Jump to content

pleb06

Leden
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraal

About pleb06

  • Rank
    Forum Newby
  1. Het probleem ligt niet bij GC.com, want de website is prima te benaderen via mijn telefoon op 3G/4G, of via proxy/zenmate. Het ligt dus echt bij Ziggo. Ben tot nu toe iedere avond gebeld door een medewerker van Ziggo die het probleem aan het uitzoeken is. Vriendelijke medewerker overigens! Met de info die ik hem heb aangeleverd is hij er inderdaad (zoals al vaker gemeld) achtergekomen dat het probleem lijkt te liggen bij een provider in de VS waar Ziggo een contract mee heeft. Echter die geven weer aan dat bij hun weer niks aan de hand is. Ik heb Ziggo weer nieuwe info gestuurd gisteren, waar ik nog geen reactie op heb gehad (ik zit klaar bij de telefoon... ) ik wacht rustig af... Maar goed, leuk dat de oorzaak niet direct bij Ziggo ligt. Uiteindelijk zijn zij wel het bedrijf die mij als klant internet leveren. Aangezien ze mij niet de service leveren waarvoor ik wel betaal, vind ik nog steeds dat dit opgelost moet worden, danwel gecompenseerd. Anders zal ik wellicht uiteindelijk toch overstappen naar een andere provider.
  2. Het werkt nu tenminste weer inderdaad, maar nog niet de performance als voorheen. Maar goed, anders is ZenMate een goede tijdelijke oplossing, dus uiteindelijk komen we er wel. Ondertussen de vraag gehad om ook een tracert op te sturen naar Ziggo, kijken of ze daar iets mee kunnen.
  3. Ik lees net het topic op het forum van groundspeak, duidelijk uitleg over het probleem inderdaad. Dus allemaal klagen bij je provider, in de hoop dat het opgelost wordt?
  4. ZenMate is ideaal inderdaad, was zelf ook al op zoek naar een proxy, maar dit is beter!
  5. Ja, zouden ze de site echt knijpen? dat vermoeden had ik ook al, maar dat lijkt me echt sterk, zoveel verkeer zal dat toch ook wel niet zijn. Ik wel gehoord dat ze dat met torrents en dergelijke doen, maar ook dat zijn geloof ik geruchten... Als je pingt naar de website zie je het gelijk. duurt gemiddeld zo'n 170ms. een ping naar iedere andere site duurt 10 ms. maar goed, ik ben nu ook het probleem aan het melden via de Ziggo website. Als het goed is wordt ik zo op de hoogte gehouden van de voortgang. Zodra ik meer weet laat ik het weten. Bedankt voor de opheldering. Dat had ik ook al gelezen, maar dan zou toch iedere provider van Nederland/Europa dat probleem moeten hebben?
  6. ook Ziggo soms? zie hier: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=22436
  7. Ik merkte de laatste tijd dat geocaching.com heel erg traag is, ik dacht altijd dat het kwam dat het druk was op de site. Het laden van allerlei gedeeltes van de site laden dan niet of heel erg traag. Iedere andere site werkt prima. Maar ik kom er net achter dat het waarschijnlijk aan Ziggo ligt. Als ik namelijk via mijn telefoon via 3G/4G de site bezoek dat laadt dat gewoon prima, maar via wifi (Ziggo) dus totaal niet. Heb al veel dingen uitgesloten, maar net dus even de helpdesk van ziggo gebeld en die konden ook niet op gc.com komen (???). De medewerker vond het maar een apart probleem en heeft het doorgespeeld naar een andere afdeling. Nog meer mensen met dezelfde problemen met Ziggo? Heb net 2 andere cachers gesproken die ook Ziggo hebben. De eerste heeft het probleem niet (regio Hilversum) en de andere heeft ook dat de site niet of nauwelijks wil laden (regio Zutphen). Enige verschil is dat de eerste voorheen al Ziggo was, en dat de 2e cacher vroeger op het UPC-gedeelte zaten (wij ook).
×
×
  • Create New...