Spring naar bijdragen

Geocaching.com Traag Bij Upc/ziggo?


pleb06

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Met Zenmate gaat het wel aanmerkelijk sneller dan zonder, ook nu nog. Ik weet alleen niet zeker of ik Zenmate wel kan vertrouwen. Als het een site is die bedoeld is om je internetverkeer te maskeren is het logisch dat hackers daar actief zijn. Voorlopig gebruik ik het dus alleen maar als ik pocket-query's wil downloaden of andere acties met veel dataverkeer. Aan- en uitzetten gaat in ieder geval eenvoudig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik dan niet snap is waarom ik zojuist via mijn 4G T-Mobile verbinding wel vlotjes op de www.geocaching.com website terecht kom?

Kost me wel data uit mijn bundel, maar anders kon ik de hokjesgeest cache niet loggen. Ziggo bedankt! UPC was toch echt beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees net het topic op het forum van groundspeak, duidelijk uitleg over het probleem inderdaad. Dus allemaal klagen bij je provider, in de hoop dat het opgelost wordt?

ik heb net een tracert gedaan en geen problemen maar verder dan de hoofdsite kom ik niet. jaaaa....ook ziggo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was me eerder niet zo bewust van problemen, maar vanavond is het inderdaad een crime om fatsoenlijk te loggen. Ik zit al een aantal jaren bij Ziggo, maar ik had eerder geen problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nominatie traag vind ik nog een understatement.....gewoon niet vind ik een betere. Het is ook iedere keer weer wat met dat Ziggo.

Kunnen we niet net als met de euro terug? Lekker de Euro weer een gulden en Ziggo weer UPC :clap:

Laptop, Ipad, Iphone niets werkt meer. Heb ik er notabene een extra snelle router tussen zitten (wat volgens de Ziggo monteur een megagoed idee was) pfffttt.........als zij nu eens een goede router leveren hoef ik dat niet te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb begrepen dat ziggo het netwerk van UPC gebruikt. Het valt mij op dat hier voornamelijk mensen klagen die voorheen UPC hadden, waaronder ikzelf in Almere. Ik hoor geen klachten van andere providers hier. En traag is een understatement inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, nu wel weer. Maar zonet gaf hij aan: down. Maar ik kan er nog steeds niet bij komen.

 

Hier geeft de statuspagina aan dat geocaching.com 8 minuten down is geweest.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...