Spring naar bijdragen

Wanneer Is Een Cache Een Goede Cache


Aanbevolen berichten

Een mooi cache herken je heel makkelijk ...... Aantal favo zegt genoeg ..... Zeker als deze cache er nog geen jaar ligt en meer dan 25 favo heeft ... Dat is toch gauw twee per maand ..... :) .... Ligt een cache er vijf jaar en dan 25 favo tja .... Wat denk je zelf ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een mooi cache herken je heel makkelijk ...... Aantal favo zegt genoeg ..... Zeker als deze cache er nog geen jaar ligt en meer dan 25 favo heeft ... Dat is toch gauw twee per maand ..... :) .... Ligt een cache er vijf jaar en dan 25 favo tja .... Wat denk je zelf ???

Aantal favo's zegt echt niet alles.

 

Er ligt een cache bij mij in de buurt, 9 keer gevonden in ongeveer een jaar, 9 favo's.

Weinig favo's, maar ook weinig gevonden.

 

Het favo-percentage lijkt me nog het meest veelzeggende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny, wat ik eruit op maak is dat je moeder nog leeft, je getrouwd bent en ook kinderen hebt.

Kennelijk hebben jij en je vrienden een behoefte om soldaatje te spelen.

bewerkt door Dagwacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Een mooi cache herken je heel makkelijk ...... Aantal favo zegt genoeg ..... Zeker als deze cache er nog geen jaar ligt en meer dan 25 favo heeft ... Dat is toch gauw twee per maand ..... :) .... Ligt een cache er vijf jaar en dan 25 favo tja .... Wat denk je zelf ???

 

Aantal favo's zegt echt niet alles.

 

Er ligt een cache bij mij in de buurt, 9 keer gevonden in ongeveer een jaar, 9 favo's.

Weinig favo's, maar ook weinig gevonden.

 

Het favo-percentage lijkt me nog het meest veelzeggende.

 

 

Nou word ik nieuwsgierig. Welke cache is dt?

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC2ZF09

 

Deze cache, Kanterbabes!

 

 

En toch zegt dit genoeg voor mij ..... Negen logjes ... Negen favo ..... Tja zeker niet veel gedaan MAAR die hem hebben gedaan vonden hem geweldig .... En dus .... Een mooi cache ......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pas op. Als je aantallen en/of percentages van favo's als maat neemt, dan zou je de wat oudere caches wel eens te kort kunnen doen. Immers, die favo's bestaan nog niet zo heel lang. Daarvóór moesten we het doen met onze geo d'ors.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...