Jump to content
pleb06

Geocaching.com Traag Bij Upc/ziggo?

Recommended Posts

Ziggo Drenthe: werkt als een speer. Ctrl/F5 binnen 2 sec

 

Misschien je Windows, Office, Internet browsers en andere programma's eens lekker schoonpoetsen met Ccleaner Ik gebruik het al jaren.

Edited by Linkalovers

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU, in de ochtend, werkt het ook bij Ziggo allemaal flitsend. Vreemd allemaal. Maar goed, met de combinatie Ziggo, Zenmate, iphone persoonlijke hotspot 4G komen we altijd waar we wezen willen en ooit zal men het probleem bij Ziggo wel onder controle krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit ook bij ziggo (voorheen upc) en ondervond in het verleden ook problemen. Laatste maanden leek het weer redelijk in orde, maar deze week is het weer echt helemaal mis. Zoals de rest in de avonduren vanaf een uur of 8 tot een uur of 11 is er geen doorkomen aan.

Tegelijkertijd heb ik geen enkel probleem om met mijn mobiele telefoon via het kpn 4g netwerk op de site te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het werkt nu tenminste weer inderdaad, maar nog niet de performance als voorheen. Maar goed, anders is ZenMate een goede tijdelijke oplossing, dus uiteindelijk komen we er wel.

 

Ondertussen de vraag gehad om ook een tracert op te sturen naar Ziggo, kijken of ze daar iets mee kunnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het wel toevallig dat de problemen bij Ziggo en andere providers in Europa zich precies voordoen bij de geocaching site, op avonden van mooie dagen in het weekend en in de vakantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op dit moment weer niet vooruit te branden. Via de hotspot en databundel van de mobiel werkt het wel. Ziggo gebelt, nee idd werkt hier ook niet, maar via zijn mobiel wel. Ticket aangemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste tijd ondervind ik dat de site zeer traag is. Ik heb Ziggo, voorheen UPC en woon in de omgeving van Amsterdam. Zal morgen Ziggo bellen. Misschien helpt het als iedereen die problemen heeft klaagt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook van regio Zutphen, heb onder UPC nooit problemen gehad en nu onder ZIGGO wel.

Ik heb vernomen dat er al contact op genomen is met ZIGGO, is deze bezig om dit probleem uit te zoeken??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werd vanavond nog gebeld, ze benaderen de netwerk partij die issues heeft. Er zijn verschillende lijnen naar amerika en ziggo gebruikt een andere dan de andere providers. Maar...het ligt niet aan ziggo volgens de helpdesk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het geloof ook niet dat het aan Ziggo ligt. Ik zit al jaren bij Ziggo (vroeger @Home) en ik heb na de korte onderbreking van eerder deze week geen problemen meer. Ook nu gaat de site weer als een speer. Ik vermoed dat het een routeringsprobleem is.

 

Maar ik zou wel bij Ziggo blijven klagen, en aandringen op een oplossing. En die is er, want anders zou ik immers ook problemen moeten hebben. Bovendien: als ze geen klachten meer krijgen dan heb je kans dat het niet adequaat opgelost wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat niet specifiek om Ziggo, maar om voormalige klanten van UPC, die zijn geadopteerd door Ziggo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik ben ex-UPC- en nu dus Ziggo-klant en woon in De Kempen onder Eindhoven.

 

Of het daaraan ligt weet ik niet maar al geruime tijd kan ik overdag zonder probleem en snel inloggen maar vanaf het eind van de middag is er nog nauwelijks een doorkomen aan. 's Avonds is het helemaal niet meer te doen terwijl alle andere sites die ik bezoek normaal toegankelijk zijn en blijven.

 

Ik ga dus toch maar een klacht bij Ziggo indienen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de volgende reactie van ziggo gekregen:

 

 

Dit is bekend. Na onderzoek is gebleken dat dit buiten ons netwerk ligt. Er wordt contact opgenomen met de betreffende netwerkbeheerder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ik heb de volgende reactie van ziggo gekregen:

Dit is bekend. Na onderzoek is gebleken dat dit buiten ons netwerk ligt. Er wordt contact opgenomen met de betreffende netwerkbeheerder.

 

 

Maar wel blijven melden bij Ziggo. Anders verdwijnen de klachten in het cilindrisch archief, onder het motto van "we hebben het al doorgegeven" en "het is niet ons pakkie aan". Hoe vaker Ziggo storingen door moet geven aan de andere netwerkbeheerder, hoe sneller het daar opgelost wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...