Spring naar bijdragen

Wanneer Is Een Cache Een Goede Cache


Aanbevolen berichten

Diederikus, het bos wat ik bedoelde is van het Brabants Landschap. Daar zijn in ieder geval geen zwijnen. (Daar zal ik wel weer een smalende opmerking over krijgen, maar dat neem ik op de koop toe)

Er is een open ruimte die bedoeld is voor verblijf en vermaak. Voor de rest is het de bedoeling om op de paden te blijven.

Ik heb de indruk dat dit ook goed nageleefd wordt.

Dit gebied is overigens bij weinig mensen bekend, dus daarom is het er ook vrij rustig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik had laatst een logje bij een small die ik een paar weken terug had geplaatst in Egmond bij een klooster. De cacher zei dat ze al 20 jaar in Egmond kwamen en nog nooit deze mooie plek had gezien. En nu dus dankzij deze cache. Een kort maar doeltreffend logje waar ik veel plezier aan ontleen. Dan heb ik het idee dat ik een goede cache heb geplaatst.

bewerkt door no-name
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door je af te sluiten tegen wat Jij het "negatieve" ervaart geef je de weerstand om het juiste te bevorderen en daarmee bevorder je juist het negatiefe

 

Goeroe Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar er gingen toch twee dingen verschrikkelijk mis...

 

1.) We werden derde.... Dat willen we helemaal niet, maar dat zal komen omdat veel cachers momenteel de billen laten rusten op kokertjes in Turkije, Lapland of Nicaragua.

 

2.) De uitspanning waar we het over hadden bleek gesloten vanwege vakantie gedurende drie weken vanaf 15 juli..... Sommige dingen zijn onverklaarbaar.....

 

Maar aan de wens van het kabinet om ouderen per dag zich minstens 30 minuten de schompes te laten fietsen hebben we weer ruimschoots voldaan.

 

 

Gecondoleerd Team Tabak. Pak thuis maar iets lekkers dan. :wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door je af te sluiten tegen wat Jij het "negatieve" ervaart geef je de weerstand om het juiste te bevorderen en daarmee bevorder je juist het negatiefe

 

Goeroe Barny

 

Ik heb de zin 24 keer doorgelezen en per keer werd hij mooier.... Dit had Nietzsche nooit kunnen bedenken. Daar moet je Barny voor heten!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nietzsche zou zeggen: "Door personen weg te vinken en je af te sluiten voor andere meningen geef je vooral aan dat je niet kunt of wilt discussiëren en dat je daarom niet thuishoort op een forum. Daarbij raken je bijdragen door selectieve informatie vaak kant noch wal. En als je in de kleine uurtjes toch stiekem zit bij te lezen ben je helemaal een schertsfiguur."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ook mijn knuppel hier even in het hoederhok gooien. Jampat met inhoud.

 

Ik vind hier voor alle argumenten die ik hier langs heb zien komen wel wat te zeggen. Ik wil altijd een mooie fantasierijke in geweldige omgeving liggende multie lopen. helaas is het vaak anders zeker hier in de omgeving.

 

Ik zet meestal voor mij zelf route's uit langs helaas meestal kokercache's soms zit er wel eens iets moois bij. maar het meer en deel niet. Vandaar dat ik ook meer dan zat favoriet punten over heb. Toch kan ik er heerlijk van genieten als ik iets vind waarvoor ik een 25 kilometer heb gelopen. Zeker als ze soms langere tijd al niet meer zijn gevonden,

 

Volgens mij woon je redelijk in de buurt van Schoonhoven en Lopik.

Kijk eens naar de caches van Dalamot.

Deze bijvoorbeeld:

http://coord.info/GC1RD81

Geen (erg) lange wandeling, maar samen met wat (MZLE) caches van andere CO's kun je daar een prachtig rondje van 25 kilometer uithalen met een aantal zeer verrassende caches op je route.

 

 

Tuitje heeft wel wat mooiere dingen gemaakt. Met een goede graad van moeilijkheid naar mijn smaak. Dalamot maakt het teveel antwoorden zoeken en dan op het laatst er een keer achter komen dat het niet klopt. van gevelsteen naar edelsteen wel gelopen maar zat niet goed met de antwoorden.

Ik werk graag van Wp naar Wp waarbij het gelijk gecontroleerd is dat je op het goede spoor zit.

Maar goed zoveel cachers zoveel wensen. zoek en gij zult vinden kan wel eens bij mij in de smaak vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

..........Met een goede graad van moeilijkheid naar mijn smaak.

 

...........Ik werk graag van Wp naar Wp waarbij het gelijk gecontroleerd is dat je op het goede spoor zit.

Maar goed zoveel cachers zoveel wensen.

Ook deze benadering is interessant. Een goede cache moet niet te gemakkelijk zijn, maar een heel moeilijke cache kan ook zijn doel voorbijschieten.

Als ik een multi loop, dan hou ik van een flinke uitdaging, maar ik wil het wel graag zelf oplossen. De CO die een cache maakt, moet misschien die uitdaging ook voelen: waar ligt de balans tussen moeilijkheid en oplosbaarheid, kan de cacher het zonder hulp doen.

Dit is in zijn algemeenheid. Natuurlijk komt het voor dat aan mij een hint wordt gevraagd voor een simpele puzzel.

 

En zo doe ik met heel veel meningen op dit forum mijn voordeel bij het maken van een nieuwe cache.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Resteert er nog maar één vraag.... Wanneer en waar???

Dat zijn twee vragen.

De tweede is gemakkelijk te beantwoorden: Apeldoorn en omgeving. Een slipje van de tuier wil ik wel oplichten, het is een Multi van meer dan 15 kilometer.

 

Wanneer? Als het meezit binnen enkele maanden. Maar ik zit nog met het probleem van een goede eindlocatie die in het verhaal past. Ik heb een paar opties, maar als de toestemming er niet komt, dan gaat het feest niet door.

 

Ik wil echter niet te hoge verwachtingen scheppen, ik ben geen Dukkie of Antarctica. Geen technische hoogstandjes, ik moet het meer hebben van enige artisticiteit, fantasie en weet ik veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En mag ik dan zo vrij zijn een off topic vraag te stellen? Mooi, bedankt.

 

Eén van de locaties ligt binnen 161 meter van een andere cache, maar het gaat om twee heel verschillende belevenissen en de ene cache kan niet toevallig worden gevonden bij het zoeken naar de andere.

Als ik toestemming krijg van de eigenaar van de locatie, maar de reviewer keurt het af, dan sta ik een beetje voor paal bij de eigenaar. Dus eerst de reviewer vragen. Maar hoe benader ik de reviewer (wie?) zonder mijn cache al aan te bieden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Resteert er nog maar één vraag.... Wanneer en waar???

Dat zijn twee vragen.

De tweede is gemakkelijk te beantwoorden: Apeldoorn en omgeving. Een slipje van de tuier wil ik wel oplichten, het is een Multi van meer dan 15 kilometer.

 

Wanneer? Als het meezit binnen enkele maanden. Maar ik zit nog met het probleem van een goede eindlocatie die in het verhaal past. Ik heb een paar opties, maar als de toestemming er niet komt, dan gaat het feest niet door.

 

Ik wil echter niet te hoge verwachtingen scheppen, ik ben geen Dukkie of Antarctica. Geen technische hoogstandjes, ik moet het meer hebben van enige artisticiteit, fantasie en weet ik veel.

 

En slipjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...