Spring naar bijdragen

Bikkels


Geoman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Leuke reacties :-)

 

@ de kikkers ... Bedankt voor je belangstelling.
Het gaat de goede kant op maar nog geschikt ongeschikt om op zondagochtend 6:45 bij windkracht 9 te gaan cachen. ;-)
Komt helemaal goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Geoman,

 

Aanstaande zaterdag probeer ik met kikkerhersentjes een bikkeltje uit te hangen bij het CITO in Spaarwoude. Hiervoor zijn de Kikkers uitgenodigd en het lijkt ons leuk om met Yuné te cachen :thumbup:

 

Dat is Het Spaarne stroomt geworden (GC5P59C) dus....

 

Maar ik heb wel bikkels om me heen nodig hoor! Echt goed zwemmen kan ik niet...Welke bikkel komt me redden als ik serieus in het water terecht kom bij windkracht 13?

 

Kikker

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke bikkel komt me redden als ik serieus in het water terecht kom bij windkracht 13?

 

 

 

Ook dat kan je op de nieuwe Member Map zien.

Inzoomen en selecteren op 'GeoBikkels' ;-)

 

Succes! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geoman: Je kan niet verwachten dat kikkertje naast een bikkeltje ook nog een witzkid is. Dus leg me eens duidelijk uit hoe ik in kan zoomen en kan selecteren op 'GeoBikkels'. Ik lees in die tussentijd de mail wel door, misschien staan daar nog brieven van geocache vrienden tussen. Dat laatste hoop ik dan maar weer...

 

Groetjes van

Kikker

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry TT: Ik weet absoluut niet hoe die datingsite werkt.

 

Verder ga ik nu een hapje eten met kikkervis dochter. Ook wil ik nog een team waar we aanstaande zaterdag mee gaan cachen een mailtje sturen, dus...

Hooning houd je mailbos maar in de gaten :) Je krijgt pm van Kikker

 

:wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In versie V4.2 is de Member Map tot een complete datingsite omgevormd..... :-) :-) Heerlijk! Scheelt een hoop berichtjes hier...... Goed werk Geoman! :-) :-) :-)

Dat belooft wat, dan heb je binnenkort een kikker in je bil. Of heeft dat alleen met vandaag te maken? ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Het site-onderdeel Recente Logs is qua opzet de afgelopen dagen grondig op de schop gegaan, waardoor dit nu een goed en volledig beeld geeft van de cacheactiviteiten van de afgelopen dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het site-onderdeel Recente Logs is qua opzet de afgelopen dagen grondig op de schop gegaan, waardoor dit nu een goed en volledig beeld geeft van de cacheactiviteiten van de afgelopen dagen.

Niet dat ik het directe nut er van in zie, maar ( bijna ) iedere vernieuwing is een verbetering, aangezien er lange tijd te weinig gedaan is. Dank je :thumbsup:. Laat mij maar zeuren, gewoon verder gaan :thumbsup: .

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...