Spring naar bijdragen

Bikkels


Geoman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Poeh, wij hebben 13 kilometer gelopen, net over de grens (Nederland/Duitsland

in nordhorn (overigens net zo slecht weer) en ook nog 26 caches gevonden, hoezo geocachers zijn geen bikkels :clap:

We kwamen trouwens wel veel cachers tegen die de ronde met de auto deden :no:

 

En ja, we werden nat en hadden het koud, maar 's avonds in ons lekkere warme bedje waren we tevreden over ons zelf.

De lunch gebruikten we in een bushokje :w00t2: waar we langs liepen.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand even kijken wat de home coords zijn van de loggers? Diederikus en ik liepen in het kottersbos....zijn het dan de mensen uit de polder die gewoon doorzetten ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hiep :) Leuk jij ook hier?

Geoman, Geocachen is voor ons een hobby, géén beroep hoor!
Btw: Hoe gaat het met je?

 

Hiep: Ja, wij rekenen er ook een beetje op dat het zaterdag weer een beetje droog is. We gaan namelijk CITO-en in de buurt van Haarlem. Bij het Noordzeekanaal en daar kan het nat zijn. Met regenwater erbij, kan zo'n dag rampzalig verlopen natuurlijk. We zeggen dat dat kan! We bevinden ons in goed gezelschap, Ik hoop met koffie, stoeltjes en voldoende koek. Aan het gezelschap zal het niet liggen. Misschien dat er een of twee teams af gaan haken, omdat die dag toch een voetbalwedstrijd op tv belangrijker is :eek:

 

Hooning, Yuné, NN en andere teams: We komen eraan, mits er omstandigheden zijn waardoor we niet kunnen, maar daar zijn jullie van op de hoogte.

 

Groetjes

Kikker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijstje onder de link even bekeken en ik zie mijzelf er zo gauw niet bij staan.

Misschien zaten er toch iets minder cachers bij de kachel?

Ik heb heerlijk bij de houtkachel op een event gezeten, maar ik heb, onderweg daarheen, wel een cache bezocht en gelogd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij redeneren.... "Als de cache er vandaag ligt tijdens slagregens en windkracht 8, zal hij er morgen of overmorgen ook nog wel liggen bij 15 graden onder een heerlijk zonnetje...." Het is geen aangenomen werk. En afgelopen zondag was het een uitgelezen dag om weer eens wat puzzeltjes te doen. Om met Cruyff te spreken.... "Ieder nadeel heeft zijn voordeel".... Of was het juist andersom?

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijstje onder de link even bekeken en ik zie mijzelf er zo gauw niet bij staan.

Misschien zaten er toch iets minder cachers bij de kachel?

Ik heb heerlijk bij de houtkachel op een event gezeten, maar ik heb, onderweg daarheen, wel een cache bezocht en gelogd.

 

Het rijtje logs is inderdaad niet volledig. Hier en daar mist er nog wel eens eentje. Vooral op drukke dagen missen er nogal wat, maar dat komt dan ook omdat er heel veel logs voorbij komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Hiep :thumbup:

 

Als jullie niet op de bikkellijst staan, dan is er iets mis met de administratie.

 

Jullie horen echt niet op het wattenlijstje te staan, hoop ik.....tenminste....

 

Kom je zaterdag ook CITO-en in het Spaarnwoude? Leuk man, dan gaan we lachen en je mag aan reddingzwemmen doen, want ik heb geen zwemdiploma :wistling:

 

Vergeet je de stoeltjes niet mee te nemen? Ik zorg wel (weer) voor voldoende (spring)kikkers

 

:holiday:

KIkker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder de geocachers zijn vast veel bikkels. Afgelopen zondag (en misschien nog wel vaker) hoorde ik daar echter niet bij.

Een hele dag regen gaat me te ver, dat heb ik echt niet over voor mijn hobby.

Misschien zijn mensen die niet van regen houden wel op een ander terrein bikkels??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...