Spring naar bijdragen

Geocaching.com Traag Bij Upc/ziggo?


pleb06

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

NU, in de ochtend, werkt het ook bij Ziggo allemaal flitsend. Vreemd allemaal. Maar goed, met de combinatie Ziggo, Zenmate, iphone persoonlijke hotspot 4G komen we altijd waar we wezen willen en ooit zal men het probleem bij Ziggo wel onder controle krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zit ook bij ziggo (voorheen upc) en ondervond in het verleden ook problemen. Laatste maanden leek het weer redelijk in orde, maar deze week is het weer echt helemaal mis. Zoals de rest in de avonduren vanaf een uur of 8 tot een uur of 11 is er geen doorkomen aan.

Tegelijkertijd heb ik geen enkel probleem om met mijn mobiele telefoon via het kpn 4g netwerk op de site te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het werkt nu tenminste weer inderdaad, maar nog niet de performance als voorheen. Maar goed, anders is ZenMate een goede tijdelijke oplossing, dus uiteindelijk komen we er wel.

 

Ondertussen de vraag gehad om ook een tracert op te sturen naar Ziggo, kijken of ze daar iets mee kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment weer niet vooruit te branden. Via de hotspot en databundel van de mobiel werkt het wel. Ziggo gebelt, nee idd werkt hier ook niet, maar via zijn mobiel wel. Ticket aangemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste tijd ondervind ik dat de site zeer traag is. Ik heb Ziggo, voorheen UPC en woon in de omgeving van Amsterdam. Zal morgen Ziggo bellen. Misschien helpt het als iedereen die problemen heeft klaagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werd vanavond nog gebeld, ze benaderen de netwerk partij die issues heeft. Er zijn verschillende lijnen naar amerika en ziggo gebruikt een andere dan de andere providers. Maar...het ligt niet aan ziggo volgens de helpdesk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het geloof ook niet dat het aan Ziggo ligt. Ik zit al jaren bij Ziggo (vroeger @Home) en ik heb na de korte onderbreking van eerder deze week geen problemen meer. Ook nu gaat de site weer als een speer. Ik vermoed dat het een routeringsprobleem is.

 

Maar ik zou wel bij Ziggo blijven klagen, en aandringen op een oplossing. En die is er, want anders zou ik immers ook problemen moeten hebben. Bovendien: als ze geen klachten meer krijgen dan heb je kans dat het niet adequaat opgelost wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ben ex-UPC- en nu dus Ziggo-klant en woon in De Kempen onder Eindhoven.

 

Of het daaraan ligt weet ik niet maar al geruime tijd kan ik overdag zonder probleem en snel inloggen maar vanaf het eind van de middag is er nog nauwelijks een doorkomen aan. 's Avonds is het helemaal niet meer te doen terwijl alle andere sites die ik bezoek normaal toegankelijk zijn en blijven.

 

Ik ga dus toch maar een klacht bij Ziggo indienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb de volgende reactie van ziggo gekregen:

 

 

Dit is bekend. Na onderzoek is gebleken dat dit buiten ons netwerk ligt. Er wordt contact opgenomen met de betreffende netwerkbeheerder.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

ik heb de volgende reactie van ziggo gekregen:

Dit is bekend. Na onderzoek is gebleken dat dit buiten ons netwerk ligt. Er wordt contact opgenomen met de betreffende netwerkbeheerder.

 

 

Maar wel blijven melden bij Ziggo. Anders verdwijnen de klachten in het cilindrisch archief, onder het motto van "we hebben het al doorgegeven" en "het is niet ons pakkie aan". Hoe vaker Ziggo storingen door moet geven aan de andere netwerkbeheerder, hoe sneller het daar opgelost wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...