er is dus door niemand gezegd (niet door mij/niet door de verkoper!) dat we het pakket voor € 99 kunnen kopen als we 25 gegadigden hebben.

 

Ík heb in mijn mail aan gpsplaza het bedrag van € 99 genoemd, en ook ík heb het aantal van 25 geinteresseerden genoemd.

 

De eigenaar/verkoper op gpsplaza gaf enkel aan dat er bij voldoende belangstelling in ieder geval te praten valt.

Nee dat snapt die enkeling ook. Maar wat ik ermee bedoel is dat je zowiezo 25 mensen nodig hebt om weer te kunnen praten over korting. Je kunt toch ergens melden dat er een mogelijkheid bestaat dat je de kaarten voor een lage prijs kunt krijgen als je genoeg mensen hebt?! En niet alleen op het forum!!!

 

Ik kan mij voorstellen dat er meer mensen die kaarten willen hebben en ik denk niet dat iedereen weet wat de titel van deze Topic betekend: Kaboutertjes binnenkort bovengronds?

 

Ik wist pas kort geleden wat Kaboutertjes zijn :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan mij voorstellen dat er meer mensen die kaarten willen hebben en ik denk niet dat iedereen weet wat de titel van deze Topic betekend: Kaboutertjes binnenkort bovengronds?

 

Ik wist pas kort geleden wat Kaboutertjes zijn  :(

Dat is inderdaad niet handig. Ik zal de titel aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...