Linkalovers Geplaatst 6 juli 2015 Geplaatst 6 juli 2015 (bewerkt) Ziggo Drenthe: werkt als een speer. Ctrl/F5 binnen 2 sec Misschien je Windows, Office, Internet browsers en andere programma's eens lekker schoonpoetsen met Ccleaner Ik gebruik het al jaren. 6 juli 2015 bewerkt door Linkalovers
Team Tabak Geplaatst 7 juli 2015 Geplaatst 7 juli 2015 NU, in de ochtend, werkt het ook bij Ziggo allemaal flitsend. Vreemd allemaal. Maar goed, met de combinatie Ziggo, Zenmate, iphone persoonlijke hotspot 4G komen we altijd waar we wezen willen en ooit zal men het probleem bij Ziggo wel onder controle krijgen.
PnavE_81 Geplaatst 7 juli 2015 Geplaatst 7 juli 2015 ik zit ook bij ziggo (voorheen upc) en ondervond in het verleden ook problemen. Laatste maanden leek het weer redelijk in orde, maar deze week is het weer echt helemaal mis. Zoals de rest in de avonduren vanaf een uur of 8 tot een uur of 11 is er geen doorkomen aan. Tegelijkertijd heb ik geen enkel probleem om met mijn mobiele telefoon via het kpn 4g netwerk op de site te komen.
pleb06 Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Geplaatst 7 juli 2015 Het werkt nu tenminste weer inderdaad, maar nog niet de performance als voorheen. Maar goed, anders is ZenMate een goede tijdelijke oplossing, dus uiteindelijk komen we er wel. Ondertussen de vraag gehad om ook een tracert op te sturen naar Ziggo, kijken of ze daar iets mee kunnen.
Twentse Mug Geplaatst 7 juli 2015 Geplaatst 7 juli 2015 Ik vind het wel toevallig dat de problemen bij Ziggo en andere providers in Europa zich precies voordoen bij de geocaching site, op avonden van mooie dagen in het weekend en in de vakantie.
typoo Geplaatst 7 juli 2015 Geplaatst 7 juli 2015 Op dit moment weer niet vooruit te branden. Via de hotspot en databundel van de mobiel werkt het wel. Ziggo gebelt, nee idd werkt hier ook niet, maar via zijn mobiel wel. Ticket aangemaakt.
Vindplaats Geplaatst 7 juli 2015 Geplaatst 7 juli 2015 De laatste tijd ondervind ik dat de site zeer traag is. Ik heb Ziggo, voorheen UPC en woon in de omgeving van Amsterdam. Zal morgen Ziggo bellen. Misschien helpt het als iedereen die problemen heeft klaagt.
Schorpioen47 Geplaatst 8 juli 2015 Geplaatst 8 juli 2015 Ik ben ook van regio Zutphen, heb onder UPC nooit problemen gehad en nu onder ZIGGO wel. Ik heb vernomen dat er al contact op genomen is met ZIGGO, is deze bezig om dit probleem uit te zoeken??
typoo Geplaatst 8 juli 2015 Geplaatst 8 juli 2015 Werd vanavond nog gebeld, ze benaderen de netwerk partij die issues heeft. Er zijn verschillende lijnen naar amerika en ziggo gebruikt een andere dan de andere providers. Maar...het ligt niet aan ziggo volgens de helpdesk.
Peetee Geplaatst 8 juli 2015 Geplaatst 8 juli 2015 Het geloof ook niet dat het aan Ziggo ligt. Ik zit al jaren bij Ziggo (vroeger @Home) en ik heb na de korte onderbreking van eerder deze week geen problemen meer. Ook nu gaat de site weer als een speer. Ik vermoed dat het een routeringsprobleem is. Maar ik zou wel bij Ziggo blijven klagen, en aandringen op een oplossing. En die is er, want anders zou ik immers ook problemen moeten hebben. Bovendien: als ze geen klachten meer krijgen dan heb je kans dat het niet adequaat opgelost wordt.
Odlaniger Geplaatst 8 juli 2015 Geplaatst 8 juli 2015 Het gaat niet specifiek om Ziggo, maar om voormalige klanten van UPC, die zijn geadopteerd door Ziggo.
jantje0497 Geplaatst 9 juli 2015 Geplaatst 9 juli 2015 Ook ik ben ex-UPC- en nu dus Ziggo-klant en woon in De Kempen onder Eindhoven. Of het daaraan ligt weet ik niet maar al geruime tijd kan ik overdag zonder probleem en snel inloggen maar vanaf het eind van de middag is er nog nauwelijks een doorkomen aan. 's Avonds is het helemaal niet meer te doen terwijl alle andere sites die ik bezoek normaal toegankelijk zijn en blijven. Ik ga dus toch maar een klacht bij Ziggo indienen.
PnavE_81 Geplaatst 9 juli 2015 Geplaatst 9 juli 2015 ik heb de volgende reactie van ziggo gekregen: Dit is bekend. Na onderzoek is gebleken dat dit buiten ons netwerk ligt. Er wordt contact opgenomen met de betreffende netwerkbeheerder.
Linkalovers Geplaatst 9 juli 2015 Geplaatst 9 juli 2015 ik heb de volgende reactie van ziggo gekregen: Dit is bekend. Na onderzoek is gebleken dat dit buiten ons netwerk ligt. Er wordt contact opgenomen met de betreffende netwerkbeheerder. Maar wel blijven melden bij Ziggo. Anders verdwijnen de klachten in het cilindrisch archief, onder het motto van "we hebben het al doorgegeven" en "het is niet ons pakkie aan". Hoe vaker Ziggo storingen door moet geven aan de andere netwerkbeheerder, hoe sneller het daar opgelost wordt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden