Spring naar bijdragen

Bikkels


Geoman

Aanbevolen berichten

Het site-onderdeel Recente Logs is qua opzet de afgelopen dagen grondig op de schop gegaan, waardoor dit nu een goed en volledig beeld geeft van de cacheactiviteiten van de afgelopen dagen.

Heel aardig om de cache-activiteiten in de buurt te kunnen volgen! :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

mooie aplikatie, ik gebruik hem de laatste dagen aardig veel om zomaar random om me over de dwaasheden ven de meeste geoprutsers te verbazen

ik zie zelfs dat er een top 5 ranglijstje is van de grootste Non cachers van de dag voor word geschotelt

Top 5 vandaag: 1. Lotty (135) 2. Dutch Coaster (78) 3. kleine pelle (77) 4. popiopiteam (74) 5. NicKri1312 (73)

de grote winnaar vandaag, trommel trommel trommel ==========> Lotty die het vandaag presteerde om wel 135 keer elke CO te beledigen met de onsterfelijke woorden "Snel gevonden samen met Jeanke53 en Tim12Jimmi"

Daar doen de CO.s nu hun best voor, zeer fijn dat geocaching NL dat ons onder de aandacht brengt

 

Barny

 

herstel Lotty is nog bezig de teller staat nu op 146 beledegingen en still counting

bewerkt door barny
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar even zonder gekheid: ik ben al heel lang geleden gestopt met het iedereen naar de zin proberen te maken. Dat gedachte alleen al dat dat zou kúnnen is volslagen zinloos.

 

Ik vond het zelf leuk om het te maken. Maar interesseert het jou niet: Negeer het! Vind je het wel leuk om zo nu en dan een blik op te werpen: dan is het voor jou gemaakt! ;)

bewerkt door Peetee
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

mooi gemakt allemaal, wat mij wel het meeste tegen staat is dat de pagina automatisch word ververst word en dat je dan meteen weer bovenaan de pagina beland

en om mij nog meer tot wanhoop te krijgen dat gebeurt altijd net wanner ik een regel wil aanklikken

dan moet ik weer helemaal naar beneden scrollen de bewuste regel opzoeken en dan hopen dat ik op tijd ben voordat hij zich weer vanzelf gaat verversen

mijn vraag kan dat niet anders?

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat kan best anders. De pagina ververst nu elke minuut. Is 3 minuten beter? Of 5?

 

Edit: Ik heb hem nu op 3 minuten gezet.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zal het ervaren,,,,,,

 

Zo is dat. Ik heb toch de pagina nog even aangepast, zodat je de refresh rate nu aan je eigen wensen kunt aanpassen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...