Spring naar bijdragen

Wanneer Is Een Cache Een Goede Cache


Aanbevolen berichten

kijk op zijn profiel en je weet dat het geen oordeel is maar een weergave van zijn cache's

 

 

Barny

Je hebt dus een oordeel over zijn profielkenmerken. Natuurlijk heb ik zijn profiel ook bekeken, maar ik laat het commentaar graag over aan mensen die de cache hebben gezocht.

Misschien moet jij reviewer worden. Dan zijn wij verlost van stomme kokers en niet op te lossen puzzels. En ook verlost van wel op te lossen puzzels en lange multi's met weliswaar mooie WP's, die echter voor veel oponthoud zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

revieuwers worden geselecteerd op het slaafs naar #groundspeak zijn, iets wat ik nooit kan invullen dus

 

als de vinders van de CO al zijn andere cache's al geen favo's geven is de verwachtingspatroon van die cache's niet hoog natuurlijk

wat ik hem ook gemeelt heb, de favo's die op deze "cache" komen zijn voornamelijk gegeven als zelfverheerlijking van de vinders van iets wat een "cache" moet voorstellen

 

barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat er niet echt een plek is waar je kunt schrijven over de voorpret die het maken van een cache je oplevert. Vandaag veel inspiratie gehad. Inmiddels heb ik een consistent verhaal bedacht met bijbehorende waypoints. Het aantal waypoints heb ik maar gehalveerd, zodat je geen 256 km hoeft te lopen in het worst case scenario. Ik ben nu echt tevreden over de ideeën voor de waypoints, hoewel ze nog wel uitgewerkt en gemaakt moeten worden. Dit weekend ga ik de zaak inmeten en een aanvraag indienen voor toestemming. Ik ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

kijk op zijn profiel en je weet dat het geen oordeel is maar een weergave van zijn cache's

 

 

Barny

Je hebt dus een oordeel over zijn profielkenmerken. Natuurlijk heb ik zijn profiel ook bekeken, maar ik laat het commentaar graag over aan mensen die de cache hebben gezocht.

Misschien moet jij reviewer worden. Dan zijn wij verlost van stomme kokers en niet op te lossen puzzels. En ook verlost van wel op te lossen puzzels en lange multi's met weliswaar mooie WP's, die echter voor veel oponthoud zorgen.

 

Od, je zou echt wat meer van Confuusius moeten lezen. (Dat zou trouwens ook een goede voorbereiding voor mijn nog te maken cache zijn)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kraak ik het af? geef ik en oordeel?

ik geef aan dat het in opzet geen cache voor mij is en ik dus blij mag zijn dat ik geen echte geocacher ben

 

Barny

Barny,

 

je ziet misschien iets over het hoofd.

Other kan ieder formaat zijn. De CO is volgens mij wel (volgens de regeltjes/guidelines) verplicht z'n reden/cache toe te lichten.

Er kan in principe een 25-liter box, verzwaard met beton, op de bodem liggen.

 

De vraag is: wie krijgt hem boven?!

 

Waarschijnlijk heb ik het idee van de CO wel door, als mijn aanname klopt!

Helaas heb ik het er niet voor over om 60 km hemelsbreed te overbruggen....

bewerkt door Flaker91
Link naar opmerking
Deel via andere websites

de juiste vraag is eigenlijk, hoeveel word daar gesloopt door mensen die zonodig als "echte geocacher" willen worden gezien?

 

1. Basisrichtlijnen voor het plaatsen van een cache

  1. Plaatsing van een geocache brengt geen schade of vernieling toe aan publiek of privé bezit.
  2. Caches zijn zo geplaatst dat deze geen directe of indirecte schade kunnen toebrengen aan de natuurlijke of niet-natuurlijke omgeving. Eigendommen mogen niet beschadigd of aangepast worden om een verstopplek te creëren. Dit geldt ook voor aanwijzingen ter plekke en de middelen om te loggen.
  3. Wild en natuur worden niet benadeeld door het geocachen.

    Geocaches worden geplaatst, zodat planten en dierenleven beschermd worden tegen zowel opzettelijke als onopzettelijke schade. In sommige regio's kan het nodig zijn geocache-activiteiten te staken voor een deel van het jaar wegens gevoeligheid van sommige soorten.

     

    Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

kijk op zijn profiel en je weet dat het geen oordeel is maar een weergave van zijn cache's

 

 

Barny

Je hebt dus een oordeel over zijn profielkenmerken. Natuurlijk heb ik zijn profiel ook bekeken, maar ik laat het commentaar graag over aan mensen die de cache hebben gezocht.

Misschien moet jij reviewer worden. Dan zijn wij verlost van stomme kokers en niet op te lossen puzzels. En ook verlost van wel op te lossen puzzels en lange multi's met weliswaar mooie WP's, die echter voor veel oponthoud zorgen.

 

Od, je zou echt wat meer van Confuusius moeten lezen. (Dat zou trouwens ook een goede voorbereiding voor mijn nog te maken cache zijn)

 

Ik weet niet veel van Confucius. Hij gaf geloof ik o.a. onderricht in moraliteit en gevoelsbeleving. Of zoiets.

Verklaar je nader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik refereerde aan mijn nieuwe onderschrift.

Dan ben je nooit meer de dupe.

 

Tegenwoordig kent men zijn klassiekers niet meer. Gelukkig is er Google. Dit is een 3-sterrenraadsel. Ontdek aan wie ik schatplichtig ben voor mijn taalgebruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo. Enkele dagen ondergedompeld geweest in het vierdaagsegebeuren in Cuijk.

Het was weer beregezellig.

Dan komt er van geocaching niet veel terecht. Niet verkeerd, even ergens totaal anders mee bezig zijn.

 

 

Als je het over klassiekers hebt, dan denk ik meer aan muziek.

Veel literatuur heb ik niet tot mij genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gelezen dat zelfs Diederikus de dupe een behoorlijke schadevergoeding krijgt. Maar dat is natuurlijk maar een deel van het verhaal.

Een klein kwartje is in ieder geval al gevallen.

Verder dan de film met Zwelgje ben ik niet gekomen. Maar inderdaad: Een fantastisch taalgebruik en onmetelijke fantasie.

bewerkt door Dagwacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Wijze. Ik heb een heel opmerkelijke man gekend: Louis de Wijze. http://www.bhic.nl/?id=11850 Zijn boek: 'Ontsnapping uit de dodenmars' is een indrukwekkend verhaal over een levenslustige en humoristische man die, ondanks alle ellende die hij heeft meegemaakt, het positieve in mensen wilde blijven zien en ook wilde stimuleren.

Op latere leeftijd heeft hij zich sterk gemaakt om jonge mensen bewust te maken van wat vooroordelen en haat met mensen kan doen. Ook was hij er zich van bewust dat de geschiedenis zich blijft herhalen.

bewerkt door Dagwacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit draadje blijft toch nog steeds leven(dig).

Niet alle posts gaan meer over het topic, maar dat hoeft wat mij betreft ook niet.

Dus zolang Geoman niet ingrijpt, kan hier alles voorbij komen.

Van leuke ervaringen tot slap geouwehoer. Beledigingen zijn hier niet op zijn plaats.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...