Spring naar bijdragen

kwaliteit van Goodies in caches


MegaHeks

Aanbevolen berichten

Wat je soms vindt aan afgekauwde ouwe meuk in de caches is wonderbaarlijk. Oud 2e hands mcdonald speeltjes en ander gebruikt speelgoed, misschien dat kinderen het verschil niet zien en het wel leuk vinden dat weet ik niet, maar ik zou me echt schamen als ik in verband werd gebracht met zulke goodies (baddies)

 

Dat is dan ook de reden dat ik netjes in mijn logs vermeld wat ikerin en wat ik er eventueel uithaal.

 

Er zijn genoeg winkels waar je voor 10/15 euro met een zak vol nieuwe goodies de winkel verlaat.

 

Uiteraard is het niet om de goodies te doen maar de caches vullen met troep lijkt me ook niet de bedoelling.

 

Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het leuke van geocaching... iets van een ander eruit, iets van jezelf erin. De kids onthouden precies wie er nu weer aan de beurt is om het geruilde mee te nemen. Soms koop ik wat leuke handige dingen (kijk eens bij de karwij of gamma, voor een paar euro op de verkoop tafels...). Of neem ik een kopie van de de kaboutercd's mee. Aan de volgende logs te zien ook altijd populair.

 

Enne verder is het gewoon een leuke zeer goed kope hobbie. Als we de cachedag naar een pretpark waren gegaan... dan had het pas echt geld gekost. En dit is toch veel leuker. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je soms vindt aan afgekauwde ouwe meuk in de caches is wonderbaarlijk.

Ja, het blijft lachen! Mocht ik laatst uit een van mijn caches een maandverbandje vissen (ja ja, je zult maar zonder zitten! :no: ), deze week heb ik iets weggehaald waarvan ik niet kon bepalen wat het was.

Aan het uiterlijk te zien had de gulle ruilerd het onderweg ergens zien liggen en waarschijnlijk gedacht: "Daar kan ik me in elk geval geen buil aan vallen!" :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je soms vindt aan afgekauwde ouwe meuk in de caches is wonderbaarlijk. Oud 2e hands mcdonald speeltjes en ander gebruikt speelgoed, misschien dat kinderen het verschil niet zien en het wel leuk vinden dat weet ik niet, maar ik zou me echt schamen als ik in verband werd gebracht met zulke goodies (baddies)

 

Dat is dan ook de reden dat ik netjes in mijn logs vermeld wat ikerin en wat ik er eventueel uithaal.

 

Er zijn genoeg winkels waar je voor 10/15 euro met een zak vol nieuwe goodies de winkel verlaat.

 

Uiteraard is het niet om de goodies te doen maar de caches vullen met troep lijkt me ook niet de bedoelling.

 

Nickx

Helemaal mee eens.

Maar nu ben ik toevallig franchisenemer van Marskramer, en ik kan jullie melden dat er voor 1 á 2,5 euro plenty leuke goodies te koop zijn bij mij en mijn 200 collega's. :no:

 

Dus op naar de....winkels

 

 

Groeten de Marskr...uuhh Rijenrakkers.

 

Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard is het niet om de goodies te doen maar de caches vullen met troep lijkt me ook niet de bedoelling.

 

Afgelopen weekend hadden wij zo als jullie weten het adventure. 1 uur voor we vertrokken zei "chief" tegen mij heb jij nog goodies gehaald. Dus ik zo van HolydeBoly helemaal vergeten!! Toen bedacht ik me dat toen ik zo rond de kerst in bed had gelegen met rugklachten, mijn zusje wat kasten op had geruimd en ik iedere keer gilde dat mag niet weg dat zijn goodies. Mijn zusje had alles bij elkaar in een tasje gegooid en dat tasje heb ik nog snel voor vertrek weggegrist en helemaal niet naar omgekeken verder. Achteraf blijkt dat ik een hoopje shit heb verzamelden een hoop waardevol spul maar voor veel mensen troep, maar dat daar ook 3 heksjes in zaten die ik kado c.q verzameld heb met cache baalde ik achteraf behoorlijk van. En die ben ik nu dus kwijt op 1tje na want gelukklig was iemand zo slim om te bedenken dat dat nooit mijn bedoeling was geweest. (thanx Mieke)

 

Van de andere kant weet ik ook dat sommige kinderen een goodie mee naar hius nemen. 2 weken mee spelen en hem dan omruilen. Wel vind ik dan dat de ouders even mee moeten kijken of het gelijkwaardig is wat ze ruilen.

 

Zo heb ik ook meegemaakt dat een bevriend team al hun goodies in auto hadden gelaten (per ongeluk). Maar 1 van hun kids wilde toch graag wat hebben uit de cache. En zie die tante heks had ook haar goodies bij auto achtergelaten. Gelukkig had ze wel haar handtas bij waar toevallig nog een leuk dingetje inzat wat ze tijdens het shoppen bij het kruidvat tegen was gekomen. De volgende bezoeker heeft dat dingetje ook meeteen meegenomen.

