Spring naar bijdragen

kwaliteit van Goodies in caches


MegaHeks

Aanbevolen berichten

Helemaal me eens. Zo heb ik nog 100 TeamDauwtrapperskoelkastmagneetansichtkaartenkalenders2005 liggen.

 

Galgje:"Een woord met 58 letters!!" :crybaby:

Go Kruimel!!!

 

Maar zonder gekheid,ik ben het eens met de Kruimel......

Ik doe nog niet zo lang mee met deze geweldig leuke hobby....ik heb nog niet zoveel caches gevonden en ik heb geen kids maar ik weet wel:het leukste van het geo-cachen vindt ik het vinden van de cache....en helemaal niet omdat ik benieuwd ben of er nog iets "waardevols" in zit,maar puur voor de log!!!

Ik zou het pas jammer vinden als "de hoofdzaak" er niet inzit,nl,een logboek!!

En als je naar waardevolle dingen opzoek bent,dan kan ik wel de coördinaten van een electronicagigant of zo op het net zetten... ;)

(die zullen raar opkijken als je daar bepakt en bezakt met je GPS binnenkomt en vraagt:"waar kan ik loggen?" ;)

Maar goed.....in mijn ogen is de grootste beloning de vondst van de cache!!!

En ik denk dat ik bij mijn 500ste cache nog steeds hetzelfde gevoel krijg als bij mijn eerste!! :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Deze zomer gaan de T-bones naar Ierland. Het idee is om in de caches typisch nederlandse dingen achter te laten. Zoals het nu lijkt worden dat miniatuur klompjes (voor ons melig maar in het buitenland zeer gewaardeerd) en cd-s met speciaal hiervoor geselecteerde muziek uit noord Nederland. Wij kennen de Ierse muziek wel, maar andersom is dat minder het geval. Daar gaan we wat aan doen! Ieren zijn tenslotte gek op muziek...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal me eens. Zo heb ik nog 100 TeamDauwtrapperskoelkastmagneetansichtkaartenkalenders2005 liggen.

 

Nou wij hopen eerder wat kralen van kralenfee tegen tekomen :D

Of kralenfee zelf nog leuker :crybaby:

Of het gele bussie ;)

 

Maar de nieuwe cache *anti mirco*staat ook op ons lijstje

en jammer de routes waar wij lezen de cache is niet veel of zit veel rommel in die doen wij serieus niet :dribble:

 

vandaag prachtige weer en dit weekend zeer guur en winterse buien ;)

 

Jolanda mv 4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog maar kort aan het cachen. Het vinden en de omgeving vind ik belangrijk. Het loggen ook. Kids gaan mee en zijn altijd geinteresseerd in de inhoud, maar ruilen niet altijd. Wel dat ze een stuiterbal uit de een halen en vervolgens een cache later (op dezelfde dag) er weer in doen om er wat anders uit te halen. Caches worden door mij gevuld met het oog om andere kinderen blij te maken. Deze goodies komen meestal bij maxx, action o.i.d. weg.

 

Dat er nu mensen zijn die afgeven op anderen over hetgeen ze er in doen vind ik zwak. Ik zelf haal er zelden iets uit en heb er de laatste tijd wel Rocket Powers in gedaan. Keurig netjes in verpakking omdat deze inderdaad door kinderen er weer uitgehaald worden. Om nu te zeggen dat dat troep is. :dribble: Troep is volgens van Dale ondeugdelijk waar en dat zijn die RP voor kinderen niet.

 

Ik ben wel van mening dat als je er wat leuks uithaalt je er ook wat leuks in moet doen, maar ik ziet niet te wachten op gekopieerde cd's van een of andere bagger groep uit e.o.a. onbekend land, maar anderen misschien wel, derhalve zeg ik nog niet dat het troep is.

 

M.i. horen gebruikte spullen niet geruild te worden en al helemaal niet voor nieuwe in de cahe zittende spullen.

 

Ik zelf ga eerdaags een cache maken en een ding heb ik wel geleerd van de ijsvogel cache. In die cache zaten namelijk papierenzakdoekjes en je zult zeggen wat moet je er mee en vind dat ook geen ruilobject, maar een van mijn kids moest plassen en toen heb ik toch dankbaar gebruik gemaakt van een zakdoekje. Dus om die er in te doen voor het geval dat, is een goed idee.. :crybaby:

 

mzzl SN@G

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om nu te zeggen dat dat troep is. :dribble:  Troep is volgens van Dale ondeugdelijk waar

 

 

Bijvoorbeeld gebruikte treinkaartjes. Dat is troep :crybaby: . Wel 20 euro verrijden aan benzine of voor de trein.

