Jump to content
pleb06

Geocaching.com Traag Bij Upc/ziggo?

Recommended Posts

Ik merk ook dat s'avonds de verbinding zo traag is, dat ik een time-out krijg bij het inloggen op geocaching.com.

Dit ligt inderdaad niet aan de server van geochaching.com zoals hieronder genoemd. Als ik namelijk inlog via "IPVanish" (een programma waarbij ik mijn eigen nederlands IP adres omruil voor een IP adres in Amerika) dan loopt de verbinding als een zonnetje en heb ik normale snelheden.

IPVanish is dus ook zo'n VPN programma als hieronder vermeldt.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hulp gevraagd door Groundspeak:

Tracing from your client to our infrastructure does not appear to be fruitful in this situation. Please run a trace from our network to your client IP by visiting http://tracer01.groundspeak.com during a slow period. You can either reply with the output in this thread or if you prefer to not share your IP, submit it to the Customer Management team via http://support.groundspeak.com/index.php?pg=request with ATTN: Justin.

uit het draadje: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=329078&view=findpost&p=5523452

 

Als je dus problemen hebt met je verbinding, dan ga je naar http://tracer01.groundspeak.com

Copieer het resultaat dat daar staat, en mail via

Geef daarbij ook even aan welke provider (Ziggo, Nederland) je gebruikt.

Edited by kalkendotters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hulp gevraagd door Groundspeak:

Tracing from your client to our infrastructure does not appear to be fruitful in this situation. Please run a trace from our network to your client IP by visiting http://tracer01.groundspeak.com during a slow period. You can either reply with the output in this thread or if you prefer to not share your IP, submit it to the Customer Management team via http://support.groundspeak.com/index.php?pg=request with ATTN: Justin.

uit het draadje: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=329078&view=findpost&p=5523452

 

Zie post Justin #119 & #120

 

 

Dus als je GC verbinding TRAAG is:

- Browse dan naar GroundSpeak-Trace om je verbinding te testen. Dit gebeurt automatisch, gewoon wachten totdat het resultaat op je scherm verschijnt ( als je dus een erg trage verbinding hebt, kan het dus ook lang duren voordat je iets ziet ! )

- Kopieer het resultaat en verstuur het naar GroundSpeak_Support

- Geef daarbij ook aan welke provider ( b.v. Ziggo of UPC ) je hebt en dat je in Nederland woont.

 

Mooi dat ze nu ook vanuit .com actie ondernemen.......

Misschien iets voor op de Home pagina? Dit kan wel eens lang gaan duren, omdat het betreffende ( trage ) netwerk, niet door onze providers of door GroundSpeak worden gehost/gehuurd/...

Edited by Linkalovers

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Mooi dat ze nu ook vanuit .com actie ondernemen.......

Misschien iets voor op de Home pagina? Dit kan wel eens lang gaan duren, omdat het betreffende ( trage ) netwerk, niet door onze providers of door GroundSpeak worden gehost/gehuurd/...

 

 

Ik heb tijdelijk de Home-pagina even aangepast.

Edited by Peetee

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste drie avonden gaat het weer uitstekend. Nou maakt één zwaluw geen zomer, maar het zou zomaar kunnen, dat het lek misschien boven water is.... We wachten maar even af voordat we gaan jubelen. Want om met de door mij bewonderde Cornelis Vreeswijk te spreken..... "Misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed..... "....

Edited by Team Tabak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te vroeg gejuicht.... Het is weer niks vanavond... Ook via GSAK is de apiserver niet of nauwelijks te benaderen. Jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net nog weer een paar pagina's binnengehaald en in tegenstelling tot de afgelopen dagen lijkt het weer de normale snelheid te hebben.

Gert.

Ugchelen / Apeldoorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als betalende klant van dit Amerikaanse bedrijf misschien overwegen om een class-action lawsuit op te starten, medegedupeerden genoeg als ik zo eens rondlees op de diverse fora. ;-) Je mag toch verwachten dat de website waar je je zuurverdiende centjes heen brengt de beloofde dienst levert..

 

Gelukkig heb ik nergens last van bij mijn internet dealer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is zóóóóóó traag dat ook http://support.groundspeak.com/index.php?pg=request geen respons geeft. Zo kan ik toch nooit m'n tracert output opsturen?

 

Wordt het niet gewoon eens tijd om Groundspeak ervan te overtuigen dat een (aantal) mirror(s) in Europa van de site veel tevreden cachers in Europa gaat opleveren?

 

Als betalende leden (premium) mogen we toch wel iets verwachten? En wie weet moeten we het als UPC/Ziggo klanten deels bij Ziggo leggen; ook daar betalende klant en deels beroerde service. Laat Ziggo die mirror hosten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn nu 3 weken verder. Hoe staat het er nu mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen problemen meer. Het gaat 's avonds net zo snel als overdag. Men heeft kennelijk het probleem op de juiste wijze aangepakt. Nu maar hopen, dat het zo blijft!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké, dat is mooi om te horen. Inderdaad nu maar hopen dat het zo blijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...