 

In het begin van onze cache avonturen stopte wij overal van die kleine zwitserse zakmesjes in. Die waren echt gewild zeker bij bijna tienerkids (tussen 7 en 13). Ik had een doos van 100 .Tot ik tot 4 keer van mensen die zelf niet eens kinderen bij hadden tijdens cachen, mailtje kreeg dat je geen messen in een cache stopt. Toen dacht ik tja dan niet. Ik heb er nu nog 17 over. Wel raar dat die andere allemaal meteen werden meegnomen met mensen met kids.

 

Ik zelf denk dat we er nooit uitkomen, bedoel we hadden het er laats nog over,wat is vuurwerk en wat niet. in mijn ogen en in de ogen van een ander kunnen we daar ook weer over door zeuren

 

Genoeg gezeurd :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel vind ik dan dat de ouders even mee moeten kijken of het gelijkwaardig is wat ze ruilen.

En de kinderen moeten meekijken of de ouders iets gelijkwaardig terug leggen.

Het is natuurlijk makelijk om de kinderen de schult te geven.

 

Nu weet ik dat hier in het noorden ook een team(met kinderen)actief is die er wel steeds wat uit haalt maar niks er weer in doet,heb laatst een mailtje gestuurd naar het bewuste team dat het wel de bedoeling is dat er weer wat in gedaan word.

Kreeg netjes een antwoord terug van ja toen wij thuis kwamen had jantje het in z'n zak.

Kijk dat kan wel 1 keer gebeuren maar niet als je een 10 caches vind en 10 keer er niks weer in doet als je er wat uit haalt.

 

 

Gr Twinlife :no:

 

Die nog wel even doorzeurd :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de kinderen moeten meekijken of de ouders iets gelijkwaardig terug leggen.

Het is natuurlijk makelijk om de kinderen de schult te geven.

 

heb laatst een mailtje gestuurd naar het bewuste team dat het wel de bedoeling is dat er weer wat in gedaan word.

Kreeg netjes een antwoord terug van ja toen wij thuis kwamen had jantje het in z'n zak.

Dan nog vind ik dat die ouders tegen hun kids moeten zeggen, we gaan cache en als je iets wilt ruilen dan neem iets mee. Ik zelf maak het regelmatig met Tammie mee. Ze roept dan dat wil ik hebben. Dan is me standaard antwoord heb je iets bij. Vervolgens zoekt ze haar zakken na...niks dus . Dan heb ikzeelf meestal wel iets in mijn rugzak of handtas. Overigens moet zij dan wel van haar zakgeld een gelijkwaardig goody in mijn tas terug doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede oplossing heksje daar kunnen een heel veel ouder een voorbeeld aan nemen.

Nou....soms mislukt dat ook wel eens, en moet ik haar daar aan helpen denken. En dan zegt ze owjah. Het blijven kids he :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn een paar dagen naar Twenthe geweest om te cachen maar wat ze daar allemaal in de kisten/kokers stoppen ik zou haast zeggen is TROEP,ook kwamen wij etenswaren en zelfs drinken tegen in de stache die al een tijdje over datum waren.

 

Dus voor de goodies hoef je echt niet naar het mooie Twenthe te gaan. 

Maar het is zeker aan te raden als je voor de natuur heen gaat. 

 

Twinlife, dan heb je zeker onze cache 't Kateekerspieker 1 overgeslagen. Gisteren nog wezen kijken, de inhoud was nog oké en na ons bezoek nog meer oké. Twente is niet alleen mooi qua natuur, maar er valt ook wat te ruilen! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twinlife, dan heb je zeker onze cache 't Kateekerspieker 1 overgeslagen. Gisteren nog wezen kijken, de inhoud was nog oké en na ons bezoek nog meer oké. Twente is niet alleen mooi qua natuur, maar er valt ook wat te ruilen! :)

Dat klopt helemaal dat wij die niet gedaan hebben,hij stond wel op het programma maar doordat wij maar 2 dagen in Twente waren zijn wij er niet aan toe gekomen.

Maar ik denk dat hij nog wel even blijft liggen dus bij ons volgende bezoek aan twente nemen wij hem zeker mee.

 

De mening van een mooi natuur in Twente deel ik helemaal met je maar de goodies tja die delen wij niet,maar misschien komt daar nog verandering in als wij 't Kateekerspieker bezocht hebben. B)

 

 

Gr Twinlife :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

Dit is dus de reden dat ik ben begonnen met een thema cache ( the coin cache)

aangezien en een hoop caches rommel zit .

Leek het me leuker om een paar thema caches te maken

Zie bijvoorbeeld "er zit een luchtje aan " van Bianchi

 

Groetjes Wolfje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is dus de reden dat ik ben begonnen met een thema cache ( the coin cache)

aangezien en een hoop caches rommel zit .

Leek het me leuker om een paar thema caches te maken

Zie bijvoorbeeld "er zit een luchtje aan " van Bianchi

He deze thema caches kende ik eigelijk niet wat een leuk idee. :)

Zou misschien iets voor het noordoosten zijn. B)

 

 

Gr Twinlife :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...