 

Als er niets bijzonders in zit, doe ik er alleen maar wat in, om zo de inhoud weer wat op te krikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij nemen ook alleen iets mee als we denken er iets aan te hebben, of als het gewoon een leuk iets is om mee te nemen.

Zit er niets in wat we leuk vinden, dan nemen we niets mee, maar plaatsen eventueel wel wat.

 

Er werd eerder genoemd dat mensen als start inhoud vooral spullen voor kinderen er in deden. Wij proberen altijd om er wat in te doen voor kinderen, en wat voor volwassenen (omdat niet alle cachers kinderen hebben :dribble: )

't is meestal nog wel lastig om wat goeie dingen te vinden die niet al te duur zijn, en ook niet te groot om in een cache st stoppen, maar dingen als pakjes speelkaarten, pakjes porloden/pennen enzo komen altijd wel van pas.

Heeft iemand nog meer hints wat leuke spullen zijn voor in een cache (dus voor volwassenen, voor kinderen is genoeg te vinden.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand nog meer hints wat leuke spullen zijn voor in een cache (dus voor volwassenen, voor kinderen is genoeg te vinden.)

 

Laatst bij de Action gehaald voor minder dan 1 euro: werkhandschoenen, meetlint 5 mtr., radiootje, luchtverfrisser voor in de auto, CD-mapje, nietmachine. Kijk eens rond in zo'n soort winkel en je ziet genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand nog meer hints wat leuke spullen zijn voor in een cache (dus voor volwassenen, voor kinderen is genoeg te vinden.)

 

Hmmm.....Ik ben vrijgezel :crybaby: ...maar ik zou het wel grappig vinden als ik een keertje een cache opentrek en er springt een mooie dame uit... :dribble:;)

 

Nee hoor....da's een geintje..(past waarschijnlijk toch niet)...

maarre...leuke dingen voor volwassenen???? Da's een goeie vraag!!

[denk-modus aan] ................................................................................

.............[denk-modus uit]

Hmm..ik zou het niet weten...kinderen zijn snel tevreden met een speledingetje,en ik vindt het vinden van de cache al geweldig....(na een vondst loop ik altijd met een grote glimlach op m'n hoofd verder!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin het langzaamaan maar een beetje gezeur te vinden dat er niks leuks in caches ligt (zal wel komen omdat ik ziek ben :dribble: ) Je gaat voor de wandeling en voor het kunnen loggen. Natuurlijk is het belangrijk dat er iets in zit als je met jonge kids bent, dan zijn die tenminste tevreden en gaan ze volgende keer weer mee. Gewoon van te voren even kijken wat er allemaal is ingestopt lijkt me genoeg, en wat voor de een troep is, is voor de ander leuk. In de tijd van het verzamelen van Flippo's zou menig kind blij zijn geweest die ene nog ontbrekende Flippo aan te treffen in een cache. Dat is dan zeker geen troep! Het enige dat wij altijd meenemen als dat in een cache zit is een pin, daarentegen stoppen we in (bijna) iedere cache wel iets nieuws. Er zijn winkels genoeg waar je leuke dingetjes kunt kopen. Heb nu een hele verzameling tollen en ander speelgoed in de tas, en voor in een kleine cache hebben we een winkelwagenmuntjesleutelhanger, ook een leuk scrabblewoord ;)

Marja :crybaby:maar nu even niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand nog meer hints wat leuke spullen zijn voor in een cache (dus voor volwassenen, voor kinderen is genoeg te vinden.)

 

Van die plaatjesboekies? Voor hem en haar? Tis maar waar je op valt :crybaby:

 

Vandaag gekocht bij Blokker :

"can-coolers" Van die dingen die je uit de vriezer haalt en daarmee je blikje bier :dribble: koud houdt/maakt.. Is dat wat ?

Blikje Spa Blauw kan natuurlijk ook. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag gekocht bij Blokker :

"can-coolers" Van die dingen die je uit de vriezer haalt en daarmee je blikje bier :dribble:  koud houdt/maakt.. Is dat wat ? 

Blikje Spa Blauw kan natuurlijk ook.   ;)

Kijk, voor een cache met zo'n inhoud kun je me wakker maken als er een Biertje in de "can-cooler" zit. En dan bedoel ik niet collega Biertje uit Leidschendam ;)

Ruud :crybaby:

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha....jawel....

Potje bier in de ene cache....pakje toast en blikje zalm in de volgende....

Een paar berichtjes terug had iemand het al over zakdoekjes (te gebruiken als servetje)...dan nog wat tandenstokers in de volgende cache en dan maken we er een gezellig "lopend buffet" van!!! :dribble: (wie zorgt voor het nagerecht??) :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...